![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder dank. Onthoud het nu voor de toekomst, want ik denk dat ik dat misverstand al eens eerder ophelderde voor jou.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent trouwens niet volledig want volgens de vaste rechtspraak van het Grondwettelijk Hof is het gelijk behandelen van ongelijke situaties ook discriminatie in de zin van de Grondwet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat is het probleem ? De werkgever MOET niet wachten op het gerechterlijk onderzoek. Indien de mens onschuldig is nadien, kan hij of zij wel aanklacht indienen voor schadevergoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is er wel een hierarchische band tussen voetbalclubs, de nationale voetbalbond, en de internationale federaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd dat Amnesty zelfs de oorspronkelijke betekenis toont. Soit, nu heb je nog het woord 'ongeoorloofd'. on·ge·oor·loofd bn verboden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Het maken van onderscheid is nog steeds dicriminatie, als je naar de oorspronkelijke betekenis kijkt. Relnichten hebben ook in het Engels het woord 'gay' gekaapt.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 april 2011 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter nog, de minimale straf duidt enkel op partijtrekkerij voor de dader. Wat correct was: afnemen van priesterambt en volledig verstoten worden uit de kerk. Dat is een signaal dat zegt: wij tolereren geen kindermisbruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
De Belgische Staat zal niet optreden want het is verjaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verstoten van die man is een sterk signaal aan de wereld dat de kerk zulk gedrag NIET tolereert. Mocht het niet verjaard zijn, had de staat ook duidelijk gemaakt dat de maatschappij dit soort gedrag niet tolereert. Maar wetten kunnen veranderen. Kan de kerk dat ook ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees het ook.
Dat zal wel niet vaak voorkomen, maar volledigheidshalve mag dat er inderdaad bij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat woord heeft meer betekenissen dan alleen "verboden".
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het maken van ongeoorloofd onderscheid is discriminatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Niet volgens Vandale, wat jouw bron was. Daarom net dat ik het erbij haalde.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al zeer gauw legt die link uit hoe men dat begrip hanteert in het internationale recht en op einde staat zelfs een heuse link naar wat men verstaat onder een gelijke behandeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Holebi's lijken wel laffe losers als ze alleen wat oude weerloze conservatieve zakken durven aanpakken.. We leven helemaal niet meer in een katholieke maatschappij terwijl de islamitisering zich steeds sterker doorzet.. |
|
![]() |
![]() |