![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Engeland verbood het niet op aanstalten van de Zuiderlingen, je hebt me verkeerd verstaan.
Jefferson Davis, The Rise and Fall of the Confederate Government: http://www.gutenberg.org/catalog/wor..._files=1712752 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 6 mei 2011 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij hebt mij verkeerd verstaan denk ik, ik had het nergens over Engeland. Ik vond het enkel vreemd dat Zuiderlingen de eersten waren om de slavenimport te verbieden terwijl op zijn minst enkelen onder hen plannen maakten om deze terug op te starten zestig jaar later. Maar het is blijkbaar inderdaad zo.
Edit: ik snap de verwarring, ik had 1808 moeten typen ipv 1805. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 mei 2011 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Gevonden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Virginia was dus eerst in 1787: Citaat:
Tussen haakjes voor de geïnteresseerden: dit boek is echt een aanrader. Met z'n ~1600 pagina's ben je er wel een tijdje mee zoet, maar ik verzeker je dat het de moeite is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() God Bless the USA !
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Te gek voor woorden ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, het is gewoon zo dat dat totaal geen betekenis heeft als het erom gaat de Verenigde Staten te begrijpen, nu of in het verleden. Zonder waardeoordeel overigens. Als jij het daar niet mee eens bent, mag je natuurlijk altijd aantonen waarom dat wel relevant zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|