![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat was inderdaad een UFO, maar dan wel volgens de normale definitie. Zoals ik al schreef, er zijn aanwijzingen, vermoedens, mogelijkheden. En het is inderdaad onwaarschijnlijk dat we het enige leven zijn in het universum. Maar op dit moment is er nog geen duidelijk bewijs dat aliens ons bezocht hebben. Tot dan vallen de meeste verhaaltje daarover onder dezelfde noemer als 'Elvis lives!' Onmogelijk? Nee, niet echt. Waarschijnlijk? Hardly.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 april 2011 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
De piloot die het van dicht heeft meegemaakt is zelf van mening dat het een buitenaards toestel was. Dit sterkt nogmaals de case dat het dat effectief was, omdat deze profesionele getuige het van dicht heeft meegemaakt. Mensen die uit deze case geen conclusies willen trekken zijn een mind game aan het spelen met zichzelf om toch maar hun wereldbeeld niet uit te dagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
Maar voor mijn kat lijkt de weerspiegeling van de zon op de muur een wegvluchtende muis. Het toeschrijven van wat we niet kunnen verklaren aan een god of aan aliens mag dan wel schering en inslag zijn, maar ik heb bewijzen nodig. Citaat:
Zoals ik al gezegd heb omvat mijn wereldbeeld wel degelijk buitenaards leven. Wat mij betreft is het onwaarschijnlijk dat er geen buitenaards leven bestaat. Ik zou het trouwens heel graag hebben dat aliens landen op de aarde. Maar ik ben niet zoals bv Harriechristus die zijn wensen voor waarheid aanneemt. Ik zou willen dat er buitenaardse wezens zijn, maar tot nu toe zijn alle feiten en verhalen onvoldoende om te spreken van zekerheden. Op dit moment is het zelfs nog niet waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verwart hier het reageren van het vermeend object op de nadering als reageren op mensen. Citaat:
De expertise ( en die valt inderdaad niet te onderschatten ) van een piloot betreft net de zaken die zich in zijn/haar normale wereldbeeld afspelen. Dat maakt dat je nog net kan spreken van een professional ( tov gewone sterveling ) wat betreft het zich niet laten beduvelen door een lichtschijnsel of zo.... maar daar hadden we die piloot niet voor nodig, dacht ik De vraag is echter : wat maakt een piloot een professional om te gaan oordelen dat het buitenaards en tjokvol met aliens steekt. Want dat is toch precies wat je ergens insinueert ? Citaat:
Diegenen die zeggen dat je dan maar moet concluderen dat het dan maar een UFO moet geweest zijn .... die spelen wishful-thinking. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Veel meer dan 10 000 jaar. Maar zo'n zesduizend jaar geleden is er een systeem opgericht waarvan wij nu de klos zijn. En omdat het nu zo de spuigaten uitloopt leiden ze ons af met "disclosure". Don't get carried away. We are the aliens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Maar je zal verdomd veel moeite hebben om een verklaring in elkaar te knutselen als zou het een weerspiegeling of iets in die aard zijn. Alle feiten, dit zijn de bewijzen, tonen aan dat het een intelligent bestuurd object is. Jij gaat hier de meest logische verklaring, dat het een intelligent bestuurd object is, gewoon aan de kant schuiven.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Not in a long way. Ge kunt even goed argumenteren dat het een verschijning van Maria was, of thor in zijn bliksemwagen. Citaat:
Het kan, het is mogelijk, maar het is alles behalve bewezen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mist elke vorm van logica ... daarom kom je tot zulke bizarre conclusies. Je noemt de 'feiten' de bewijzen dat het om een intelligent én bestuurd object zou gaan .... Wat zijn die 'feiten' dan precies anders dan de eenvoudige waarnemingen die met redelijke ( ik wil niet verder muggenziften ) zekerheid te stellen zijn ? En waar zit dan precies de bewijslast voor je stelling in die waarnemingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...bij veronderstelde tuigen met aliens worden we vaak onrechtstreeks gedwongen bovenop het feit dat ze beschikken over een technologie dat hen aanvankelijk in staat stelt 'ongezien' ( tot op het moment suprême natuurlijk ) tot hier te komen... dat ze bovenop 1) ... nog beschikken over totaal onvoorstelbare vergevorderde technologie om wat te rotzooien met de meest elementaire natuurwetten en wat te rotzooien met de meest elementaire natuurwetten 2) ... er in slagen door één of ander techniek ervoor te zorgen dat elke registratietoestel dat nog maar een poging doet om er een beeltenis van vast te leggen het plots doet voorkomen alsof er gefoefeld werd 3) ... vaak te kampen hebben met de meest voor de hand liggende zaken inzake die complexe technologie waardoor ze zelfs soms crashen 4) .... beschikken over technieken om een aanzienlijk deel van de wereldpopulatie in een doofpot-complot te betrekken ![]() Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2011 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Jij moet helemaal niet bewijzen dat iets niet bestaat, de feiten spreken voor zich. Jij beweert bij hoog en laag dat het dat het geen object is dat intelligent bestuurd is, maar je geeft daarvoor totaal geen argumentatie of geen reden. Bovendien zijn de personen die erbij betrokken waren er nog eens van overtuigd dat het een intelligent bestuurd object was, meer specifiek nog ze waren ervan overtuigd dat het buitenaards was. Deze case is ook bevestigd in officiele documenten, dus de autenticiteit staat niet ter discussie, en in de officiele documenten wordt het fenomeen ook besproken als een object.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
|
![]() Aaah, de Argumentum ad populum drogreden.
Citaat:
Citaat:
Ik beweer helemaal niet bij hoog en laag dat het geen object is dat intelligent bestuurd is, ik zeg gewoon dat het niet aangetoond is. Ik moet inderdaad niets bewijzen. De bewijslast ligt bij de wetenschappers, niet de tabloids. Citaat:
Er zijn miljoenen mensen overtuigd dat Mohamed de enige ware profeet is. Overtuiging <> waarheid
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
![]() Het leek alsof... een ongegronde insinuatie.
Citaat:
Citaat:
Nog eens een samenvatting: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 april 2011 om 20:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het dan toch zo nodig moet hebben van veronderstellingen...
Citaat:
Citaat:
...en zie je wel dat het ging over een een intelligent bestuurd object en niet zomaar een object ![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @exodus
Kan je me eens precies vertellen hoe men uit de puntjes a) t.e.m. f) van die samenvatting Citaat:
Ik kom eerlijk gezegd niet dichter dan dat het ging om een ufo/ufo's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Nee, da's een feit.
Al de rest is ongegrond guesswork. Citaat:
Ik ben nogal 'ne moeilijken' op dat vlak vrees ik. Ik wil bewijzen, en geen 'lijkt op', 'zou kunnen', enz...
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 april 2011 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]()
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#98 |
|
![]() En hier duidelijke video van een koe die ontvoerd wordt door een ufo.
http://www.youtube.com/watch?v=LXI1Ze2xsUo&NR=1
![]() |
#99 |
|
![]()
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]()