![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Asielbeleid, gewoon geen Asiel meer toestaan.
Moet ik de andere vragen ook niet beantwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb ik hier ook al laten doorsijpelen. Als er wetten en reglementeringen zijn die op terrein niet deugen, dan moeten die sowieso vroeg of laat bijgewerkt, veranderd, of afgeschaft worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Er is blijkbaar niemand die kan vertellen welk asielbeleid hij/zij voorstaat.
Hoe kom je er achter wie echt asielzoeker is? Hoe doe je dat op een rechtvaardige manier? Hoe doe je dat binnen een redelijke termijn? Wat doe je met die mensen terwijl je het uitzoekt? Hoe vang je die op? Verder dan "asiel afschaffen" geraakt men niet. Plotseling zijn mensenrechten niet meer belangrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goed idee, Alice.
Dat de linksen hier eens zelf gaan zeggen wat ze met integratie en asiel en consoorten willen zeggen. En dan zullen wij daar kritiek opgeven. Al dan niet met meirenneukerij. Laatst gewijzigd door kwantum : 30 mei 2011 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Antwerpse scholen zitten nu al de helft of meer moslims! Wat een prestatie! Wat een grote stap vooruit voor onze maatschappij! Wat een mooie toekomst voor ons, onze kinderen en kleinkinderen komt er op ons af! Dank U! Dank U! Dank U! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees niets anders dan kritiek. Vertel dan eindelijk welk asielbeleid je wel voorstaat. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 mei 2011 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan kijk je rond naar wat hier allemaal rondloopt en verder binnenstroomt... en hoeveel er onder de noemer "asielzoeker" vallen! Vraag zonder antwoord zeker?(...je eigen samenvattend antwoord, geen verwijzen naar een paar kilo papier) O ja... ik zal het zelf zeggen: we kunnen onmogelijk een profiteur-komediant van een echte asielzoeker onderscheiden, dus laten we iedereen maar binnen. Korrekt? Laatst gewijzigd door andev : 30 mei 2011 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoeveel mensen erkend zijn als asielzoeker van de 10 miljoen Belgen en wat toeristen en zakenlui die hier rondlopen. Citaat:
Citaat:
En mag ik nu weten welk asielbeleid jij voorstaat? Of kan jij alleen kritiek uiten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 31 mei 2011 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kruik is al lang gebarsten, het verzuurde bezinksel is al wat nu overblijft.... met dit verzuurd gedoe kan men niets aanvangen. De methode van deze verzuurde idioten is om een klimaat van angst rond allochtonen te vormen... deze angst is er nu. Er zijn vele facetten waartoe dit alles heeft en gaat leiden, 1 daarvan is de racistische paniekzaaierij van de bescherming van de grenzen en de dreiging van het terrorisme. Het gevolg voor jan met de pet is duidelijk, op alle fronten heeft deze aanhoudende desinformatie gediend om de houding van mensen te vervalsen en ondersteuning voor het overheidsbeleid te genereren. Zij kunnen hun gang gaan, zij kunnen verder hun neo liberaal beleid doorvoeren en ons nog meer leegzuigen. De schuldige blijft buiten schot..., sterker nog die strijkt monsterwinsten op zonder dat een haan er naar kraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Informeer u mss eens eerst deftig alvorens je weer van uw idiote reacties plaatst
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je dat weerleggen.., leg uit waarom niet. Van u verwacht eigenlijk beter Illwill. Of vergis ik mij in u? Nog eens ik haalde feiten aan..., weerleg ze dan A.U.B. Laatst gewijzigd door Wisord : 31 mei 2011 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ze steeds die termen "angst" en "paniek" uit de schuif halen is me een raadsel. Ik vind het gewoonweg NIET leuk om op een tram of trein te zitten met een hele troep mensen die geen Nederlands spreken, de boel op stelten zetten, geen manieren kennen en een vijandige houding aannemen. Als ik turks wil horen op de bus, dan ga ik op verlof naar Turkije. Dan heb ik er tenminste het leuke klimaat er nog bij. In Gent wil ik Gents horen op de bus. en dat heeft niks met "angst" of "paniek" te maken. Maar in ieder geval vind ik het ondertussen héél erg dat ik familieleden heb die hun leven hebben gegeven bij het verzet tegen de Duitse bezetting. Moesten we de klok kunnen terugdraaien, ik zou lekker meegecollaboleerd hebben. Blijkbaar is het niet correct om dat niet te doen volgens de huidige politieke correctelingen. nationalisme is foei en laten we de invasie van de kolonisten vergemakkelijken door plat op de buik te gaan. Hoezo angst? |
|
![]() |
![]() |