![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat betekend wat precies als reactie op de mijne?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moslisms enkel over de koran kunnen zagen en niet over alle mogelijke onderwerpen welke nog bestaan.
Dus wat ik eerder al zei...onafhankelijk de lengte van de zendtijd...ze zeveren toch enkel over de koran.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is er de dag van vandaag nog steeds op ingericht rijk en arm te bedienen. Iedereen. Dus ook iedereen die het niet nodig heeft. Dat profiteren moet ophouden. En nu terug naar de moslims. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2011 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben alvast niet tevreden dat mijn belastingsgeld naar dit toe gaat. Mocht ik nog terug gaan stemmen dan zal mijn keuze snel gemaakt zijn...
![]() |