![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() -
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juni 2011 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Noot: Negeren mag, mij in elkaar slaan op straat omdat ik niet aan de belachelijke eisen van de Islam voldoe, niet.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 26 juni 2011 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt ne goeie ![]() Ik denk wel dat het duidelijk is dat de manier van "wachten op cijfertjes" nogal "'t is ne rechtse, we pakken hem"achtig was hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Tja, sommige vrouwen hebben nu eenmaal een vreemde smaak wat mannen betreft. Zelfs een Dutroux of een De Gelder krijgen mail van vrowuelijke fans. Dus niet te verwonderen dat een 'profeet' mohammed die ook heeft.
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ik stoor me aan het feit dat u constant offtopic gaat en de boel verziekt in elke draad waar u op mijn reacties ingaat en dat om een avatar die u niet aanstaat. Ik stoor me niet aan uw mening over de Islam. Die mag u gerust hebben. Overigens, ben ik geen beest die een onschuldige persoon tegen de grond kwakt wanneer zijn/haar mening me niet aanstaat. Ook zou ik niet beginnen brullen wanneer een avatar mij niet aanstaat. Andere 'volwassen' zielen daarentegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Misschien moeten de debielen onder ons eens leren begrijpen dat er een groot verschil is tussen 'het houden van iemand' en 'geobsedeerd zijn door iemand'. Waarmee ik niet wil zeggen dat u een debiel bent. Laat dat duidelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus vergeet het maar voor 90% van de arbeidsongeschikt verklaarde EU-ambtenaren. Dat zijn gewoon mensen die kritiek hadden op de gang van zaken en die met een ontslag niet monddood kunnen worden gemaakt, met een invaliditeitspensioen wel.
Wat de overige 10% betreft: hun invaliditeit kost wel drie of viermaal zoveel als die van jou en mij zou kosten. 5000 euro per maand is echt heel weinig in die kringen. Voeg dat maar aan je witteboord- en graaicultuur-geklaag toe, Eberhard! Eigenlijk had jij allang de EU eens moeten bestuderen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Men kan niet ernstig volhouden dat de Koran tot verdraagzaamheid oproept. Ik vind dat een pijnlijke vaststelling, om dat ik me de talrijke moslims voor de geest haal die een geïdealizeerd beeld van Mohammed en de Koran hebben, en die uit hun eigen verdraagzame ingesteldheid afleiden dat de islam "bijgevolg" een verdraagzame doktrine moet zijn. Voor hen is de kennismaking met de werkelijke inhoud van Mohammeds boodschap een pijnlijk ontwaken http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat je met ministers die hun eigen taal met zoveel respect behandelen, geen gelijke behandeling van Vlamingen en Franstaligen kúnt realiseren, is toch geen wonder. Waarover klaagt die man nog? Natuurlijk gaat La Belgique hierin niet vrijuit. Het heeft de Vlamingen zelf weten te misbruiken voor het creëren van het officiële Nederfrans waarmee wij allen zijn opgegroeid. Alweer een reden om 1830 eindelijk eens terug te draaien, voor ons Vlamingen dan toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() Men kan het natuurlijk ook omdraaien. De smeerlapperij tegen het Vlaams Belang sedert 1978 tot 2011. Daar zou men een dik boek kunnen over schrijven. Het verwondert mij dat het VB het toch nog overleeft na al die smeerlapperij tegen hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En deze draad heeft mij nu nog niet veel wijzer gemaakt. Hebben ze écht iets tegen invaliden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelf heb ik me van Agalev/Groen afgekeerd (ik stemde voor hun groene programma, maar zoals nog iemand hier vermeldde, ik heb nooit hun "allochtonengeknuffel" beaamd - ondertussen is dat ongeveer het enige wat hen nog rest denk ik) na het arrest tegen het VB. Na lezing ervan heb ik die partij gesteund. Sindsdien lees ik hun site en vind ik amper iets waar ik niet mee akkoord ben. Met dank aan de Gentse rechter dus. zonder dat arrest had ik nooit de moeite gedaan om me beter te informeren over de standpunten van die o zo verfoeilijke partij. Jos Geyssels heeft zijn Minister van Staat loon en nog een paar lucratieve jobkes, dus die hoor je niet meer. Of hoe een stalinistische adept een land decennialang zonder democratie kan zetten. Dat verdient tenminste het jobke van censurist van de boekenbeurs. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juni 2011 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Seg eens maske, als gij moogt dienen naam in je "fotooke" zetten als reklame, dan mag hij reklameren. Want alhoewel het onderwerp niks ermee te maken heeft, JIJ maakt het wel zo telkens wanneer je een boodschap schrijft. Ni zagen dus: uitlokking heet dat. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=119
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat invaliden onproductief zijn? Klopt toch (bij invaliden die niet werken) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu goed als gij dat niet walgelijk vindt dat een volwassen man een kind van vijf of zes trouwt, dat is uw recht. U mag zelfs opkijken naar die immorele massamoordenaar - niemand houdt u tegen...
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Noot: Waar is die kerel met dat 'behead those who say Islam is violent' avatar als ge hem nodig hebt ![]() Trouwens wanneer is er een cartoonist moeten gaan schuilen omdat hij een tekeningetje van Jezus maakte? 50 jaar geleden, 100, 200???
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 26 juni 2011 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |