![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Appels en zweren .... euh peren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 24 mei 2011 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar moet je al een gespierd windows-alternatief voor in elkaar steken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dit draadje in 1990 had gelezen dan was het a lunatic-thead.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een GT 330 is een zeer middelmatige kaart. Zelfs een Windowslaptop van 800 euro heeft een betere grafische kaart. Wat jij kan met je macbook pro (15") kan ik ook op een 700 a 800 euro kostende laptop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Win 2000 brengen een doemscenario van per ongeluk afgevuurde raketten wel héél dichtbij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb jarenlang met Microsoft-spullen gewerkt. Nooit een PC gehad die twee jaar werkte zonder om de haverklap het besturingssyteem opnieuw te moeten installeren of kapotte hardware te moeten vervangen. Goed, dat ligt voor een groot stuk aan mezelf. In experimenteer nu eenmaal graag. Op aanraden van m'n zoon ben ik twee jaar geleden over gestapt naar Mac. Daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. M'n iMac op m'n bureau en de Macbook voor onderweg of op het werk. Een her-installatie heb ik al die tijd nog nooit moeten doen. Opstarten van volledige uitstand : ongeveen 15 seconden. Vanuit slaapstand : <2 seconden. Ik bedoel maar : dat ding blijft werken zonder dat ik weer eens moet gaan zoeken naar problemen of zonder het bekende MS verschijnsel van steeds langzamer lopende computers. Nogmaals : mij maakt het geen moer uit met wat andere mensen werken en hoe ze over andere OS'sen denken. Maar duidelijk is, dat aan gebrek aan kennis over een OS er graag smalend over gedaan wordt. Onbekend is nu eenmaal onbemind. En misschien maar goed ook. Virusschrijvers richten zich liever naar de grote massa dan naar een kleiner stuk van de markt. En dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken waarom ik andere mensen nooit zou pushen om een Mac te kopen. Goed, dan ben ik maar een egoïst. ![]() De meesten denken ook dat er geen software voor de Mac voorradig is. Ik kan iedereen geruststellen. Voor alle Win-soft is er een evenwaardig (of beter) alternatief voor de Mac. En duur....tjah, dat kan een punt zijn. Maar anderzijds krijg je er wel een stabiele, goed ondersteunde machine voor terug. Ik wil me de tijd niet meer herinneren dat ik met zo'n Win-laptop bij een klant stond en daar 10 minuten kon staan wachten tot hij opgestart was. En zo lang is dat nog niet geleden. 2 Jaar dus. Sindsdien is er voor mij nog maar 1 computer. Maar daarom zal ik niemand vies bekijken wanneer hij/zij nog op een win machine werkt. Ik zou niet weten waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het was niet altijd makkelijk om drivers te vinden voor bepaalde hardware, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een mac stabieler noemen zou ik niet durven zeggen. Ik heb genoeg haperingen gehad met een mac. Op dat gebied is OSX en Windows hetzelfde. Mijn 3 grootste kritieken aan een mac is de prijs en OSX en de compatibiliteit met voorgaande OSx'en (meestal ondersteund men geen OSX van 2 generaties terug meer.) Een kleine tip; www.macintoshgarden.org/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu we toch bezig zijn, heeft iemand al Haiku of FreeBSD uitgeprobeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Win XP is volledig nieuw geschreven om de fuckup van Millenium te vergeten, (geslaagd overigens) Windows 2000 workstations is ontwikkeld uit het NT workstation OS, een OS voor zakelijke PC s, XP Professional is de vervanger voor 2000 workstation (dat overigens niet lang heeft meegedraaid wegens slechte compatibiliteit met USB devices) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bvb. Volledig dataverlies bij moven van files. Alleen al hierdoor (en vooral ook door de reactie van Apple op dergelijke zaken) maakt dat OS X absoluut niet betrouwbaar kan genoemd worden en dus niet geschikt is in kritische omgevingen, in bedrijven bvb. http://rixstep.com/1/1/20071106,00.shtml Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 25 mei 2011 om 11:44. |
||
![]() |
![]() |