![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw argument slaat (zoals we reeds gewoon zijn van de slimste mens ter wereld) nergens op.
Ik zeg dat de traditionele partijen gaan doen alsof ze moeten van de EU. Dat ze gaan liegen dus, en de EU er niks mee te maken heeft. Dus ik verwijt de EU niks, en ja de N-VA is pro-EU; het garandeert onze welvaart (denkt u, o wijze heerser, dat de Belgische economie nog zou draaien zonder de EU te hebben als afzet gebied? ![]()
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het VB mag niets doen van andere partijen - de rest is academisch he.
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgicysten snappen gewoon niet dat er mensen zijn die begrijpen hoe dat democratie moet werken en dat ook nog in de praktijk durven zetten. Maarja, Belgicysten en democratie dat is gelijk een friet en confituur - dat gaat gewoon niet samen..
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die is daar ook niet trots op. Google is 'begrijpend lezen' of 'coherente argument' of zoiets. Uw aantwoorden hier zijn van het laagste puberale niveau - gij maakt uwzelf compleet belachelijk - besef dat nu toch eens met die enorme brein en denkcapaciteit die ge hebt (sarcasme).
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ze willen of niet doet er niet, ze mogen toch niks van de 'democratische' partijen. Persoonlijk ben ik altijd tegen het cordon geweest, omdat het ondemocratisch is, maar ook vooral omdat het het Blok/Belang in een zetel zette, dezelfde fout dat de FRs, links en de VLD nu maken met de N-VA.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 april 2011 om 22:12. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij liegen dus wel.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten:
moe·ten moest, h gemoeten 1 behoefte hebben; verlangen, willen: wat moet je? 2 verplicht zijn tot 3 nodig zijn, horen: de voorraad moet weg 4 noodzakelijk geacht worden; onvermijdelijk zijn 5 mogen, believen: ik moet hem niet mag hem niet 6 vermoedelijk waar zijn: die man moet wel rijk zijn 7 (Belg) hoeven: u moet niet komen mogen: mo·gen mocht, h gemogen 1 tot iets in staat zijn: er ~ zijn er aantrekkelijk uitzien 2 kunnen: zich ~ verheugen in grote populariteit 3 het recht, de toestemming hebben: van mij mag het ik vind het goed 4 (ve persoon) wel aardig vinden: ik mag hem wel 5 mogelijk zijn: het mag wel waar zijn 6 wenselijk zijn: je mag weleens opschieten! Dus in betekenis 2 van moeten: N-VA is verplicht tot niets van hun kiezers. En in betekenis 3 van mogen N-VA heeft nergens de toestemming voor van hun kiezers. Wat is het verschil ? ( en geldt hetzelfde niet voor het VB ? ) Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2011 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In mijn wereld zijn alle kiezers gelijk. Maarja ik ben een democraat.
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De EU heeft niks te zeggen op de vorming van een regering. En ja de N-VA wilt besparen, of is het niet belangrijk dat pensioenen ook nog over tien jaar uitbetaald kunnen worden? Trollen is een tristige bezigheid, die vooral uitgeoefend door mensen met een (vaak terecht) lage dunk hebben van zichzelf, en hun frustratie proberen kwijt te spelen op de manier dat een kind van vijf dat doet he, en iedereen hier weet dat. Is uw leven zo slecht dat het enige dat uw voldoening brengt anderen provoceren is? Zwak, jochie, zwak.
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had het over het VB, trouwens, moest ge nu beter kunnen lezen, had u dat zelf gemerkt. En die mogen van de andere partijen niks doen? Of ontekent u dat op mega-hypocriete wijze (als voorstander van het cordon)? 'Ge moogt niet meespelen' en vervolgen diezelfde verwijten van asociaal te zijn getuigt van weinig intellectuele eerlijkheid.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 april 2011 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Illustreert" ==> ge "illustreert" met T. toch problemen met de werkwoordspelling, niet? Nochtans niet moeilijk, hoor!
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, het zijn de N-VAers die zich in hun gat laten neuken ![]() Wie gelooft die mens nog zou ik zeggen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 april 2011 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerder een hulpkreet (zelfmoordlijn: 02 649 95 55) of een pathetische behoefte aan aandacht.
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jongen, als ge niet genoeg geld hebt, wil ik wel een spiegel kopen voor u ze...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 april 2011 om 23:07. |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst deze varkensstal uitmesten, daarna Europa.
Als ge alle vliegen in één klap wilt slaan, eindig je met lege handen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt inderdaad op hetzelfde neer als een 100 meter loper zijn benen bijeen binden en hem nadien dan afbreken omdat hij de 100 meter niet in 10 sec kon lopen.
|
![]() |