Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2011, 13:59   #81
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bewijs is nodig, dus; naam + personeelslijst van dat recreatiegebied!

Hoe kan 'die' (verzonnen?) Nederlander het eigen volk uitsluiten, hij hoort tot 'eigen volk'?
Waarom hoor ik dan geen vlaams uit de monden van het personeel?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:01   #82
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ofwel merk ik op dat er blijkbaar geen probleem bij de feiten die ik aanhaalde voor onze I&I bende, die steeds problemen ziet bij vreemdelingen. Of ze nu werken of niet, het blijven vreemdelingen. Een Nederlander beschouwt deze rechtse medeforummer tot het eigen volk..? Zelfs als deze Nederlander het eigen volk uitsluit om binnen zijn bedrijf te werken.
Aangezien je weigert te zeggen over welk recreatiedomein het gaat en geen enkele aanwijzing aanbrengt dat die Nederlander daar het eigen volk uitsluit, kunnen de "rechtse medeforummers" daar toch maar weinig zinnigs over zeggen. Als linkse medeforummer bedroeft het me een beetje dat ik je jezelf keer op keer in de eigen voet zie schieten.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:02   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zie ik hier nog steeds geen naam van dat recreatiepark + hun personeelslijst?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:04   #84
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Aangezien je weigert te zeggen over welk recreatiedomein het gaat en geen enkele aanwijzing aanbrengt dat die Nederlander daar het eigen volk uitsluit, kunnen de "rechtse medeforummers" daar toch maar weinig zinnigs over zeggen. Als linkse medeforummer bedroeft het me een beetje dat ik je jezelf keer op keer in de eigen voet zie schieten.

Ik schiet juist niets in mijn eigen voet, het gaat ook niet over de naam van dat park.... dus ik zie het nut er niet van in daarover te zeiken. Naam of geen naam, dat is niet de kern van de zaak.

Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2011 om 14:05.
Oud 9 mei 2011, 14:04   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, zonder verdere info kunnen we 't enkel maar hebben over die kartonnen frieten en die zoete mayo, en zelfs d�*t staat ter discussie, want zelfs daarover hebben we geen bewijzen.

De wereld is om zeep Steve, echt waar.
Oud 9 mei 2011, 14:06   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik schiet juist niets in mijn eigen voet, het gaat ook niet over dat park.... dus ik zie het nut er niet van in daarover te zeiken. Naam of geen naam, dat is niet de kern van de zaak.
Ah, dus toch, niet 't recreatiepark, maar de kartonnen frieten en de zoete mayo zijn de 'kern' van de 'zaak'?

Is dat wel 'n thema voor I&I dan?
Oud 9 mei 2011, 14:07   #87
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ofwel merk ik op dat er blijkbaar geen probleem bij de feiten die ik aanhaalde voor onze I&I bende, die steeds problemen ziet bij vreemdelingen. Of ze nu werken of niet, het blijven vreemdelingen. Een Nederlander beschouwt deze rechtse medeforummer tot het eigen volk..? Zelfs als deze Nederlander het eigen volk uitsluit om binnen zijn bedrijf te werken.
Citaat:

Je had het foute in het vet gezet "linkse Steve".
Oud 9 mei 2011, 14:08   #88
HomoErgaster
Burger

Standaard

Citaat:
mogelijke redenen:

- Omdat Vlaams niet bestaat.
- Omdat ze geen vlamingen zijn
-omdat ze vlamingen van nederlandse afkomst zijn (heb hun indentiteitskaarten gecontroleerd)
- omdat ze liever met een "nederlandse" tongval praten
- omdat ze je voor de gek wilden houden

ok, die laatste 2 zijn wat onwaarschijnlijk..

Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 9 mei 2011 om 14:11.
HomoErgaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:08   #89
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, dus toch, niet 't recreatiepark, maar de kartonnen frieten en de zoete mayo zijn de 'kern' van de 'zaak'?

Is dat wel 'n thema voor I&I dan?

Je bent rond de pot aan het draaien SDX.
Oud 9 mei 2011, 14:09   #90
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HomoErgaster Bekijk bericht
Omdat Vlaams niet bestaat.
???....
Oud 9 mei 2011, 14:10   #91
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De feiten die jij aanvankelijk aanhaalde, gingen over vieze saus op slechtgebakken friet. Met de rest had je helemaal geen problemen.

Ik heb verder ook geen idee wat je bedoelt met "onze I&I bende", maar je zegt hier dus dat je zelf tot een bende behoort. Is het daarom dat je de naam van dat recreatiepark niet durft te geven? Heb je op dat recreatiepark waarvan je de naam niet wil noemen misschien rottigheid uitgehaald met je bende vanwege vieze saus op slechtgebakken friet, en ben je daarom bang voor herkenning en in je blootje staan?
Oud 9 mei 2011, 14:12   #92
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
De feiten die jij aanvankelijk aanhaalde, gingen over vieze saus op slechtgebakken friet. Met de rest had je helemaal geen problemen.

Ik heb verder ook geen idee wat je bedoelt met "onze I&I bende", maar je zegt hier dus dat je zelf tot een bende behoort. Is het daarom dat je de naam van dat recreatiepark niet durft te geven? Heb je op dat recreatiepark waarvan je de naam niet wil noemen misschien rottigheid uitgehaald met je bende vanwege vieze saus op slechtgebakken friet, en ben je daarom bang voor herkenning en in je blootje staan?

Ik heb idd geen problemen met dat park, dat had je juist gelezen. Ik vroeg me af wat het eigen volk eerst volkje zou vinden over het feit dat men daar enkel nederlanders tewerksteld.
Oud 9 mei 2011, 14:13   #93
HomoErgaster
Burger

Standaard

Citaat:
???....
Vlaams als taal bestaat als je het mij vraagt, beslist niet.
Dat je aan hun Nederlands merkt (of denkt te merken) dat ze vlamingen zijn vind ik iets anders.

Wat bedoel je als je verwijst naar hypocrisie? verwijs je naar een specifieke discussie? ik lees hier lang niet alles..

Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 9 mei 2011 om 14:19.
HomoErgaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:16   #94
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent rond de pot aan het draaien SDX.
De enige die rond de pot draait ben jij.

Jij komt hier 'n stelling poneren, er wordt bewijs gevraagd en je hebt 't niet.

Naam van dat recreatiepark volstaat, zodat we 't waarheidsgehalte kunnen nagaan, dan pas en pas d�*n kan er verder in discussie gegaan worden.

Verwacht jij van mensen dat ze serieus in discussie gaan over iets waar geen enkele bron of bewijs van geplaatst werd?
Oud 9 mei 2011, 14:17   #95
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb idd geen problemen met dat park, dat had je juist gelezen. Ik vroeg me af wat het eigen volk eerst volkje zou vinden over het feit dat men daar enkel nederlanders tewerksteld.
Zolang er geen bewijzen zijn, is 't géén feit wisord.
Oud 9 mei 2011, 14:19   #96
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De enige die rond de pot draait ben jij.

Jij komt hier 'n stelling poneren, er wordt bewijs gevraagd en je hebt 't niet.

Naam van dat recreatiepark volstaat, zodat we 't waarheidsgehalte kunnen nagaan, dan pas en pas d�*n kan er verder in discussie gegaan worden.

Verwacht jij van mensen dat ze serieus in discussie gaan over iets waar geen enkele bron of bewijs van geplaatst werd?

Doet die naam van dat park terzake? Ik dacht het niet.... uw mening is toch nederlander = eigen volk. Dus stel ik u de vraag waarom werken er daar geen vlamingen? Voor die Nederlander = de Nederlander eigen volk. Daar sta je dan.... .
Oud 9 mei 2011, 14:21   #97
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schiet juist niets in mijn eigen voet, het gaat ook niet over de naam van dat park.... dus ik zie het nut er niet van in daarover te zeiken. Naam of geen naam, dat is niet de kern van de zaak.
Zei de worm in de emmer vaseline.

Jou geloven op je woord dan maar?
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:22   #98
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je had het foute in het vet gezet "linkse Steve".
Ik denk dat je mijn punt een beetje mist: als morgen de "rechtse bende" hier haar beklag komt doen dat in een bepaald bedrijf blanken systematisch worden uitgeloten ten gunste van niet-blanken, vraag jij dan niet om welk bedrijf het gaat? Of vraag jij dan niet naar een bron voor die bewering? Daarnaast heb ik zo'n vermoeden dat een groot deel van de "rechtse bende" (maar er zijn vast uitzonderingen) vrij weinig problemen heeft met werkende allochtonen an sich, of dat nu Fransen, Nederlanders, Turken of Marokkanen zijn.

Ik geef een voorbeeldje: bij mij in de buurt is er een city-GB waar het voltallige personeel bestaat uit allochtonen, veelal van Marokkaanse origine. Dat is niet zo abnormaal, want die GB is ook open op zon- en feestdagen en dan is het moeilijk om personeel te vinden. Nog nooit heb ik iemand daarover horen klagen, hoewel in het begin sommige kassamedewerkers nauwelijks Nederlands spraken. Maar die mensen zijn vriendelijk en beleefd en open op uren en dagen dat andere winkels dicht zijn. Ter verduidelijking: het gaat om een winkel in het centrum van de stad waar het VB haar hoogste verkiezingscores ooit haalde.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:22   #99
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HomoErgaster Bekijk bericht
Wat bedoel je als je verwijst naar hypocrisie? verwijs je naar een specifieke discussie? ik lees hier lang niet alles..
Volgens mij, al wil ik niet voor anderen spreken, is het de notie die sommigen hier vertonen om Nederlanders eerder te aanvaarden dan andere nationaliteiten. Ik zie hier persoonlijk het probleem niet. Het is gewoon een feit dat de cultuurschok bij de ene groep kleiner is dan met de andere, en dat naargelang bevolkingsgroep en individu. Daar 'shockerende ontmaskeringen' in opmerken is ronduit wereldvreemd.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2011, 14:22   #100
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doet die naam van dat park terzake? Ik dacht het niet.... uw mening is toch nederlander = eigen volk. Dus stel ik u de vraag waarom werken er daar geen vlamingen? Voor die Nederlander = de Nederlander eigen volk. Daar sta je dan.... .
Nee, ik sta daar niet, want ik weet geeneens de naam van dat park, daar sta jij ja...want zonder 'bewijzen' dat er géén Vlamingen werken, heb jij geen poot om op te staan!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be