![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. De intriges lijken uit het leven geplukt.
Over verhaal gesproken...Ik hoop dat men ooit eens de foundation doeken van Asimov verfilmt. (Jammer voor demper, maar geen sex in deze serie) Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 april 2012 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :C
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
btw I, Robot was een draak vergeleken met het boek, en als dat de voorbode is... laat het maar zo...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 9 april 2012 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan er natuurlijk weer een actiefilm van maken terwijl de kracht van die boeken elders ligt. Na een hoofdstuk intriges vat Asimov de daaropvolgende actie samen in 1 paragraaf. En toch zou de Foundation serie te verfilmen zijn zonder saai te worden en tegelijk wel Asimov te respecteren. Dat is waarschijnlijk te revolutionair. Men denkt dat het publiek slechts 'actie' wil. Maar kijk eens naar 'kuifje'...pure spectaculaire spielbergactie van voor tot achter en tegelijk zo saai als iets. Actie wordt overschat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Interessante piste die ik onlangs las :
Jon Snow zou niet de bastaard zijn van Ned Stark en een onbekende dame, maar in feite het kind van de zus van Ned, Lianna Stark en de toenmalige prins Rhaegar Targaryen. Op die manier wordt hij de ultieme troonkandidaat, die zowel de draken als de wolven achter zich verenigt en het verklaart waarom George Martin het nogal voor Snow lijkt te hebben, hij leeft nog en heeft nog al zijn ledematen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, als je de boeken hebt gelezen valt de serie ook al een pak gemakkelijker te volgen.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, ik verwarde misschien met de elfjarige maagden die de Fransen graag tot zich namen als toetjes, toen ze hun slavenmaatschappij op Saint-Domingue geïnstalleerd hadden...een boek dat ik toevallig aan het lezen was zopas geleden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 april 2012 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat raad ik trouwens iedereen aan om te doen; lees de boeken! De serie is maar een serie. Je kan maar zoveel kwijt in één uur TV. De boeken gaan veel dieper. Veel meer intriges, links, side-stories, en deze finesses maken het grote verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht morgen een pakketje in de bus!
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik heb vroeger zeer veel fantasy gelezen. Maar ofwel ben ik veranderd ofwel leent het medium televisie zich niet echt tot fantasy. Game of thrones laat me op mijn honger zitten en niet op de manier die ik zou verwachten. Ik zit nooit vol spanning op de volgende aflevering te wachten. 3/4 de van de afleveringen zijn gewoon saai, niet omdat er te weinig actie in komt maar omdat er te weinig in gebeurt. Het mag dan wel mooi gemaakt zijn. De acteer prestaties kunnen dat niveau net niet aan. De personages mogen dan niet zwart wit zijn, veel evolutie zit er toch niet in (of ben ik te ongeduldig ?).
Van mijn part mogen ze de serie stop zetten als ze dan Carnivale verder afwerken ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 13 juni 2012 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben momenteel bezig aan a Feast for Crows. In a Storm of Swords vertelt iemand dat Jons moeder zijn min is geweest, maar of dat de waarheid is? Het lijkt mij een mooie twist. Te meer dat Jon, indien hij gelegitimiseerd zou worden, de wettelijke erfgenaam zou zijn van Aerys. Hij is immers ouder dan Daenarys. Jon heeft wel geen enkele fysieke eigenschap die aan de Targaryens te linken is. Wie weet is Rhaegar zelfs stiekem met Lyanna getrouwd, en moest Ned beloven hun kind te beschermen tegen Robert en Tywin.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 juni 2012 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arya Stark? Was blind en ziet weer Je kent de truken van GRRM nog niet goed precies... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 juni 2012 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |