![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wéét niet meer w�*t je vraagt, als er 'n antwoord op je vraag komt, wéét je niet waar dat antwoord op slaat. Had jij nu nog antwoorden op mijn vragen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg "Insinueer jij nu dat (de meeste van) die 38 allochtone politiemensen aan een psychose lijden?" http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=74 Je antwoordt dat je dat niet weet. Je weet dus niet wat je insinueert of bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel bij de les blijven sjok, je afleidingsmanoeuvres lukken niet bij mij. Had jij nu nog antwoorden op mijn vragen? ps; Ik heb de 'persoonlijke aanval', dat jij de vaste constante bent, maar weggelaten, ik wil je tere zieltje niet 2 X kwetsen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei sjok!
Ik wil je niet beledigen hoor, verre van, 't 'onderzoek' komt niet van mij, maar lees dit eens; http://www.rechtsactueel.eu/index.ph...kelen&Itemid=3 Jeetje... zorgwekkend. Op welke manier zou Dr. Rossiter tot die conclusie gekomen zijn? Ahja, antwoorden op m'n vragen, zullen er wel niet komen vrees ik?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=64 Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 9 mei 2011 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde weet elk kind, als U 't niet weet, is dat niet mijn probleem. Antwoorden graag en geen oeverloos heen en weer gedoe over niet ter zake doende dingen en afleidingsmanoeuvres! Hoe werd dat onderzoek verricht, op welke manier? Worden mensen racistisch geboren? Zo ja; kunnen ze er dan zelf (n)iets aan doen? Zo nee; W�*t maakt iemand racistisch volgens jou? Simpele vragen, als je 't antwoord schuldig moet blijven, zeg dat dan gewoon, iets niet weten is geen schande!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee sjok, mijn idee van discussiëren is dat er vragen worden gesteld en die vragen worden dan ook beantwoordt, indien je 't antwoord niet weet, zèg je dat gewoon.
Dus, nog maar 'n keer: Hoe werd dat onderzoek verricht, op welke manier? Worden mensen racistisch geboren? Zo ja; kunnen ze er dan zelf (n)iets aan doen? Zo nee; W�*t maakt iemand racistisch volgens jou? Simpele vragen, als je 't antwoord schuldig moet blijven, zeg dat dan gewoon, iets niet weten is geen schande!
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Je verwacht dat een discussiepartner elementaire kennis van de dialoog.
In het andere geval zijn er 2 opties. Hij/zij heeft die niet. Hij/zij gebaart van krommen aas. Na alleen deze draad al, weet ik het antwoord Laatst gewijzigd door Quorn : 9 mei 2011 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=74 Indien je het niet weet, zeg je dat gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet de antwoorden op de vragen die ik jou gesteld had. Dus staan we gelijk?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, dat bedoelde sjok niet. Ze wil weten wat ik bedoelde of insinueerde met: Antwoord op je vraag wat dat 'veelvuldig voorkomen van psychoses bij noord afrikanen met racisme bij de politie te maken heeft'; iemand die aan 'n psychose lijdt heeft 'waandenkbeelden'! Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er veel N.A.'nen aan psychoses lijden, betekent dat ze waandenkbeelden hebben, ze beelden zich misschien, en ik schrijf; 'misschien', in dat ze achtervolgd/gediscrimineerd/racistisch behandeld worden door de politie. 't Zou zomaar mogelijk kunnen zijn... Ook ben ik er ten stelligst van overtuigd dat 't woord 'racisme' te pas en onpas geroepen wordt...moet er nog zand zijn? Is die conclusie mede opgenomen in dat 'onderzoek? Nu mijn vragen! Worden mensen racistisch geboren? Zo ja; kunnen ze er dan zelf (n)iets aan doen? Zo neen; W�*t maakt iemand racistisch volgens jou?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het andere onderzoek is gebaseerd op "Criminologe Wendy Mattheesen ging van november 1995 tot en met maart 1996 mee op pad met de Antwerpse politie: de wijkagenten, de projectteams, de jeugdbrigade, de cel jongerengroepsgeweld…" Noord-Afrikanen, behalve Noord-Afrikaanse politiemensen, werd niets gevraagd. Dus ligt het zeker niet een de eventuele "waanbeelden"; tenzij die politiemensen aan psychoses lijden. Daar gaat je theorie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar gaat mijn theorie NIET, want jij weet net zomin als ik of die lui aan psychoses lijden in min of meerdere mate, ze schermen ook steeds met 't woord 'racisme', lijkt wel 'n toverwoord! Roep luidkeels 'racisme' en je wordt op je wenken bediend, behalve de witte Vlaam natuurlijk, want die zijn in se racistische en kan per definitie niet racistisch behandeld worden. Nu antwoord op mijn vragen graag? Worden mensen racistisch geboren? Zo ja; kunnen ze er zelf (n)iets aan doen? Zo nee; Wat maakt iemand tot 'racist', hoe wordt iemand 'racist'?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Spannende race hier wie het laatste woord zal hebben... En het is weer eens nek aan nek!
|
![]() |
![]() |