Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2011, 19:53   #81
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Serieus? Onderzoekt Fedasil mijn vragen!
Gaat deze draad nu over asiel of niet?

Indien deze draad over asiel gaat :
Mag ik nu weten welk asielbeleid je voorstaat?
Hoe kom je er achter wie echt asielzoeker is?
Hoe doe je dat op een rechtvaardige manier?
Hoe doe je dat binnen een redelijke termijn?
Wat doe je met die mensen terwijl je het uitzoekt?
Hoe vang je die op?
Hoe denkt u dat dit gebeurt , je bent toch zo handig met internet? Kun je vast al die info zelf vinden, en kan dan nu de discussie doorgaan?
Fijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 20:28   #82
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Serieus? Onderzoekt Fedasil mijn vragen!
Gaat deze draad nu over asiel of niet?

Indien deze draad over asiel gaat :
Mag ik nu weten welk asielbeleid je voorstaat?
Hoe vang je die op?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoe denkt u dat dit gebeurt , je bent toch zo handig met internet? Kun je vast al die info zelf vinden, en kan dan nu de discussie doorgaan?
Fijn!
Ik hoop ook dat de discussie nu kan doorgaan.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 20:50   #83
Donar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Asielbeleid, gewoon geen Asiel meer toestaan.

Moet ik de andere vragen ook niet beantwoorden.
Donar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 08:58   #84
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donar Bekijk bericht
Asielbeleid, gewoon geen Asiel meer toestaan.

Moet ik de andere vragen ook niet beantwoorden.
Heb ik hier ook al laten doorsijpelen. Als er wetten en reglementeringen zijn die op terrein niet deugen, dan moeten die sowieso vroeg of laat bijgewerkt, veranderd, of afgeschaft worden.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2011, 07:11   #85
artisjok
Banneling

Standaard

Er is blijkbaar niemand die kan vertellen welk asielbeleid hij/zij voorstaat.
Hoe vang je die op?

Verder dan "asiel afschaffen" geraakt men niet.
Plotseling zijn mensenrechten niet meer belangrijk.
Oud 29 mei 2011, 08:52   #86
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is blijkbaar niemand die kan vertellen welk asielbeleid hij/zij voorstaat.
Hoe vang je die op?

Verder dan "asiel afschaffen" geraakt men niet.
Plotseling zijn mensenrechten niet meer belangrijk.
Misschien kun je eens vertellen welk asielbeleid je zelf voorstaat, inplaats van dit aan anderen te vragen, ben benieuwd waar u voor staat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 10:23   #87
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Goed idee, Alice.
Dat de linksen hier eens zelf gaan zeggen wat ze met integratie en asiel en consoorten willen zeggen. En dan zullen wij daar kritiek opgeven. Al dan niet met meirenneukerij.

Laatst gewijzigd door kwantum : 30 mei 2011 om 10:23.
Oud 30 mei 2011, 18:46   #88
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Goed idee, Alice.
Dat de linksen hier eens zelf gaan zeggen wat ze met integratie en asiel en consoorten willen zeggen. En dan zullen wij daar kritiek opgeven. Al dan niet met meirenneukerij.
De linksen hoeven ons zelfs niet meer te vertellen "hoe zij asiel zien"! We zitten volop in de resultaten van de wijze waarop zij "asiel zien", dat is al erg en duidelijk genoeg. En nog durven ze hopen praatjes verkopen om de stommiteiten die ze in het leven hebben geroepen en verder toelaten en opdringen goed te praten! Wanneer onze landen helemaal naar de bliksem zullen zijn door een teveel aan "verrijking" zullen ze nog van niets weten!
In de Antwerpse scholen zitten nu al de helft of meer moslims! Wat een prestatie! Wat een grote stap vooruit voor onze maatschappij! Wat een mooie toekomst voor ons, onze kinderen en kleinkinderen komt er op ons af!
Dank U! Dank U! Dank U!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 18:52   #89
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De linksen hoeven ons zelfs niet meer te vertellen "hoe zij asiel zien"! We zitten volop in de resultaten van de wijze waarop zij "asiel zien", dat is al erg en duidelijk genoeg. En nog durven ze hopen praatjes verkopen om de stommiteiten die ze in het leven hebben geroepen en verder toelaten en opdringen goed te praten! Wanneer onze landen helemaal naar de bliksem zullen zijn door een teveel aan "verrijking" zullen ze nog van niets weten!
In de Antwerpse scholen zitten nu al de helft of meer moslims! Wat een prestatie! Wat een grote stap vooruit voor onze maatschappij! Wat een mooie toekomst voor ons, onze kinderen en kleinkinderen komt er op ons af!
Dank U! Dank U! Dank U!
Hoe moet het dan wel?
Ik lees niets anders dan kritiek.
Vertel dan eindelijk welk asielbeleid je wel voorstaat.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 mei 2011 om 18:52.
Oud 30 mei 2011, 18:57   #90
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe moet het dan wel?
Ik lees niets anders dan kritiek.
Vertel dan eindelijk welk asielbeleid je wel voorstaat.
Begin maar eens zelf met de echte betekenis van het woordje "asiel" op te zoeken (al ken je dat wel, zeker?)!
En dan kijk je rond naar wat hier allemaal rondloopt en verder binnenstroomt... en hoeveel er onder de noemer "asielzoeker" vallen!
Vraag zonder antwoord zeker?(...je eigen samenvattend antwoord, geen verwijzen naar een paar kilo papier)
O ja... ik zal het zelf zeggen: we kunnen onmogelijk een profiteur-komediant van een echte asielzoeker onderscheiden, dus laten we iedereen maar binnen.
Korrekt?

Laatst gewijzigd door andev : 30 mei 2011 om 18:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 19:09   #91
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin maar eens zelf met de echte betekenis van het woordje "asiel" op te zoeken (al ken je dat wel, zeker?)!
En dan kijk je rond naar wat hier allemaal rondloopt en verder binnenstroomt... en hoeveel er onder de noemer "asielzoeker" vallen!
"wat hier allemaal rondloopt"? Wie bedoel je waarschijnlijk?
Ik weet niet hoeveel mensen erkend zijn als asielzoeker van de 10 miljoen Belgen en wat toeristen en zakenlui die hier rondlopen.
Citaat:
Vraag zonder antwoord zeker?(...je eigen samenvattend antwoord, geen verwijzen naar een paar kilo papier)
Wat bedoel je?
Citaat:
O ja... ik zal het zelf zeggen: we kunnen onmogelijk een profiteur-komediant van een echte asielzoeker onderscheiden, dus laten we iedereen maar binnen.
Korrekt?
Neen, niet correct.
En mag ik nu weten welk asielbeleid jij voorstaat? Of kan jij alleen kritiek uiten?
Oud 31 mei 2011, 13:25   #92
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dank U! Dank U! Dank U!
Nu ja, ze zullen plots wel een koude douche over hun krijgen. Een paar allochtonen, laat staan enkele moslims in de scholen ligt niemand wakker van. Nu al 50% en nog steeds denken de linksen dat we dat allemaal maar blijven slikken. De kruik gaat zolang te water tot ze barst. Nog effe geduld. Vroeg of laat barst de kruik wel. En dan staan europa, shengen en consoorten met hun billen bloot.

Laatst gewijzigd door kwantum : 31 mei 2011 om 13:26.
Oud 31 mei 2011, 13:33   #93
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu ja, ze zullen plots wel een koude douche over hun krijgen. Een paar allochtonen, laat staan enkele moslims in de scholen ligt niemand wakker van. Nu al 50% en nog steeds denken de linksen dat we dat allemaal maar blijven slikken. De kruik gaat zolang te water tot ze barst. Nog effe geduld. Vroeg of laat barst de kruik wel. En dan staan europa, shengen en consoorten met hun billen bloot.

De kruik is al lang gebarsten, het verzuurde bezinksel is al wat nu overblijft.... met dit verzuurd gedoe kan men niets aanvangen. De methode van deze verzuurde idioten is om een ​​klimaat van angst rond allochtonen te vormen... deze angst is er nu. Er zijn vele facetten waartoe dit alles heeft en gaat leiden, 1 daarvan is de racistische paniekzaaierij van de bescherming van de grenzen en de dreiging van het terrorisme. Het gevolg voor jan met de pet is duidelijk, op alle fronten heeft deze aanhoudende desinformatie gediend om de houding van mensen te vervalsen en ondersteuning voor het overheidsbeleid te genereren. Zij kunnen hun gang gaan, zij kunnen verder hun neo liberaal beleid doorvoeren en ons nog meer leegzuigen. De schuldige blijft buiten schot..., sterker nog die strijkt monsterwinsten op zonder dat een haan er naar kraait.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 13:48   #94
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De kruik is al lang gebarsten, het verzuurde bezinksel is al wat nu overblijft.... met dit verzuurd gedoe kan men niets aanvangen. De methode van deze verzuurde idioten is om een ​​klimaat van angst rond allochtonen te vormen... deze angst is er nu. Er zijn vele facetten waartoe dit alles heeft en gaat leiden, 1 daarvan is de racistische paniekzaaierij van de bescherming van de grenzen en de dreiging van het terrorisme. Het gevolg voor jan met de pet is duidelijk, op alle fronten heeft deze aanhoudende desinformatie gediend om de houding van mensen te vervalsen en ondersteuning voor het overheidsbeleid te genereren. Zij kunnen hun gang gaan, zij kunnen verder hun neo liberaal beleid doorvoeren en ons nog meer leegzuigen. De schuldige blijft buiten schot..., sterker nog die strijkt monsterwinsten op zonder dat een haan er naar kraait.
Heeft daar niks mee te maken, vent. Ik ben bereid naar het buitenland te gaan om met allochtonen in contact te komen. Hier in eigen land wil ik ze niet.
Oud 31 mei 2011, 13:50   #95
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft daar niks mee te maken, vent. Ik ben bereid naar het buitenland te gaan om met allochtonen in contact te komen. Hier in eigen land wil ik ze niet.

Dat heeft er alles mee te maken! Negeer het maar verder, daar ben goed in.
Oud 31 mei 2011, 15:56   #96
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft er idd NIETS mee te maken zoals gewoonlijk
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 16:21   #97
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Heeft er idd NIETS mee te maken zoals gewoonlijk

Het heeft er alles mee te maken. Informeer u mss eens eerst deftig alvorens je weer van uw idiote reacties plaatst.
Oud 31 mei 2011, 16:23   #98
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het heeft er alles mee te maken. Informeer u mss eens eerst deftig alvorens je weer van uw idiote reacties plaatst.
Heeft er niets mee te maken.
Informeer u mss eens eerst deftig alvorens je weer van uw idiote reacties plaatst
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 16:26   #99
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Heeft er niets mee te maken.
Informeer u mss eens eerst deftig alvorens je weer van uw idiote reacties plaatst

Kan je dat weerleggen.., leg uit waarom niet. Van u verwacht eigenlijk beter Illwill. Of vergis ik mij in u? Nog eens ik haalde feiten aan..., weerleg ze dan A.U.B.

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 mei 2011 om 16:26.
Oud 31 mei 2011, 16:27   #100
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
volkomen akkoord.

Waarom ze steeds die termen "angst" en "paniek" uit de schuif halen is me een raadsel. Ik vind het gewoonweg NIET leuk om op een tram of trein te zitten met een hele troep mensen die geen Nederlands spreken, de boel op stelten zetten, geen manieren kennen en een vijandige houding aannemen.

Als ik turks wil horen op de bus, dan ga ik op verlof naar Turkije. Dan heb ik er tenminste het leuke klimaat er nog bij. In Gent wil ik Gents horen op de bus.

en dat heeft niks met "angst" of "paniek" te maken. Maar in ieder geval vind ik het ondertussen héél erg dat ik familieleden heb die hun leven hebben gegeven bij het verzet tegen de Duitse bezetting. Moesten we de klok kunnen terugdraaien, ik zou lekker meegecollaboleerd hebben. Blijkbaar is het niet correct om dat niet te doen volgens de huidige politieke correctelingen. nationalisme is foei en laten we de invasie van de kolonisten vergemakkelijken door plat op de buik te gaan.

Hoezo angst?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be