![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan iemand mij hier uitleggen wat zo'n Jean-Claude Van Cauwenberghe überhaupt bezielt zulke dingen te zeggen? Hij polariseert terwijl mij dat juist in het belang van de Vlaams-Nationalisten lijkt. Wat zit hier achter? Hoopt hij op een groot Vlaams Blok wier kiezers sowieso niet meetellen wegens het c.s.? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er één zanger is in België die zijn Belgisch en Europees gevoel meer dan eens bezingt, dan is het Arno wel! Of heb je soms nog niet opgemerkt dat zijn liedjes bestaan uit het Frans, Nederlands en Engels?
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als er een zanger is die in de loop der jaren zijn brains heeft weggezopen en gesmoord dan is het Arno wel. Afgezien daarvan is Arno noch Vlaming noch Belg maar een geweldig goede artiest! Het is mijn mening, als flamingant, dat noch de Belgische recuperatie, noch het vlaams-nationalisme artiesten en andere prominenten mag recupereren. Tenzij die olijke lieden er uiteraard zelf voor kiezen om zich in deze of gene strijd te engageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hun reactie is: wat een kinderachtigheden! maar dan moet je natuurlijk wel de waarheid (durven) vertellen: dat de vlamingen en walen stikjaloers zijn van elkaar het zaventem-verhaal was weer zo'n zalig voorbeeld Vlaanderen: wij zijn de vliegtuigen beu, 50.000 vlamingen zijn belangrijker dan >1 miljoen uit brussel Wallonie: OK, als jullie die jobs niet willen omwille van de overlast, bieden wij een alternatief Vlaanderen: SCHANDALIG! Hoe durven die walen onze jobs stelen terwijl WIJ hen subsidieren de deense monden vielen open van verbazing ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een slecht voorbeeld dat je aangeeft maw |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
WE LEVEN OM TE LEREN!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar moest ik op alle Vlaamsche leugens hier moeten antwoorden, dan zou ik mijn job moeten laten gaan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar totaal onverwacht is het niet zeker, typisch niveau van de belgische politicus de spoeling is gewoon te dun om al die regeringen en parlementen te stofferen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel betaald Van Cau eigenlijk om met die spullen te wapperen ?
Nota: Ik zeg "Wapperen" omdat het anders niet allitereert VLAanderen VLAgt. Dat allitereert ! ![]() WAllonië WAppert In 't Frans heb ik zo niets gevonden. (lijkt me ook moeilijk) Wie wel ?
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zou je niet beter eerst je nederlands bijschaven vooraleer je aan het frans begint? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
daar heb jij NUL KOMMA NUL aan te zeggen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geef maar toe: vlaanderen heeft zich weeral ronduit belachelijk gemaakt door ALWEER in een slacthoffersrol te kruipen, terwijl Vlaanderen net vragende partij was om van die nachtvluchten af te raken ach het is altijd hetzelfde, de vlaming lijdt aan een slachtofferscomplex ooit was dat gerechtvaardigd, maar dit is al decennia lang niet meer het geval moesten vlaamse politici ballen aan hun lijf hebben, dan zouden ze zeggen dat Vlaanderen de dominante factor is in Belgie, en een opsplitsing ten koste zou gaan van Brussel maar neen, ze draaien de kiezer liever een rad voor ogen, in de hoop dat dit hen stemmen zal opleveren well guess what de enige die daarmee wint is het VB, dat enkel de hypocrisie moet in de verf zetten om massaal stemmen te halen en zo gaat het natuurlijk maar door het standpunt staat vast: Vlaanderen is het slachtoffer, en ieder argument in gelijk welke discussie moet dit onderstrepen - de kern van het debat is slechts bijzaak |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Et je vous interdis D`espérer que jamais �* Londres Sous la pluie on puisse Vous croire anglais Et je vous interdis À New-York ou Milan D`éructer Messeigneurs Autrement qu`en flamand Vous n`aurez pas l`air cons Vraiment pas cons du tout Et moi je m`interdis De dire que je m`en fous Et je vous interdis D`obliger nos enfants Qui ne vous ont rien fait À aboyer flamand Et si mes frères se taisent Et bien tant pis pour elles. Je chante persiste et signe : Je m`appelle Jacques Brel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar er zijn redenen he waarom de deense producten enkel in het deens verkocht worden, je zou eens moeten proberen deense producten proberen te verkopen in colruyt aan het station in waregem, niemand zou ze willen wegens niet smakelijk genoeg ![]() ik denk eigenlijk dat denemarken eerder een uitzondering is in engeland bevatten veel producten ook vaak meerdere talen (and this will please you: ook vaak in het nederlands) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | ||
Eur. Commissievoorzitter