![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burgemeester
|
![]() Bin Laden dood met behulp van fotoshop?
Laatst gewijzigd door RSK : 2 mei 2011 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu nog de opdrachtgever van Bin Laden aan een boom hangen: GW Bush.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat de journaille zich daar geen vragen bij stelt is toch hemeltergend!?
En dan die complete nonsens erbij ivm zijn begrafenis in zee. Wat ze eigenlijk zeggen is: "Eindelijk hebben we de klootzak te grazen genomen die verantwoordelijk is voor de dood van duizenden mannen, vrouwen en kinderen, maar we hebben hem, uit respect voor zijn geloof, binnen de 24 uur moeten begraven." In zee dan nog! ![]() Al wie dit zomaar slikt mag zijn aluminium hoedje opzetten en toeterend door de straten rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ik ga mijn eerstvolgend kindje Abbottabad noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een gok: QE3.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 2 mei 2011 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een vreemde story alltogether. De klootjesjournalistiek viert weer hoogtij. De werkelijke foto's zullen wel een keer opduiken (als er maar genoeg voor neergeteld wordt). Reken er maar op dat als het verhaal waar is, dat er veel munt uit geslagen zal worden. Het lichaam is natuurlijk niet begraven maar naar de VS overgevlogen. Datgene wat er begraven is, is niets. Vandaar het zeeverhaal. Kennelijk van Joram Hatseflats overgenomen. Nee, ik heb gemengde ideeën hierover; vandaar dat ik me bij Longhorn aansluit.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dit...
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik zal de vraag anders stellen. Op welke datum hadden de amerikanen dit nieuws naar buiten moeten brengen zodat jij er niet iets anders achter zou zoeken?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Right on ! En de koelkast waar ze hem in bewaarden mag eveneens uitgeschakeld worden. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Vermoedelijk heeft deze of gene de verblijfplaats van OBL gelekt. In Islamabad nb. Onder de neus van de CIA. Ik denk dat er dik voor betaald is, maar de hele moslimwereld zal nu wel jacht op de 'verrader' maken.
De reactie van de Amerikanen was weer eens zwaar overtrokken ........
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Psyop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Alé, ik hoop dat het waar is en geen election boost fabrication voor Obama. Nu, niks zou zijn voorganger G.W. belet hebben hetzelfde te doen, dus dat het net nu, toch een dikke 18 maanden voor election day, naar buiten komt, is dan weer positief voor de echtheid van het verhaal.
Nu, ik vraag me af waarom ze die vuilak in godsnaam een begrafenis zouden geven in respect voor zijn traditie? Hebben ze nu werkelijk zo'n schrik om moslims tegen de schenen te schoppen? Eender welke crimineel die gedood wordt, wordt onderworpen aan een autopsie en zeker met een dode crimineel met het profiel van Bin Laden zou ik toch enkele dagen wachten tot het ook echt onweerlegbaar en 100% zeker is dat hij dood. Yet again, misschien zit Bin Laden ondertussen in een body bag op weg naar Washington en is het begrafenis verhaaltje dan weer een fabricage, net om (radicale) moslims te sussen. We'll probably never know... Wat ik wel weet is dat, zelfs als Bin Laden ook effectief van kant is gemaakt, dat hiermee de terreur niet plots zal gaan liggen. OBL was nummer 1, maar nu zal er ergens wel weer een ander opstaan en ik weet niet of ze in Amerika en zeker wij in Europa wel zomaar op onze twee oren mogen slapen... Wraakacties zullen ook niet uitblijven en Al Qaeda zal maar al te graag willen bewijzen dat hoewel hun leider dood is, hun geestdrift nog altijd leeft. Soit, na de talloze vreugdeuitbarstingen van moslims na 9/11 is het nu de beurt aan de Amerikanen om op straat te komen. Het weze hun gegund. PS: nog iemand die bij het typen moet opletten niet 'Obama' maar 'Osama' te schrijven? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat de rol van Pakistan betreft, dat zullen we zeker nooit te weten komen. No way dat de Amerikanen zouden vergelden in Afghanistan en dus zal dit stinkende potje wel toegedicht blijven. En mocht het toch uitkomen, zal er links en rechts wel een soldaat opgepakt en gestraft worden hij zich liet omkopen door OBL...
Politiek is en blijft een vuil spel en diplomatie ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn weinig mensen die in zo'n kleine mentale tunnel leven als jij blijkbaar. En dat noemt zich dan 'openminded'. ![]() Ballen gerard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |