Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2011, 09:10   #81
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showthread....19#post5135719

Sedert wanneer is het racisme door te zeggen dat ik geen allochtoon zomaar in mijn huis wil hebben? :S
Oud 20 juni 2011, 09:19   #82
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread....19#post5135719

Sedert wanneer is het racisme door te zeggen dat ik geen allochtoon zomaar in mijn huis wil hebben? :S
sinds nooit
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 09:23   #83
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Man die kerel kan zagen over niks, wil die in de politiek ofzo ?
Oud 20 juni 2011, 09:26   #84
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Man die kerel kan zagen over niks, wil die in de politiek ofzo ?

Eerder de directeur van het CGKR...
Oud 20 juni 2011, 09:28   #85
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Eerder de directeur van het CGKR...
nog zo ene ...
Oud 20 juni 2011, 09:33   #86
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Als ik de bijdragen van JurgenD bekijk en lees, dan heb ik de indruk dat hij een persoon is die vooral TEGEN alles is waar de meeste mensen voor zijn; een persoon dus die vooral tegendraad wil zijn. Ik vermoed een jonge gast, zonder eigen gezin, die nog bij vader en moeder leeft en heel veel tijd heeft om te protesteren!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:08   #87
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Kritiek op een religie of religieuze instelling moet volgens mijn mening kunnen.
Zo heb ik kritiek op de RK Kerk om hun lakse houding tav pedofiele priesters en heb ook kritiek op bepaalde aspecten van de Islam.
Ik denk aan de onderdrukking van de vrouw en dat je je niet tot een andere religie mag bekeren of atheist worden.
Maar ik zou nooit iemand aanvallen wegens zijn huidskleur of zijn of haar homoseksualiteit (pedofilie is wat anders).
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:16   #88
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Het probleem is dat met vrije interpretatie van rascisme iedereen een veroordeling riskeert aangezien iedereen wel eens een uitspraak doet dat rascistisch is. De vraag is, is die persoon wel een rascist?
Separatisten en racisten zitten hier op dit forum in de meerderheid. Het gaat steeds over mensen tegen elkaar opzetten. Tegen belgicisten, tegen walen, tegen brusselaars, tegen migranten, "tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is. Conclusie: dit forum omvat heel veel racisme en separatisme! Hopelijk stopt men er eens mee. Verdraagzaamheid en problemen oplossen als volwassenen is aangeraden. Het is weer zover dat vlamingen elkaar nog niet meer kunnen verdragen. Te danken aan de 'echte' flamiganten die zich enkel met geschiedenis van in de oertijd en volkeren bezig houden. Enkel met hun 'eigen' wat idem is als egoïsme. We leven in een aartsparadijs en nog vind men het nodig om mensen tegen alkaar op te zetten. Zielig!
schaduwpremier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:21   #89
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier
Separatisten en racisten zitten hier op dit forum in de meerderheid. Het gaat steeds over mensen tegen elkaar opzetten. Tegen belgicisten, tegen walen, tegen brusselaars, tegen migranten, "tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is. Conclusie: dit forum omvat heel veel racisme en separatisme! Hopelijk stopt men er eens mee. Verdraagzaamheid en problemen oplossen als volwassenen is aangeraden. Het is weer zover dat vlamingen elkaar nog niet meer kunnen verdragen. Te danken aan de 'echte' flamiganten die zich enkel met geschiedenis van in de oertijd en volkeren bezig houden. Enkel met hun 'eigen' wat idem is als egoïsme. We leven in een aartsparadijs en nog vind men het nodig om mensen tegen alkaar op te zetten. Zielig!
dikke ²
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:24   #90
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Het wordt hoog tijd dat hier eens tegen ingegrepen wordt, en als dat niet kan op een volwassen manier, dan moet het maar via het cgkr. Ik stel ook voor dat we ons aansluiten bij Jurgen C en gezamenlijk klacht neerleggen. Misschien zal er dan eindelijk eens geluisterd worden!

getekend,
een verontruste pb'er
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:40   #91
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

.

Laatst gewijzigd door OilOnFire : 20 juni 2011 om 10:41.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:43   #92
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Nummer 4 heb ik enkele keren herlezen om het racisme te zoeken. Tweede paragraaf, eerste lijn is niks mis mee. De tweede lijn bevat twee stigmatiserende stellingen, maar deze zijn geenszins aan een minderheid gelinkt zoals omschreven in wet en precendenten. Volgens mij is daar juridisch niks mis mij, al vraag ik daar liever om een tweede mening. In de rest van deze bijdrage zie ik geen problemen.
http://forum.politics.be/showthread....73#post5355873
'Entertainment' en niets anders: afwisseling ten opzichte van het werk, televisie en het dagelijks wandelingetje rond het 'Atomium'.

Hetgeen tussen 25 jaar en 10 jaar terug gebeurde, gekoppeld aan schrijnende ervaringen met 'Moslims': Vooral de manier waarop onze overheidsinstellingen 'Politie', 'Gerecht' en de getuigen erop ageren, lijdt onvermijdelijk tot acute letsels.

Racisme, onverdraagzaamheid en aanzetten tot geweld, (alhoewel het in zekere gevallen verantwoord zou zijn) hebben er hier niets mee te maken.

Wanneer ik voor een of andere 'omstreden threat' gestraft word, neem ik U dit absoluut niet kwalijk: voor mij een goede periode om mijn hoop achterstallig werk in te halen.

Indien ons avontuurlijk gerecht het zou aandurven mij te dagvaarden, dan zal ik met een goed ingepakt dossier fier en kranig het hoofd bieden. (heb zelfs geen advocaat nodig)

En ik stem nog steeds voor het 'Vlaams Belang'. enig redelijk alternatief.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:48   #93
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Jij wordt lichamelijk onwel door het lezen van bepaalde meningen? Ik word dat van daden, niet van meningen. Nou ja, overdrijven is ook een kunst, neem ik aan. Is hoe dan ook irrelevant.Wens jij enkel maar meningen te horen die jou welgevallig zijn, ga dan naar een forum van gelijkgezinden of start een blog en censureer de reacties naar hartelust.Ik heb geen problemen met een huisreglement teneinde discussies in goede banen proberen te geleiden.
Dat heeft NIKS met gelijkgezinden te maken. En gelukkig kom ik zulke onzin hier op Politics niet tegen, hoewel sommigen hier al zwaar in de slechte richting neigden... die zijn dan ook niet meer op het forum aanwezig.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:53   #94
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier Bekijk bericht
Ah, als je ergens TEGEN bent, ben je maar ineens racist?

Al goed dat het cgkr daar anders over denkt.

Ik ben tégen een eenmaking met nederland, en daarvoor hebben een hele hoop me ook al een racist genoemd. Jullie weten gewoon niet waarover jullie praten, en alles wat tégen jullie is of tegen jullie goesting, willen jullie bannen. Jullie verdragen gewoon geen andere mening. Jammer maar dat is net MEER racistisch dan mijn houding.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 10:54   #95
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd dat hier eens tegen ingegrepen wordt, en als dat niet kan op een volwassen manier, dan moet het maar via het cgkr. Ik stel ook voor dat we ons aansluiten bij Jurgen C en gezamenlijk klacht neerleggen. Misschien zal er dan eindelijk eens geluisterd worden!
getekend,
een verontruste pb'er
Hoog tijd dat het CGKR politiebevoegdheid krijgt en fors uitgebreid wordt met afdelingen in elke stad van meer dan 20.000 inwoners. Per provincie dient minimaal een gesloten heropvoedingsgesticht komen waar de voornamelijk Vlaamse racisten van hun ziekte bevrijd worden.
Zero tolerantie is vereist. Bij het minste onraad dienen zware gevangenisstraffen uitgesproken worden en de schuldigen ontslagen en onteigend worden zodat zijn hun middelen niet meer kunnen aanwenden tot de verspreiding van het racisme. En dit alles onder leiding van betrouwbare lieden als Jurgen C.
Alleen zo is er kans op slagen zoals uit ervaring is gebleken in de vroegere paradijselijke Duitse Democratische Republiek.
Oud 20 juni 2011, 10:57   #96
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen lid van het forum, enkel maar een lurker dus kan geen gebruik maken van de leden opties. Maar doordat het forum publiek is heb ik even veel recht om een klacht te starten als een forumlid.

Dien als forumlid klacht in en je wordt d'office gebannen
En terecht
Oud 20 juni 2011, 11:00   #97
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Separatisten en racisten zitten hier op dit forum in de meerderheid. Het gaat steeds over mensen tegen elkaar opzetten. Tegen belgicisten, tegen walen, tegen brusselaars, tegen migranten, "tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is. Conclusie: dit forum omvat heel veel racisme en separatisme!
Uw bijdrage bewijst dat het op dit forum geenszins verboden is om te zeveren, te liegen en debiliteiten te verkopen...ik vind dat dat moet kunnen zolang mij wordt toegelaten daar eens goed mee te lachen...

Citaat:
Hopelijk stopt men er eens mee. Verdraagzaamheid en problemen oplossen als volwassenen is aangeraden. Het is weer zover dat vlamingen elkaar nog niet meer kunnen verdragen. Te danken aan de 'echte' flamiganten die zich enkel met geschiedenis van in de oertijd en volkeren bezig houden. Enkel met hun 'eigen' wat idem is als egoïsme. We leven in een aartsparadijs en nog vind men het nodig om mensen tegen alkaar op te zetten. Zielig!
-Omdat wij onszelf als verdraagzaam hebben uitgeroepen zijn wij gerechtigd dissidente meningen verbieden.
-het bewijs van onze verdraagzaamheid ligt in het feit dat de onverdraagzaamheid de fout is van iemand anders (de Flaminganten in dit geval)...

Van Stalin tot Chavez...hetzelfde discours van allemaal dezelfde totalitaire kwibussen ..

Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juni 2011 om 11:01.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 11:01   #98
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Hoog tijd dat het CGKR politiebevoegdheid krijgt en fors uitgebreid wordt met afdelingen in elke stad van meer dan 20.000 inwoners. Per provincie dient minimaal een gesloten heropvoedingsgesticht komen waar de voornamelijk Vlaamse racisten van hun ziekte bevrijd worden.
Zero tolerantie is vereist. Bij het minste onraad dienen zware gevangenisstraffen uitgesproken worden en de schuldigen ontslagen en onteigend worden zodat zijn hun middelen niet meer kunnen aanwenden tot de verspreiding van het racisme. En dit alles onder leiding van betrouwbare lieden als Jurgen C.
Alleen zo is er kans op slagen zoals uit ervaring is gebleken in de vroegere paradijselijke Duitse Democratische Republiek.
Knap, ik ben helemaal voor
Maar laat ons ondertussen beginnen met ietwat strenger te zijn op forum op
anonieme forum-racisten
Oud 20 juni 2011, 11:04   #99
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Ah, als je ergens TEGEN bent, ben je maar ineens racist?

Al goed dat het cgkr daar anders over denkt.

Ik ben tégen een eenmaking met nederland, en daarvoor hebben een hele hoop me ook al een racist genoemd. Jullie weten gewoon niet waarover jullie praten, en alles wat tégen jullie is of tegen jullie goesting, willen jullie bannen. Jullie verdragen gewoon geen andere mening. Jammer maar dat is net MEER racistisch dan mijn houding.
moeite niet om tegen te reageren, bedankt.
Oud 20 juni 2011, 11:05   #100
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grapjas. Dit is toch cynisch bedoeld mag ik aannemen? Anders bent u klaar voor de psychiatrie. Alhoewel, forumleden zoals u zorgen wel voor enige animo!

Eén ding moet je me toch even verduidelijken: ""tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is." Dat begrijp ik niet goed.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be