![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb als ludieke noot uw post aangepast. Het boldgedeelte.
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mocht uit veilligheidstesten gebleken zijn dat de veiligste nummerplaten een geel bord met rode cijfers en letters en een rode haan ernaast, dan ben ik zeker dat alle Vlamingen daar erg blij mee zouden geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel geloofwaardige stelling.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Toch een probleem, hé? Alles wat maar eventjes naar 'Vlaams' ruikt. Je wilt nog liever stikken in je franco-belgicisme dan ook maar enige zin voor redelijkheid te ontwikkelen. Kan best begrijpen dat we met zulke mensen geen stap vooruitgaan! Jongens, jongens toch! Zo kleingeestig!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 mei 2011 om 16:47. |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk zie ik ook regelmatig in aldaar geregistreerde personenwagens met achteraan "een walgelijke Olland-like nummerplaat". De Fransen zijn duidelijk niet zo eng en kleingeestig als u.
#88 | |
|
![]() Citaat:
Niets en niemand deed de oude "gevestigde" politiek zoveel pijn, dan Bart Dewever, en jouw onzinnige commentaren hier onderstrepen dat telkens meer, en doen ons eens hartelijk schaterlachen om zoveel kinderlijke onnozelheid en naïviteit. Dacht je nu echt met je beuzelareijen ook maar iemand aan het twijfelen te brengen? Alle antireklame heeft alleen maar er voor gezorgd dat elke dag meer en meer mensen beslissen om volgende keer voor Bart en de NVA te gaan stemmen. Als we zo een bloemlezing van je commentaren bekijken, kunnen we niet anders dan tot de conclusie te komen dat onze overwinning je vreselijk veel pijn deed en nog steeds doet. Jammer voor jou en je steeds kleiner wordende groep gelijkdenkenden, zal het niet zo direct gaan beteren en zitten we gebeiteld voor enkele decennia ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds: als de meerderheid van België vindt dat de kleuren moeten aangepast worden, dan is het toch weeral typisch hoe de Waalse minderheid haar goesting moet kunnen doordrijven... Ik vind het prettig om een landgenoot van ver te kunnen herkennen, met geel-zwart zit je in een massa en wordt de "individualiteit" en de "identiteit" zo goed als onbestaande. Als NVA-er kies ik voor een aparte identiteit en draagt rood op wit nog steeds mijn voorkeur weg.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mag ik onder dat 'alles' verstaan, Henri1?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pech ![]() Wat alvast ook zonder veiligheidstesten vaststaat is dat zich te voet verplaatsen veel minder gevaarlijk en veel minder vervuilend is, en een nummerplaat overbodig maakt. Ook als je een paard voor een kar spant, en niet omgekeerd, kan je je op vrij veilige en behoorlijk milieuvriendelijke wijze van de ene plaats naar de andere begeven. Over de nood aan nummerplaten kan dan nog steeds een boompje worden opgezet. Het gezapige tempo waarmee je je in beide bovenstaande gevallen verplaatst, biedt je hoe dan ook ruimschoots de tijd en de gelegenheid om je ogen en oren de kost te geven en over van alles en nog wat na te denken, en dat zijn best spannende activiteiten waarvan normale mensen niet dood gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Veiligheid??? Het ging over LEESBAARHEID. Of botsen rood op wit nummerplaten makkelijker dan zwart gele??? nfin, die hele discussie is waardeloos, daar , zoals ik al enkele malen opmerkte, zelfs met oude technologie, onze nummerplaten duidelijk leesbaar waren voor de foto-apparaten. En daar draait het toch eigenlijk om he: men wil je MAKKELIJKER kunnen BEBOETEN... Leve Rood op wit. Maar als Beerschot fan wil ik paars wit. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 8 mei 2011 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was toch waar "azert" het over had, dacht ik.
Aangezien ikzelf een gelukkige niet-bezitter van een auto ben, kan het mij uiteindelijk niet veel schelen hoe zo'n nummerplaat nu al dan niet gekleurd is, maar dat het zo lang moet duren vooraleer daar een beslissing over wordt getroffen en dat de beslissers daarbij de aanbevelingen uit het door hén speciaal bestelde veiligheidsrapport dan ook nog eens omwille van achterhaalde sentimenten negéren, vind ik tegelijkertijd zowel bijzonder grappig als intriest. Nu, het lange wachten op een dwaze beslissing is achteraf toch 'beloond' met een paar extra stemmen voor de vermaledijde N-VA. Wie zijn wij om daarover dan te gaan klagen, nietwaar.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. En ik leef evenmin in Wallonië. Als jullie Walen liever een wit-met-rood nummerplaat hebben dan gun ik jullie dat van ganser harte. Maar dan zou ik graag wederkerig een nummerplaat hebben met kleuren waar de Vlamingen een voorkeur voor hebben, zonder dat jullie zich daar mee bemoeien. Mag het even?
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stupied antwoord.