![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij antwoordt u behendig niet op de meest cruciale zaken en argumenten die anderen reeds een aantal maal aangedragen hebben, en die uw Streicheriaanse geleuter, dat overigens in Der Sturmer niet misstaan zou hebben, tot een zielig hoopje as reduceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Goldstone rapport is een evenwichtig en interessant rapport en het bevestigt wat uit tientallen andere bronnen al blijkt: zowel aan Palestijnse als aan Israëlische kant zijn misdaden begaan en fouten gemaakt. Vanwege Israël hebben die geleid tot de dood van honderden onschuldige burgers waaronder goed 500 kinderen. Ik ben wat dat betreft niet van mening veranderd, dat heeft alleen Goldstone - onder druk - gedaan. Niet ik maar hij laat de huik naar de wind hangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw VN ministe:
De Verenigde Naties: propaganda arm van Palestijnse terreurgroepen De oorlog van de Verenigde Naties tegen Israël barste weer in volle hevigheid los. De anti-Israël goeroes op het VN podium beschuldigen de Joodse staat van ‘onbeheerste agressie’ ’monsterachtige moordpartijen’ ’massaslachtingen’ en ‘misdaden tegen de menselijkheid’. Het is inmiddels een bekend verschijnsel dat medewerkers van de VN waaronder die van de UNRWA (United Nations Relief and Works Agency) het niet zo nauw nemen met de waarheid. Opnieuw beschuldigen ze Israël ervan op klinieken, scholen en andere VN-instellingen te schieten en daarmee burgerslachtoffers te maken. Ook werd Israël ervan beschuldigd op 6 januari de Fakhoura-jongensschool van de UNRWA onder vuur te hebben genomen waarbij tientallen doden zouden zijn gevallen.VN directeur John Ging was dagenlang op allerlei zenders te zien om zijn verontwaardiging te uiten. Onderzoek gaf direct al aan dat de school niet was geraakt. Wel een straat in de directe omgeving van de school. Gebleken is ook dat de VN een spreekverbod over de school en de omstandigheden had uitgevaardigd. Ze wisten vanaf het begin dat Israël de school niet had geraakt, maar toch werd de leugen wekenlang in stand gehouden. Fraai, die Verenigde nazi's!
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk óók 'n manier van discussiëren, de Uwe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets voor U om proberen te weerleggen ministe:
Dat Hamas vrouwen, kinderen en ouderen gebruikt als menselijke schilden, wordt door een leider van deze terreurbeweging zelf bevestigd. Na waarschuwingstelefoontjes dat hun huis gebombardeerd zou worden, riepen Hamas leiders snel tientallen vrouwen en kinderen op om het huis te beschermen. Zie daarvoor het volgende filmpje. Hamas MP Fathi Hammad: We Used Women and Children as Human Shields Zelfde bron, dus zal't wel niet waar zijn? Kijk ministe, Nú schrijf ik niet waar<---2 woorden!
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik beschik niet meer zoals vroeger over directe informatie van de bron zelf maar moet nu afgaan op wat anderen naar voren brengen. Ik denk ook dat dat een situatie is waarin de meesten die langs de zijlijn staan verkeren.
Ik ben nu bezig het Goldstone epistel zelf door te spitten. Omdat ik plaatselijk de omstandigheden en locaties ken kan ik zelf wel ongeveer uitmaken op wat waarheid kan zijn en wat niet. Zoveel weet ik dan ook nog wel. De eerste pagina's van het rapport zien er niet veelbelovend uit. De tekst is tendentieus en een duidelijke vooringenomenheid tegen Israël blijkt al uit de eerste bladzijden. Ze kwamen Israël dus ook niet in. Via Rafah betrad men de Gaza strook en al juichend werden ze binnengehaald. De woorden in de tekst klinken bijna triomfantelijk. Goldstone's achtergrond is in ieder geval omstreden, niet zozeer in dit rapport alleen, maar ook zijn functioneren in de Rwanda zaak heeft aan kritiek blootgestaan. Edit: Dit is een politiek rapport - geen rapport in de echte zin van het woord want het is unaniem eenzijdig bij gebrek aan medewerking van de Israëlische autoriteiten. 2) Het is een politiek verhaal. De keuze van de drie belangrijkste personen/onderzoekers hebben al eerder in een politieke hoedanigheid aan VN zaken meegewerkt en al uit de eerste bladzijden wordt duidelijk de politieke opstelling duidelijk gemaakt door gewag te maken van de autoriteiten in casu politici die zich in deze rapportage hebben gemengd en wiens visie duidelijk wordt verwoord. Het gaat hier over 547 bldz plus een later daaraan toegevoegd amendement. Bij gebreke van medewerking aan de kant van de Israëli's had dit rapport niet in de huidige context mogen verschijnen noch had de VN deze missie door moeten zetten totdat medewerking van de enige oppositiepartij gevonden was.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 april 2011 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geschreven door een Nederlandse Arabier, verklaart meteen veel. Citaat: Zwart-witbril Het zijn warrige tijden voor de moslims in de diaspora. Bezien vanuit de zwart-witbril van een puberende poldermoslim waren de gouwe ouwe tijden overzichtelijk. In het Israëlisch-Palestijns conflict was de onderdrukker de Joodse staat, bijgestaan door het Westen, en waren de moslims de onderdrukten. De vijand was duidelijk: de niet-moslims. Nederlandse moslims trokken de straat op om hun solidariteit te betuigen met hun mede-moslims. Sommige Nederlandse moslims poogden zelfs een jihad, een heilige oorlog, te ontketenen in Nederland vanwege de aanwezigheid van Nederland in islamitische landen als Irak en Afghanistan. Westerse soldaten mochten van hen best wel terugkeren in body bags. Muisstil Hoe schril is het contrast met nu.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 april 2011 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helaas is het intellectueel vermogen om het inherente racisme dat deel uitmaakt van hun denkpatroon, te ontwaren, niet aanwezig. En dus ploegen ze voort in hun van walging en haat doordrenkt moeras tegen den zionistische, leugenachtige, diefachtige, barbaarse (opletten dat ik geen woord vergeet) Israëlier. Geen ![]() Zielepoten, losers, kletsers! Wie neemt zo'n zootje nu serieus zeg!!!!! What the fuck is wrong with you people????
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's een ziontacktiekje é zeg! Zionist! Hashbara! Geen ![]() Maar losers jongens, losers!!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En maar smileys gebruiken. Zijn dit de vrienden van de Palestijnen? Dan begrijp ik waarom ze geen meter vooruit raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat heb ik ongelofelijk met jou te doen... Groei eens een beetje als mens, ipv als een dolle hond te zeveren dat het schuim je op de lippen staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Gaza is het moeilijk om zich niet met burgers te omringen want het is een grote openluchtgevangenis. De meeste bewoners zijn afstammelingen van mensen die etnisch gezuiverd werden uit Israel in 1948 (Benny Morris) Overigens als zich met burgers omringen een oorlogsmisdaad is dan zijn de Libische rebellen ook oorlogsmisdadigers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou je nog zwaar van verschieten, religieuze zotten hebben HEEL veel invloed op de Israelische politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel probeert duidelijk een demografisch "fait accompli" te creëren in de Westbank en tijd te winnen. Maar vergeefs, de palestijnen en de wereld zullen daar nooit mee akkoord gaan. Nu goed, ik denk dat de huidige golf van verandering in de Arabische wereld in het nadeel van Israel zal spelen. Zelfs in Syrië roepen betogers dat het maar eens tijd wordt om de Golan hoogte terug te nemen. In Egypte zie je duidelijke solidariteit met de palestijnse zaak, terwijl het Mubarak regime vooral de belangen van Israel en de VS behartigde. De Arabische wereld verandert in snel tempo, en als Israel geen vrede sluit dreigt het volledig gemarginaliseerd te worden. Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2011 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SDX
Citaat:
Als ze dat weigeren verdienen ze duizend bommen en granaten, net als Nazi Duitsland. Citaat:
Citaat:
onzin, de meeste onderzoekers waren neutrale wetenschappers. Goldstone zelf is een Jood, hem van antisemitisme beschuldigen is dus nogal moeilijk... |
|||
![]() |
![]() |