![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zie ik hier nog steeds geen naam van dat recreatiepark + hun personeelslijst?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schiet juist niets in mijn eigen voet, het gaat ook niet over de naam van dat park.... dus ik zie het nut er niet van in daarover te zeiken. Naam of geen naam, dat is niet de kern van de zaak. Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2011 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is om zeep Steve, echt waar. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat wel 'n thema voor I&I dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je had het foute in het vet gezet "linkse Steve". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
- Omdat Vlaams niet bestaat. - Omdat ze geen vlamingen zijn -omdat ze vlamingen van nederlandse afkomst zijn (heb hun indentiteitskaarten gecontroleerd) - omdat ze liever met een "nederlandse" tongval praten - omdat ze je voor de gek wilden houden ok, die laatste 2 zijn wat onwaarschijnlijk.. Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 9 mei 2011 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb verder ook geen idee wat je bedoelt met "onze I&I bende", maar je zegt hier dus dat je zelf tot een bende behoort. Is het daarom dat je de naam van dat recreatiepark niet durft te geven? Heb je op dat recreatiepark waarvan je de naam niet wil noemen misschien rottigheid uitgehaald met je bende vanwege vieze saus op slechtgebakken friet, en ben je daarom bang voor herkenning en in je blootje staan?
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb idd geen problemen met dat park, dat had je juist gelezen. Ik vroeg me af wat het eigen volk eerst volkje zou vinden over het feit dat men daar enkel nederlanders tewerksteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() Vlaams als taal bestaat als je het mij vraagt, beslist niet.
Dat je aan hun Nederlands merkt (of denkt te merken) dat ze vlamingen zijn vind ik iets anders. Wat bedoel je als je verwijst naar hypocrisie? verwijs je naar een specifieke discussie? ik lees hier lang niet alles.. Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 9 mei 2011 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige die rond de pot draait ben jij.
Jij komt hier 'n stelling poneren, er wordt bewijs gevraagd en je hebt 't niet. Naam van dat recreatiepark volstaat, zodat we 't waarheidsgehalte kunnen nagaan, dan pas en pas d�*n kan er verder in discussie gegaan worden. Verwacht jij van mensen dat ze serieus in discussie gaan over iets waar geen enkele bron of bewijs van geplaatst werd?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er geen bewijzen zijn, is 't géén feit wisord.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet die naam van dat park terzake? Ik dacht het niet.... uw mening is toch nederlander = eigen volk. Dus stel ik u de vraag waarom werken er daar geen vlamingen? Voor die Nederlander = de Nederlander eigen volk. Daar sta je dan.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jou geloven op je woord dan maar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je mijn punt een beetje mist: als morgen de "rechtse bende" hier haar beklag komt doen dat in een bepaald bedrijf blanken systematisch worden uitgeloten ten gunste van niet-blanken, vraag jij dan niet om welk bedrijf het gaat? Of vraag jij dan niet naar een bron voor die bewering? Daarnaast heb ik zo'n vermoeden dat een groot deel van de "rechtse bende" (maar er zijn vast uitzonderingen) vrij weinig problemen heeft met werkende allochtonen an sich, of dat nu Fransen, Nederlanders, Turken of Marokkanen zijn.
Ik geef een voorbeeldje: bij mij in de buurt is er een city-GB waar het voltallige personeel bestaat uit allochtonen, veelal van Marokkaanse origine. Dat is niet zo abnormaal, want die GB is ook open op zon- en feestdagen en dan is het moeilijk om personeel te vinden. Nog nooit heb ik iemand daarover horen klagen, hoewel in het begin sommige kassamedewerkers nauwelijks Nederlands spraken. Maar die mensen zijn vriendelijk en beleefd en open op uren en dagen dat andere winkels dicht zijn. Ter verduidelijking: het gaat om een winkel in het centrum van de stad waar het VB haar hoogste verkiezingscores ooit haalde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij, al wil ik niet voor anderen spreken, is het de notie die sommigen hier vertonen om Nederlanders eerder te aanvaarden dan andere nationaliteiten. Ik zie hier persoonlijk het probleem niet. Het is gewoon een feit dat de cultuurschok bij de ene groep kleiner is dan met de andere, en dat naargelang bevolkingsgroep en individu. Daar 'shockerende ontmaskeringen' in opmerken is ronduit wereldvreemd.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik sta daar niet, want ik weet geeneens de naam van dat park, daar sta jij ja...want zonder 'bewijzen' dat er géén Vlamingen werken, heb jij geen poot om op te staan!
![]() |
![]() |