![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al dik spijt dat ik de laatste keer voor NVA gestemd heb. Die blunder zal ik geen tweede keer maken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() <"De gewesten krijgen dus miljoenen bonus per werkloze die zij gaan schorsen">
Wat een prietpraat... ![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Chipie, dat het voor iemand als jij, die volledig opgetrokken is uit vooroordelen en betweterij, moeilijk te geloven is dat mensen veranderen en meningen veranderen, dat verbaast me nauwelijks...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook prachtig als ze niet meer staken dan in Vlaanderen. Het overheidspersoneel echter is in Wallonië 42 %, in Vlaanderen 26 %, wat overeenstemt met het Europees gemiddelde. Wel dus! Daar moeten ze dus nog iets aan doen. Als de staatshervorming ervoor zorgt dat ze zelf hun overheidspersoneel moeten betalen, dan komt dat vlug in orde. Als Wallonië even goed presteert als Vlaanderen dan zal Wallonië met plezier verantwoordelijk worden voor eigen bestuur Maar daar hebben ze nog altijd schrik van, dus....
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 14 juni 2011 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
en die reden die je opnoemt om het nooit (meer) ten doen is in ieder gevel zinloos, omdat de premie bedoeld is voor elke werkloze die een job aangeboden kreeg. Echt gruwelijk!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 14 juni 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het de werkgevers makkelijker maken om werknemers te kunnen ontslaan, is nog zo'n "leuk" N-VAidee.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=82
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2011 om 05:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, van de Nieuwe Voka Alliantie kun je moeilijk �*nders verwachten, hé. We gaan nog leuke tijden tegemoet...
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In InBev-opzicht zeker niet. In andere opzichten misschien wel. Zit er op jouw werk dan niemand niet waarvan je zegt: "spijtig dat er geen grondige reden is om die buiten te smijten" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom kan ik niet begaan zijn met het lot van anderen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut! Maar als er geen grondige reden is om die buiten te smijten, zou die mogelijkheid ook niet mogen bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op iedere werkvloer heb je wel van die "collega's" die men beter kwijt dan rijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ooit al eens werkloos was geweest (of gewerkt had), zou je zoiets onzinnigs niet schrijven. Werklozen zijn bijlange niet allemaal van die lamlendige profiteurs, zoals we er op dit forum eentje kennen. Voor de meeste werklozen is hun werkloosheid dramatisch. Niet alleen moeten ze het stellen met een zeer beperkt inkomen; ze geraken bovendien ook nog eens sociaal geïsoleerd. Werkloos zijn is helemaal geen "plezier-leventje" (enkele hardnekkige uitzonderingen niet te na gesproken).
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als ze hun neo-liberale zin krijgen, gaan we, denk ik, een hete herfst tegemoet.
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |