Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2011, 18:57   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De belangen van de allochtonen zijn menselijke belangen.

-Respect
-Naastenliefde
-Geen discriminatie
-Stop het paternalisme
Veel pagina's uit je boekje scheuren dan!
Citaat:
-Accepteer de nieuwe realiteit dat er nu eenmaal mensen zijn die hun geloof nooit zullen opgeven maar misschien wel de taal van de herkomstland
Om de dooie dood niet! Nonniemisschien!
Citaat:
-Stop het over dezelfde kam scheren van iedereen
Wie doet dat dan?
Citaat:
-Erken de waarde van de allochtonen die mee Belgie hebben opgebouwd gaan
Tot ze ontdekten dat de ziekenkas groter was dan allah!

Citaat:
de van de Marokkaanse martelaren tijdens de Tweede Wereldoorlog die in de frontlinie tot het doen van "dirty jobs" die de autochtonen niet willen doen en zo de vergrijzing vertragen.
Marokkaanse martelaars.

Laatst gewijzigd door SDX : 22 maart 2011 om 19:00.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 18:57   #82
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, het is niet omdat de Islam de vrouw als mindrwaardig beschouwd dat je haar dan je hand niet mag geven.

voor mijn part is dat voldoende om die religie te verbieden, aangezien het indruist tegen het basisprincipe van gelijkheid van man en vrouw.

Laatst gewijzigd door Zipper : 22 maart 2011 om 18:58.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:00   #83
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daar hebben wij toch niks mee te maken!

Ga die onzin in moslimitische landen lopen verkondigen en toepassen, wie is er hier bij ons van die onnozeliteiten gediend?
Neen want hier kan elke Belg en ik ben een Belg, hier in Belgie kan elke Belg zijn eigen godsdienst belijden.

Islam is mijn godsdienst.

Indien jij zegt dat in Belgie geen Islam mag beleden worden. Dan moet jij verdwijnen uit deze Aarde. Want Islam is overal. Of je moet je onthouden van de Islamitische aardolie.

Hier in Belgie heb je vrijheid van godsdienst. Mijn godsdienst Islam is gewaarborgd door de Belgische grondwet.

Alé gegroet
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:03   #84
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
voor mijn part is dat voldoende om die religie te verbieden, aangezien het indruist tegen het basisprincipe van gelijkheid van man en vrouw.
...en als dat nog maar 't enige was wat in dat schotschrift staat, enkel dát is inderdaad al genoeg om die verwerpelijke ideologie te catalogiseren onder 'niet gewenst'.

Daarvoor hebben onze voormoeders gestreden om te moeten aanzien hoe hun achterdochters opnieuw die strijd zullen moeten voeren voor gelijkwaardigheid en gelijke rechten.

verwerpelijk!
Oud 22 maart 2011, 19:05   #85
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Een eertse vereiste is een radicale kritiek tegenover je verleden.
Ik kan zeggen dat Leopold II misdaden begaan heeft in Congo. Velen hier verwerpen de koloniale politiek uit het verleden.
Maar probeer niet onze geschiedenis te vervalsen uit eigengewin. Marokkanen zijn namelijk gekend om de massale steun die ze gaven aan Franco om een fascistisch regime in Spanje te installeren. En ook omwille van de massale verkrachtingen van Italiaanse vrouwen (alleen in hun huis) tijdens de Italiaanse campagne rond Monte Cassino. Ik plas op hun graf. En jij kan hetzelfde doen op de Place du Trone.
Maar toch hebben zij de frontline verbroken en toch zijn er duizenden Marokkanen en Algerijnen vermoord. En dus hebben wij ook onze bijdrages geleverd aan deze maatschappij. Toen jullie collaborerden met de nazi's hebben de Marokkanen meegehlopen met de Fransen. Want zelfs de Franse generaals rekenden op hun steun en vertrouwden meer op hun.

Hetgeen de Marokkanen gedaan hebben in Spanje of Italie is peanuts

Wat heeft Frankrijk aangericht in Algerije? Een regelrechte genocide. Vrouwenverkrachtingen, infiltraties in verzetsbewegingen om dezen van binnenuit te vernietigen.

Wat heeft Spanje aangericht in de Rif waar mijn ouders van afkomstig zijn? Spanje heeft Chemische wapens gebruikt tegen de Rifburgers.

Die verkrachtingen in Monte Cassino is peanuts.
Oud 22 maart 2011, 19:07   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen want hier kan elke Belg en ik ben een Belg, hier in Belgie kan elke Belg zijn eigen godsdienst belijden.

Islam is mijn godsdienst.

Indien jij zegt dat in Belgie geen Islam mag beleden worden. Dan moet jij verdwijnen uit deze Aarde. Want Islam is overal. Of je moet je onthouden van de Islamitische aardolie.

Hier in Belgie heb je vrijheid van godsdienst. Mijn godsdienst Islam is gewaarborgd door de Belgische grondwet.

Alé gegroet
Jammer genoeg zit die verwerpelijke ideologie al overal ja, hopelijk implodeert die hele islam zo snel mogelijk!

Er is ook aardolie in andere niet-islamitische landen!

IK zou dus moeten verdwijnen, aanhangers van 'n criminele roofmoordenaar hebben toch 'n vreemde logica, IK hang geen verwerpelijke ideologie aan die 'n gevaar is voor alles wat niet-islamitisch is, zelfs voor soortgenoten levensgevaarlijk is!
Islam heeft nooit wat goeds bijgedragen aan de wereld, enkel haat verspreiden, bloedvergieten en afbraak/vernietiging van de beschavingen vd landen die ze veroverd hebben, zodat er niets overblijft, enkel 'n desolate woestijn van achterlijkheid!
Oud 22 maart 2011, 19:07   #87
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer ik een vrouw geen hand wil geven is er dan iets aangetast bij haar? Heeft zij enige schade opgelopen? Fysieke of psychische? NEEN

Weet je wat ik vind: IEDEREEN verdient respect. Iedereen gewoon zowel de crimineel als de terrorist als de niet-crimineel.

Wat heeft Nahima Langri en Ergun Top gedaan voor ons? Buiten zakken vullen?

Wat hebben de zogezegde allochtoonse politici gedaan voor ons? NIETS
Kijk, hier heb ik dus een hekel aan. Sinds wanneer moeten allochtonen op basis van hun origine een bepaalde agenda dienen? Zij zijn actief in een partij omdat zij achter het programma en de principes en visie staan, net zoals hun collega's, jou verwachting dat er " voor jou wat gedaan moet worden omdat je allochtoon bent" is dus fout.

Je discrimineert dus vrouwen en weigert hen een hand te geven? Dan ben je niet akkoord met gelijkheid man en vrouw zoals hier omschreven in de grondwet, van mij mag iedere werkgever je dus onmiddellijk om dringende reden opzeggen wegens het discrimineren van vrouwen; recht op een uitkering heb je dan niet.

Maar dat zal dan ook geen probleem zijn, geld aannemen zonder arbeid te verrichten mag ook niet volgens de Koran, dus geen uitkering, hoeveel zou dit schelen bij de sociale zekerheid?

Ik denk dat je met deze mentaliteit veel gelukkiger bent in pakweg Iran?
Trouwens; jou vrijheid van religie waarborgt je vijf pijlers, kun je prima belijden in Belgie maar religieuze achterlijkheden vallen onder geen enkele vrijheid en dat zal zo blijven.

Laatst gewijzigd door alice : 22 maart 2011 om 19:09.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:09   #88
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Oké verkeerde uitspraak van me.

Het is niet omdat de man geen hand mag geven aan de vrouw dat de Islam haar dan als minderwaardig beschouwd.

De Islam geeft de vrouw meer rechten zelfs.

De Islam geeft de rechten meer rechten dan de man zelfs. In het westen moet de vrouw werken voor haar geld. Terwijl in de Islam mag de vrouw werken maar zij behoudt al haar geld en de man moet alsnog haar onderhouden.

Bij niet-Moslims is de vrouw een voorwerp een subject. Zij moet getoond worden, indien zij zeer mooi is dan wordt zij geshowed aan iedereen, wanneer je een wagen wilt verkopen dan moet er een model zijn, dit is niets anders dan perversie

Een vrouw is meer dan alleen borsten en heupen, een vrouw heeft ook een verstand, zij kan nadenken en dit is wat Islam benadrukt.
Oud 22 maart 2011, 19:10   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar toch hebben zij de frontline verbroken en toch zijn er duizenden Marokkanen en Algerijnen vermoord. En dus hebben wij ook onze bijdrages geleverd aan deze maatschappij. Toen jullie collaborerden met de nazi's hebben de Marokkanen meegehlopen met de Fransen. Want zelfs de Franse generaals rekenden op hun steun en vertrouwden meer op hun.

Wat heeft Frankrijk aangericht in Algerije? Een regelrechte genocide. Vrouwenverkrachtingen, infiltraties in verzetsbewegingen om dezen van binnenuit te vernietigen.

Wat heeft Spanje aangericht in de Rif waar mijn ouders van afkomstig zijn? Spanje heeft Chemische wapens gebruikt tegen de Rifburgers.

Wat hebben arabieren aangericht in de Maghreblanden, jouw voorouders verkracht, gedwongen zich te bekeren tot islam en jullie cultuur vernietigd, dát waar jij zo trots op bent, die islam heeft jullie landen vergiftigt en jullie echte cultuur vernietigt, hoe kan je daar trots op zijn?
Oud 22 maart 2011, 19:13   #90
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk, hier heb ik dus een hekel aan. Sinds wanneer moeten allochtonen op basis van hun origine een bepaalde agenda dienen? Zij zijn actief in een partij omdat zij achter het programma en de principes en visie staan, net zoals hun collega's, jou verwachting dat er " voor jou wat gedaan moet worden omdat je allochtoon bent" is dus fout.

Je discrimineert dus vrouwen en weigert hen een hand te geven? Dan ben je niet akkoord met gelijkheid man en vrouw zoals hier omschreven in de grondwet, van mij mag iedere werkgever je dus onmiddellijk om dringende reden opzeggen wegens het discrimineren van vrouwen; recht op een uitkering heb je dan niet.

Maar dat zal dan ook geen probleem zijn, geld aannemen zonder arbeid te verrichten mag ook niet volgens de Koran, dus geen uitkering, hoeveel zou dit schelen bij de sociale zekerheid?

Ik denk dat je met deze mentaliteit veel gelukkiger bent in pakweg Iran?
Trouwens; jou vrijheid van religie waarborgt je vijf pijlers, kun je prima belijden in Belgie maar religieuze achterlijkheden vallen onder geen enkele vrijheid en dat zal zo blijven.
Mijn excuses maar jij bepaalt niet waar ik ga wonen.

Wanneer ik een vrouw geen hand wil geven dat is mijn volste recht. Dit is geen discriminatie. Ga jij maar naar Las Vegas en kom nooit meer terug.

Het geen hand geven van een vrouw valt onder mijn godsdienst en ik wil geen hand geven. En in Belgie is mijn Godsdienst gewaarborgd en indien iemand dit van mij wil afpakken geen probleem dan zal ik simpelweg een advocaat nemen.

Voor mijn part mag een racistisch persoon zoals jij direct een ticketje krijgen richting Iran om lessen te volgen over Islam.
Oud 22 maart 2011, 19:13   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja hoor, de Marokkanen verjoegen de Nazi's!
Vertel eens, waarom willen al die Rifbewoners naar Europa? Is het niet zo gezellig daar misschien?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:14   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is niet omdat de man geen hand mag geven aan de vrouw dat de Islam haar dan als minderwaardig beschouwd.

Vetel zo eens welke méér rechten ze hebben dan? Geef daar eens wat voorbeelden van?
Citaat:
De Islam geeft de rechten meer rechten dan de man zelfs. In het westen moet de vrouw werken voor haar geld. Terwijl in de Islam mag de vrouw werken maar zij behoudt al haar geld en de man moet alsnog haar onderhouden.
In het westen moet de vrouw NIKS!

Citaat:
Bij niet-Moslims is de vrouw een voorwerp een subject. Zij moet getoond worden, indien zij zeer mooi is dan wordt zij geshowed aan iedereen, wanneer je een wagen wilt verkopen dan moet er een model zijn, dit is niets anders dan perversie
BS, dat zit enkel in jullie perverse verwrongen hersenkronkelende geesten!
Citaat:
Een vrouw is meer dan alleen borsten en heupen, een vrouw heeft ook een verstand, zij kan nadenken en dit is wat Islam benadrukt.
Islam benadrukt dat de vrouw maar de helft van 't verstand heeft van 'n man, dát is wat islam benadrukt!
Oud 22 maart 2011, 19:14   #93
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Een poging om de Algerijnse stijders voor je kar te spannen is degoutant. Het is een regelrechte belediging aan hen.
Mij en mijn voorouders beschuldigen van collaboratie is een gemene lafhartige aanslag op mijn volk. Wij hebben de nazi's verslagen.
En 40.000 Marokaanse vrijwilligers als grootste contingent van Franco ontkennen is een zoveelste leugen.

Wat betreft het koloniale optreden heb je gelijk, ik verwerp het radicaal, maar ik dacht dat ik dat al had aangegeven.

En verkrachtingen van honderden vrouwen als peanuts afdoen, misselijkmakend.

Laatst gewijzigd door Conscience : 22 maart 2011 om 19:15.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:14   #94
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat hebben arabieren aangericht in de Maghreblanden, jouw voorouders verkracht, gedwongen zich te bekeren tot islam en jullie cultuur vernietigd, dát waar jij zo trots op bent, die islam heeft jullie landen vergiftigt en jullie echte cultuur vernietigt, hoe kan je daar trots op zijn?
Ik ben heel trots op mijn godsdienst.

Omdat ik de zoetheid van het geloof heb geproefd.

Wat in het verleden is gebeurt is het verleden.

Wat hebben de Christenen gedaan met de niet-Christenen in Belgie?
Oud 22 maart 2011, 19:16   #95
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Een poging om de Algerijnse stijders voor je kar te spannen is degoutant. Het is een regelrechte belediging aan hen.
Mij en mijn voorouders beschuldigen van collaboratie is een gemene lafhartige aanslag op mijn volk. Wij hebben de nazi's verslagen.
En 40.000 Marokaanse vrijwilligers als grootste contingent van Franco ontkennen is een zoveelste leugen.

Wat betreft het koloniale optreden heb je gelijk, ik verwerp het radicaal, maar ik dacht dat ik dat al had aangegeven.
Ik heb niets ontkent. Jullie hebben de Nazi's ontslagen met behulp van de Marokkane, Algerijnen, Tunesiers en ook Senegalezen.

Er hebben zeer veel Marokkanen meegevochten met Franco. Dat heb ik niet ontkent.
Oud 22 maart 2011, 19:17   #96
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben heel trots op mijn godsdienst.

Omdat ik de zoetheid van het geloof heb geproefd.

Wat in het verleden is gebeurt is het verleden.

Wat hebben de Christenen gedaan met de niet-Christenen in Belgie?
U bent dus gearabiseerd. Dáár zullen uw voorouders, die hun bloed vergoten hebben om juist dat tegen te gaan, erg trots op zijn!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:18   #97
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wanneer ik een vrouw geen hand wil geven dat is mijn volste recht. Dit is geen discriminatie. Ga jij maar naar Las Vegas en kom nooit meer terug.

Het geen hand geven van een vrouw valt onder mijn godsdienst en ik wil geen hand geven. En in Belgie is mijn Godsdienst gewaarborgd en indien iemand dit van mij wil afpakken geen probleem dan zal ik simpelweg een advocaat nemen.

Voor mijn part mag een racistisch persoon zoals jij direct een ticketje krijgen richting Iran om lessen te volgen over Islam.
Dit is nu al de 2de X dat U iemand wil wegsturen en nooit meer mag terugkeren, ik herinner me nochtans zeer goed 'n uitspraak van de moderatie dat dit voortaan zou beschouwd worden als 'persoonlijke aanval', niemand beslist hier wie moet weggestuurd worden en al zeker U niet!

Bovendien hoeven niet-religieuze mensen geen ticket Iran te krijgen, wij hebben daar niks te zoeken, moslims die hun islam aanhangen zouden daarginds beter de ware islam gaan leren ontdekken, mohamedaan spelen in 'n westerse samenleving, beschermd door westerse wetten, uitgevonden door westerlingen, is makkelijk,
Oud 22 maart 2011, 19:18   #98
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

leg me dan eens uit waarom.

Citaat:
ze mag vooral broedmachine zijn.

Citaat:
de islam heeft geen rechten te geven. Daar dient de wet voor. Hier staat de wet boven eender welke religie.

Citaat:
wat blijf je hier dan nog rondhangen, in deze "perverse" maatschappij ??

Citaat:
de islam moet juist niks benadrukken, daar dient de WET voor.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 19:22   #99
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U mág dat!
Ik wil niet/nóóit aangeraakt worden door 'n mohamedaan, dát is mijn geloof!

Wij hebben géén lessen islam nodig, nooit om gevraagd, nooit nood aan gehad ook, we hebben 'n strijd geleverd om onder 't kattelieke juk vandaan te komen, die strijd moet niet overgedaan worden, maar indien nodig zál ik klaar staan voor mijn rechten! Het recht om NIET onderdrukt te worden door om 't even welke 'religie'!
Oud 22 maart 2011, 19:24   #100
Moor
Gouverneur

Standaard

De vrouw heeft recht op gratis onderdak

gratis voedsel

gratis drinken

gratis kennis

gratis geld

de vrouw heeft recht op alles wat ze wenst

terwijl de man hij MOET werken voor zijn geld en de vrouw hoeft niet te werken voor haar man of voor zichzelf.

Dat van het feit dat de vrouw de helft van haar verstand heeft dat is dikke zever.

Want er zijn zelfs boeken die geschreven zijn door vrouwen en die gerespecteerd zijn.

En wat betreft de getuigenis van de vrouw dat het de helft waard is van de getuigenis van een man dit wil niet zeggen dat de vrouw dan minderwaardig is. Helemaal niet.

Dit is enkel ingesteld zodat de vrouw mentaal ondersteund wordt. Wanneer een vrouw iets ergs heeft gezien is zij dan niet meer in shock dan een man? Ik bedoel ga je me vertellen dat een vrouw mentaal sterker is dan een man? De vrouw is fragiel, zacht en heeft emotionele hulp nodig en daarom heeft Allah vanuit zijn compassie voor de vrouw heeft hij ingesteld dat zij kan getuigen met behulp van een tweede vrouw erbij.

En ook zie zeker onderstaande videclip

http://www.youtube.com/watch?v=7x_I7...eature=related

Gegroet
Moor
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be