![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....19#post5135719
Sedert wanneer is het racisme door te zeggen dat ik geen allochtoon zomaar in mijn huis wil hebben? :S
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Man die kerel kan zagen over niks, wil die in de politiek ofzo ?
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerder de directeur van het CGKR...
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Als ik de bijdragen van JurgenD bekijk en lees, dan heb ik de indruk dat hij een persoon is die vooral TEGEN alles is waar de meeste mensen voor zijn; een persoon dus die vooral tegendraad wil zijn. Ik vermoed een jonge gast, zonder eigen gezin, die nog bij vader en moeder leeft en heel veel tijd heeft om te protesteren!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kritiek op een religie of religieuze instelling moet volgens mijn mening kunnen.
Zo heb ik kritiek op de RK Kerk om hun lakse houding tav pedofiele priesters en heb ook kritiek op bepaalde aspecten van de Islam. Ik denk aan de onderdrukking van de vrouw en dat je je niet tot een andere religie mag bekeren of atheist worden. Maar ik zou nooit iemand aanvallen wegens zijn huidskleur of zijn of haar homoseksualiteit (pedofilie is wat anders). |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Schepen
|
![]() Separatisten en racisten zitten hier op dit forum in de meerderheid. Het gaat steeds over mensen tegen elkaar opzetten. Tegen belgicisten, tegen walen, tegen brusselaars, tegen migranten, "tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is. Conclusie: dit forum omvat heel veel racisme en separatisme! Hopelijk stopt men er eens mee. Verdraagzaamheid en problemen oplossen als volwassenen is aangeraden. Het is weer zover dat vlamingen elkaar nog niet meer kunnen verdragen. Te danken aan de 'echte' flamiganten die zich enkel met geschiedenis van in de oertijd en volkeren bezig houden. Enkel met hun 'eigen' wat idem is als egoïsme. We leven in een aartsparadijs en nog vind men het nodig om mensen tegen alkaar op te zetten. Zielig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Het wordt hoog tijd dat hier eens tegen ingegrepen wordt, en als dat niet kan op een volwassen manier, dan moet het maar via het cgkr. Ik stel ook voor dat we ons aansluiten bij Jurgen C en gezamenlijk klacht neerleggen. Misschien zal er dan eindelijk eens geluisterd worden!
getekend, een verontruste pb'er |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() .
Laatst gewijzigd door OilOnFire : 20 juni 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hetgeen tussen 25 jaar en 10 jaar terug gebeurde, gekoppeld aan schrijnende ervaringen met 'Moslims': Vooral de manier waarop onze overheidsinstellingen 'Politie', 'Gerecht' en de getuigen erop ageren, lijdt onvermijdelijk tot acute letsels. Racisme, onverdraagzaamheid en aanzetten tot geweld, (alhoewel het in zekere gevallen verantwoord zou zijn) hebben er hier niets mee te maken. Wanneer ik voor een of andere 'omstreden threat' gestraft word, neem ik U dit absoluut niet kwalijk: voor mij een goede periode om mijn hoop achterstallig werk in te halen. Indien ons avontuurlijk gerecht het zou aandurven mij te dagvaarden, dan zal ik met een goed ingepakt dossier fier en kranig het hoofd bieden. (heb zelfs geen advocaat nodig) En ik stem nog steeds voor het 'Vlaams Belang'. enig redelijk alternatief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Al goed dat het cgkr daar anders over denkt. Ik ben tégen een eenmaking met nederland, en daarvoor hebben een hele hoop me ook al een racist genoemd. Jullie weten gewoon niet waarover jullie praten, en alles wat tégen jullie is of tegen jullie goesting, willen jullie bannen. Jullie verdragen gewoon geen andere mening. Jammer maar dat is net MEER racistisch dan mijn houding. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zero tolerantie is vereist. Bij het minste onraad dienen zware gevangenisstraffen uitgesproken worden en de schuldigen ontslagen en onteigend worden zodat zijn hun middelen niet meer kunnen aanwenden tot de verspreiding van het racisme. En dit alles onder leiding van betrouwbare lieden als Jurgen C. Alleen zo is er kans op slagen zoals uit ervaring is gebleken in de vroegere paradijselijke Duitse Democratische Republiek.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dien als forumlid klacht in en je wordt d'office gebannen ![]() En terecht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
-het bewijs van onze verdraagzaamheid ligt in het feit dat de onverdraagzaamheid de fout is van iemand anders (de Flaminganten in dit geval)... Van Stalin tot Chavez...hetzelfde discours van allemaal dezelfde totalitaire kwibussen ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juni 2011 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar laat ons ondertussen beginnen met ietwat strenger te zijn op forum op anonieme forum-racisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén ding moet je me toch even verduidelijken: ""tegen" alles en nog wat wat ook de definitie van nationalisme is." Dat begrijp ik niet goed. |
|
![]() |
![]() |