![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2011 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en voor de rest antwoord ik niet op hypothetische vragen snap je? Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 mei 2011 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwak.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever heeft zichzelf geheel vrijwillig in een cordon mediatique gezet bij Le Soir en de RTBF als deel van zijn strategie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Who knows, who cares? Punt is dat jij beweerde dat het 'not done' was wat hij deed, terwijl ik stelde, terecht, dat dit weer abominable nonsens van uwen tewege was. Nog geen tegenargument gelezen, enkel nog een onnozele vraag die rien-a-voir is...
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer Eddy Bal heeft me wel degelijk juist begrepen, jij niet.
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschouw het niet als Bart De Wever in zijn eentje, beschouw het als Bart De Wever op dit moment als partijleider van de N-VA met een grote steun van zijn achterban en een groot electoraat. Als je niet gelooft dat Bart De Wever nu met recht en rede eisen dan doe ik een oproep aan de medeforumgangers hier om dit duidelijk te maken.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leg uit waarom BDW (moreel, ethisch, democratisch)verplicht zou zijn om de buitenlandse pers te woord te staan, vooral wanneer deze haatdragende propaganda voorstelt als nieuws? Ik wacht wel even...
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Salvadorri
Aangezien je zo gefixeerd bent op mijn persoon zal ik hier op antwoorden met woorden van een ander:
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, zeer zwak van jou... geen antwoord...
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beschouw het niet als Bart De Wever in zijn eentje, beschouw het als Bart De Wever op dit moment als partijleider van de N-VA met een grote steun van zijn achterban en een groot electoraat.
Als je niet gelooft dat Bart De Wever nu met recht en rede eisen kan stellen dan doe ik een oproep aan de medeforumgangers hier om dit duidelijk te maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vraagt, wij draaien: uit deze draad: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=50 : "Spreek in Uw eigen naam in niet in de naam van de Vlamingen. Voor mij mogen die importeerden het liefste in het stad blijven." http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=59 "Wat wil je daar mee zeggen ? Ben hij soms een natieloze sans-papiers?" Toegegeven: 'argumenten' zijn dit eigenlijk niet, maar véél 'leger' en 'nonsensesicaler' dan op die manier te keer gaan wordt wel moeilijk. Misschien zou het met een wansmakelijke foto of een onnozele smiley nog net lukken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 mei 2011 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageer hier op iemand die spreekt in naam van de Vlamingen. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=59 Citaat:
Citaat:
Met dergelijke argumentatie bevestig je dat je bevooroordeeld bent ten opzichte van mijn avatar en mijn nicknaam.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2011 om 22:40. |
|||
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw conclusie laat pas zien hoe bevooroordeeld jij wel bent... En dat jouw nicknaam en bijbehorende avatar écht wel representatief zijn voor hetgeen waar jij voor staat... Laatst gewijzigd door Svennies : 30 mei 2011 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() De Wever heeft ooit zijn recht van antwoord aan Le Soir gevraagd, met een aangetekende brief en al. Door middel van een klein foutje (iets met zijn handtekening geloof ik), was Le Soir niet wettelijk verplicht het te publiceren en dat heeft de krant dan niet gedaan. Zozeer houdt die fransdolle snertkrant van 'dialoog', zoals ze altijd beweert.
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op die manier is het natuurlijk erg moeilijk om "inhoudelijk" op je te reageren. Ik breng het enkel maar onder je aandacht, omdat je je er mogelijk niet bewust van bent hoe warrig dit soms overkomt... Ik weet niet hoe het komt, want in vorige discussies waaraan je actief deelnam, viel me dit veel minder op, en dit in die mate zelfs, dat ik nu pas in deze discussie voorhet eerst dacht: "Tiens, Vive is eigenlijk Franstalig..."
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |