![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aanvallen van een ondernemer is in princiepe het domste wat je kan doen in een economie, er vanuit gaande dat het geen 19de eeuwse Woeste toestanden zijn....maar de meeste "bazen" die ik ken durven hun personeel bij goede prestaties goed te belonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() wraak mag niet blind zijn zoals die van Achilles maar moet intelligent zijn zoals die van Hamlet.
En proportioneel zoals die van BDW en niet mateloos zoals die van Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Las je dat gedicht van Lucebert? Of gaf je het door aan jouw spitstechnoloog? Ge gaat nog wel eens allebei in den bak geraken, met jullie wraak op de samenleving. Ik stelde al eerder de vraag: zullen we eens gaan kijken bij de belastingsdienst? Ik vrees nu dat daar niet veel sporen van betalingen terug te vinden zullen zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2011 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik heb mij gewroken op mijn plaatselijke samenleving die volkomen gebetonneerd is en overbevolkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me eerder een saai menu'tje daar bij U ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Om echt goed wraak te nemen op de financiële terreur van de staat, gecombineerd met uitbuiting door bazen, moet ge natuurlijk erg slim wraak nemen, zodat niemand wat merkt.
Niemand kan dan ook verwachten, dat ik dat helemaal van naaldje tot draadje uit de doekjes doe - alhoewel het verjaard is. Maar ik heb mijn gram gehaald voor die zes jaar dat ik werkend onder de armoededrempel gedreven werd en er al mijn resources bij inschoot. Ruim mijn gram gehAAld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() mooie smiley
mag ik hem gebruiken als logo bij mijn zeldzame contacten met de Ma? Laatst gewijzigd door eno2 : 18 mei 2011 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Saramago josé heeft een schitterende definitie gegeven van wijsheid.
wijsheid is in vrede leven met wat je omringt en naar de kloten helpt sabiduria es viver en paz con lo que te joda aan de hand van deze definitie besluit ik, dat ik een stommekloot ben met mijn geslaagde wraak op de samenleving die mij genekt heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() nu ja, josé heeft ook zijn -hogelijk gesublimeerde- wraak gehad
de mijne was meer tastbaar maar beide werden doorgevoerd in dezelfde locaties ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zij er genoeg die graag iets zouden doen zonder iets verkeerd te doen, maar die daar de kans niet toe krijgen Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2011 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Partijlid
|
![]() lol, dan is er geen maatschappij meer. Jij hebt slechts recht op zoveel wraak als je wil, tot je er anderen mee lastigvalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met het systeem dat mij uitgebuit en op een haar na kapot gemaakt heeft, daar dol ik naar hartelust mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik heb mijn moeder zien kapotgaan, geestelijk en fysisch, in de sweatshops van de semi-slavernij, waarvan ze nog geen behoorlijk onderdak kon betalen noch opvoeding kon bekostigen. Uit wraak ben ik nooit van mijn leven in een fabriek waargenomen, noch heb ik zelf ooit een slavendrijversfunctie uitgeoefend, die de kapitalistische uitbuiterij eufemistisch manager noemt
O zoete wraak van me nooit in een fabriek te hebben laten opsluiten: ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juli 2011 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() En hebt ge in uw zoete wraak nooit gedacht, amai een auto zou wel handig zijn.
Of: oei ik zit met iets dat gerepareerd moet worden, maar ik heb geen geld. Of: Shit, my babies gotta eat? Allemaal doppen, tzou rap gedaan zijn met de melk en honing. Maar eigenlijk ondertekenen we daarmee onze eigen ondergang he? Toffe van de zaak is, ik kan zelfs niet doppen zonder verlofdagen in te geven omdat ik ergens werkte waar ze nu met collectief verlof zitten. Z'emmen mij bij mijn pietje ![]() What's a man to do dan Eno? Poen scheppen, poen scheppen. Maandag is mijn schoon leven gedaan en ik ga dan nog na mijn uren kuisen van 17h tot 20h van ma tot vrij. Moet ik juist nog een weekendjobke zoeken en ik kan mij de welvaart veroorloven die mijn grootouders ooit hadden met één inkomen. Daar wraakvol tegenover staan zal ons nergens naartoe leiden, integendeel... ge geraakt er alleen maar dieper van in de put. Arbeid fucking adelt! |
![]() |
![]() |