![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor mijn part is dat voldoende om die religie te verbieden, aangezien het indruist tegen het basisprincipe van gelijkheid van man en vrouw.
Laatst gewijzigd door Zipper : 22 maart 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Islam is mijn godsdienst. Indien jij zegt dat in Belgie geen Islam mag beleden worden. Dan moet jij verdwijnen uit deze Aarde. Want Islam is overal. Of je moet je onthouden van de Islamitische aardolie. Hier in Belgie heb je vrijheid van godsdienst. Mijn godsdienst Islam is gewaarborgd door de Belgische grondwet. Alé gegroet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor hebben onze voormoeders gestreden om te moeten aanzien hoe hun achterdochters opnieuw die strijd zullen moeten voeren voor gelijkwaardigheid en gelijke rechten. verwerpelijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hetgeen de Marokkanen gedaan hebben in Spanje of Italie is peanuts Wat heeft Frankrijk aangericht in Algerije? Een regelrechte genocide. Vrouwenverkrachtingen, infiltraties in verzetsbewegingen om dezen van binnenuit te vernietigen. Wat heeft Spanje aangericht in de Rif waar mijn ouders van afkomstig zijn? Spanje heeft Chemische wapens gebruikt tegen de Rifburgers. Die verkrachtingen in Monte Cassino is peanuts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook aardolie in andere niet-islamitische landen! IK zou dus moeten verdwijnen, aanhangers van 'n criminele roofmoordenaar hebben toch 'n vreemde logica, IK hang geen verwerpelijke ideologie aan die 'n gevaar is voor alles wat niet-islamitisch is, zelfs voor soortgenoten levensgevaarlijk is! Islam heeft nooit wat goeds bijgedragen aan de wereld, enkel haat verspreiden, bloedvergieten en afbraak/vernietiging van de beschavingen vd landen die ze veroverd hebben, zodat er niets overblijft, enkel 'n desolate woestijn van achterlijkheid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je discrimineert dus vrouwen en weigert hen een hand te geven? Dan ben je niet akkoord met gelijkheid man en vrouw zoals hier omschreven in de grondwet, van mij mag iedere werkgever je dus onmiddellijk om dringende reden opzeggen wegens het discrimineren van vrouwen; recht op een uitkering heb je dan niet. Maar dat zal dan ook geen probleem zijn, geld aannemen zonder arbeid te verrichten mag ook niet volgens de Koran, dus geen uitkering, hoeveel zou dit schelen bij de sociale zekerheid? Ik denk dat je met deze mentaliteit veel gelukkiger bent in pakweg Iran? Trouwens; jou vrijheid van religie waarborgt je vijf pijlers, kun je prima belijden in Belgie maar religieuze achterlijkheden vallen onder geen enkele vrijheid en dat zal zo blijven. Laatst gewijzigd door alice : 22 maart 2011 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de man geen hand mag geven aan de vrouw dat de Islam haar dan als minderwaardig beschouwd. De Islam geeft de vrouw meer rechten zelfs. De Islam geeft de rechten meer rechten dan de man zelfs. In het westen moet de vrouw werken voor haar geld. Terwijl in de Islam mag de vrouw werken maar zij behoudt al haar geld en de man moet alsnog haar onderhouden. Bij niet-Moslims is de vrouw een voorwerp een subject. Zij moet getoond worden, indien zij zeer mooi is dan wordt zij geshowed aan iedereen, wanneer je een wagen wilt verkopen dan moet er een model zijn, dit is niets anders dan perversie Een vrouw is meer dan alleen borsten en heupen, een vrouw heeft ook een verstand, zij kan nadenken en dit is wat Islam benadrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer ik een vrouw geen hand wil geven dat is mijn volste recht. Dit is geen discriminatie. Ga jij maar naar Las Vegas en kom nooit meer terug. Het geen hand geven van een vrouw valt onder mijn godsdienst en ik wil geen hand geven. En in Belgie is mijn Godsdienst gewaarborgd en indien iemand dit van mij wil afpakken geen probleem dan zal ik simpelweg een advocaat nemen. Voor mijn part mag een racistisch persoon zoals jij direct een ticketje krijgen richting Iran om lessen te volgen over Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vertel eens, waarom willen al die Rifbewoners naar Europa? Is het niet zo gezellig daar misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mij en mijn voorouders beschuldigen van collaboratie is een gemene lafhartige aanslag op mijn volk. Wij hebben de nazi's verslagen. En 40.000 Marokaanse vrijwilligers als grootste contingent van Franco ontkennen is een zoveelste leugen. Wat betreft het koloniale optreden heb je gelijk, ik verwerp het radicaal, maar ik dacht dat ik dat al had aangegeven. En verkrachtingen van honderden vrouwen als peanuts afdoen, misselijkmakend. Laatst gewijzigd door Conscience : 22 maart 2011 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Omdat ik de zoetheid van het geloof heb geproefd. Wat in het verleden is gebeurt is het verleden. Wat hebben de Christenen gedaan met de niet-Christenen in Belgie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er hebben zeer veel Marokkanen meegevochten met Franco. Dat heb ik niet ontkent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() U bent dus gearabiseerd. Dáár zullen uw voorouders, die hun bloed vergoten hebben om juist dat tegen te gaan, erg trots op zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hoeven niet-religieuze mensen geen ticket Iran te krijgen, wij hebben daar niks te zoeken, moslims die hun islam aanhangen zouden daarginds beter de ware islam gaan leren ontdekken, mohamedaan spelen in 'n westerse samenleving, beschermd door westerse wetten, uitgevonden door westerlingen, is makkelijk,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze mag vooral broedmachine zijn. Citaat:
Citaat:
de islam moet juist niks benadrukken, daar dient de WET voor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet/nóóit aangeraakt worden door 'n mohamedaan, dát is mijn geloof! Wij hebben géén lessen islam nodig, nooit om gevraagd, nooit nood aan gehad ook, we hebben 'n strijd geleverd om onder 't kattelieke juk vandaan te komen, die strijd moet niet overgedaan worden, maar indien nodig zál ik klaar staan voor mijn rechten! Het recht om NIET onderdrukt te worden door om 't even welke 'religie'!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() De vrouw heeft recht op gratis onderdak
gratis voedsel gratis drinken gratis kennis gratis geld de vrouw heeft recht op alles wat ze wenst terwijl de man hij MOET werken voor zijn geld en de vrouw hoeft niet te werken voor haar man of voor zichzelf. Dat van het feit dat de vrouw de helft van haar verstand heeft dat is dikke zever. Want er zijn zelfs boeken die geschreven zijn door vrouwen en die gerespecteerd zijn. En wat betreft de getuigenis van de vrouw dat het de helft waard is van de getuigenis van een man dit wil niet zeggen dat de vrouw dan minderwaardig is. Helemaal niet. Dit is enkel ingesteld zodat de vrouw mentaal ondersteund wordt. Wanneer een vrouw iets ergs heeft gezien is zij dan niet meer in shock dan een man? Ik bedoel ga je me vertellen dat een vrouw mentaal sterker is dan een man? De vrouw is fragiel, zacht en heeft emotionele hulp nodig en daarom heeft Allah vanuit zijn compassie voor de vrouw heeft hij ingesteld dat zij kan getuigen met behulp van een tweede vrouw erbij. En ook zie zeker onderstaande videclip http://www.youtube.com/watch?v=7x_I7...eature=related Gegroet Moor ![]() |
![]() |
![]() |