Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 23:49   #81
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Ik zal nooit zo antwoorden, maar uw overtuiging moet wel geloofwaardig en goed onderbouwd zijn.
Mijn mening over Mohamed kan niet geloofwaardig overkomen bij een atheïst.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:49   #82
St Germain Tourist
Burgemeester

St Germain Tourist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Men zou kunnen beginnen met in plaats van leugens om zogenaamd best wil .. of om niet te moeten 'stigmatizeren' zoals dat heet en daardoor een soort van onbestaande eigen versie van een islam uit te dokteren (euro islam) en de mensen voor te liegen om de zogenaamde islamofobie te bestrijden eens de nare waarheid over islam en de zogenaamde profeet op radio kranten en tv laten zien lezen en horen. Dus compleet een andere koers varen dan die die men al 10 tallen jaren aan het voeren is. Moslims islam uit hun hoofd praten. Iemand met moreel besef zal na het horen van de nare waarheid van islam en de 'profeet' die islam verlaten als hij daar de mogelijkheid toe heeft. Met liegen zoals men nu doet, verkeerdelijk zeggen dat islam zoiets is als het christendom en de leugenachtige versie vcan een linda boagert de mensen voorschotelen bereiken ze net het omgekeerde. In plaats van moslims islam uit het hoofd te praten praat men autochtonen die van toeten of blazen afweten van islam de islamsekte binnen en vergroot de ummah alleen maar. Men moet moslims confronteren met hun eigenste bronteksten. Debatten organiseren op radio en tv waar men hen ermee confronteert. In de aanval gaan in plaats van ermee mee te heule nin de hoop dat er ooit een verlichting zou komen die er nooit komt of kan komen. Islam is het christendom immers niet, islam is geen religie maar een ideologie een politiek systeem. En de jihadis die de straten afbreken dreigen hun Belgische nationaliteit af te pakken. Jihadis horen hier niet thuis (ze haten onze samenleving immers als de pest) maar in het islamland dat op hun buitenlands paspoort staat.
Daar zit een grote kern van waarheid in, en of een Verlichting binnen de religie ooit komt betwijfel ik ook, want een verlichte islam is strikt gesproken
geen islam meer.

Daar waar de islam tot staatsgodsdienst is verheven (en de Shia vorm is misschien wel de ergste variant, hoewel het wahabamisme van Saoedi-Arabie en andere stromingen ook erg extreem zijn) en deze godsdienst de meeste invloed heeft zien we waar dat tot leidt vandaag de dag, in bv. de Islamitische Republiek Iran.
Van het grote en machtige Perzische Rijk en beschaving van weleer is bijna niks meer van over, dankzij de islam, wat heeft gezorgd voor het politieke isolement na de Shah. Kan je je voorstellen, dat dat land van oudsher cultureel en historisch veel te bieden heeft en veel toeristen zou kunnen trekken, maar dankzij het sjisme..
Arm Iran.
St Germain Tourist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:50   #83
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Leugens zoals die over Aisha???? Die ik volledig, met een Islamitisch bron gestaafd heb??? Zulke leugens?
Die leugen heb ik hier al meermaals weerlegd.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juni 2011 om 23:51.
Oud 26 juni 2011, 23:51   #84
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn helemaal geen leugens. Jij zou je beter informeren.
Dat is de tweede keer dat ze zegt dat ik lieg - ik geef een mainstream Islamitisch bron om haar tegen te spreken en dan zwijgt ze ten stelligste. Typisch...

Ook mijn 'aanvallen' en 'beledigingen' (= gewoon feiten (erkend door moslisms zelf) over Mohammed) kan ze niet quoten...
Oud 26 juni 2011, 23:51   #85
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ongetwijfeld
...
Het zwaard van Jezus is beeldspraak. Het zwaard van mohammed daarentegen daar kliefde hij eigenhandig hoofden mee af.
Oud 26 juni 2011, 23:51   #86
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, dat is geen islam. Dat is de verdorven Marokkaanse, Turkse cultuur. En ik kan er over meespreken.
Hoe is het dan voor ons westerlingen mogelijk om de ware islam te onderscheiden van die verdorven Marokkaanse, Turkse cultuur?
BTW ik weet niet wat je nationaliteit is of uit welk land je voorouders afkomstig zijn, maar ik weet wel dat Turkse jongens veel respect tonen voor hun ouders ( vooral de vader ) en bij uitbreiding voor alle ouderen, meer dan autochtone Vlaamse jongeren. Marokkanse jongens daarentegen zijn veel te vrijgevochten, ontsnappen veel te vroeg aan het ouderlijk gezag en maken daar vlot misbruik van.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 26 juni 2011 om 23:56.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:52   #87
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die leugen heb ik hier al meermaals weerlegd.
Bron Muslim.org:

Citaat:
It is believed on the authority of some Hadith reports that the marriage ceremony (known as nikah, amounting to betrothal) of Aisha with the Holy Prophet Muhammad took place when she was six years of age, and that she joined the Holy Prophet as his wife three years later at the age of nine. We quote below from two such reports in Bukhari.

“It is reported from Aisha that she said: The Prophet entered into marriage with me when I was a girl of six … and at the time [of joining his household] I was a girl of nine years of age.”

“Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed [alone] for two years or so. He married Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old.”
Nu jij...

Noot: Dit is een site van en voor moslims...
Oud 26 juni 2011, 23:53   #88
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Hoe is het dan voor ons westerlingen mogelijk om de ware islam te onderscheiden van die verdorven Marokkaanse, Turkse cultuur?
BTW ik weet niet wat de je nationaliteit is of uit welk land je voorouders afkomstig zijn, maar ik weet wel dat Turkse jongens veel respect tonen voor hun ouders ( vooral de vader ) en bij uitbreiding voor alle ouderen, meer dan autochtone Vlaamse jongeren. Marokkanse jongens daarentegen zijn veel te vrijgevochten, ontsnappen veel te vroeg aan het ouderlijk gezag en maken daar vlot misbruik van.
Misschien door eerst te stoppen met leugens neer te poten U misschien niet, anderen wel) en zelf eens op zoek te gaan naar het onderscheid tussen de islam en de Marokkaanse, Turkse culturen...
Oud 26 juni 2011, 23:54   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zwaard van Jezus is beeldspraak. Het zwaard van mohammed daarentegen daar kliefde hij eigenhandig hoofden mee af.
Jij stond erbij?
Dat zwaard werd wel eeuwenlang gebruikt door christenen.
(Nu hebben ze M-16's en F-16's en Tomahawks en verarrmd uranium en fosfor en napalm)

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juni 2011 om 23:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:54   #90
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Bron Muslim.org:

Nu jij...

Noot: Dit is een site van en voor moslims...
Ik zeg het toch: ik heb mijn mening daarover gegeven in een discussie met maddox. Ik heb nu geen zin om die draad opnieuw te zoeken.
Oud 26 juni 2011, 23:55   #91
smiley

Standaard

Citaat:
Dat is de tweede keer dat ze zegt dat ik lieg - ik geef een mainstream Islamitisch bron om haar tegen te spreken en dan zwijgt ze ten stelligste. Typisch...

Ook mijn 'aanvallen' en 'beledigingen' (= gewoon feiten (erkend door moslisms zelf) over Mohammed) kan ze niet quoten...
Sugar is een suikermoslima. Iemand die een leugenachtige suikerversie van islam is wijsgemaakt. De nare waarheid is ze tot nu toe blijven ontkennen. Waarschiijnlijk denkt ze dat de shaitan er voor iets tussen zit .. die haar van het ware rechte pad wil doen afdwalen. Nonsens natuurlijk, islam zelf is niets anders dan nonsens. Gevaarlijke nonsens ! vooral noor niet-moslisms die in de soort van islamitische vrede (islamstaat), in het beste geval als 2de rangsburger en aan pesterijen onderhevig, moeten leven.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 23:56.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:57   #92
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Sugar is een suikermoslima. Iemand die een leugenachtige suikerversie van islam is wijsgemaakt. De nare waarheid is ze tot nu toe blijven ontkennen. Waarschiijnlijk denkt ze dat de shaitan er voor iets tussen zit .. haar van get ware rechte pad wil doen afdwalen. Nonsens natuurlijk, islam zelf is niets anders dan nonsens. Gevaarlijke nonsens. vooral noor niet-msolisms die in de soort van islamitische vrede (islamstaat), in het beste geval als 2de rangsburger en aan pesterijen onderhevig, moeten leven.
Volgens u ben ik inderdaad een suikermoslima, dat was al een tijdje duidelijk.
Wie heeft mij die 'foute' versie wijsgemaakt? Vreemd, ik ben nochtans zelf opzoek gegaan naar de waarheid.
Oud 26 juni 2011, 23:58   #93
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jij stond erbij?
Heb jij, islamapologeet, een bewijs dat Jezus een legeraanvoerder/roofovervaller was ? Natuurlijk niet.
Oud 26 juni 2011, 23:58   #94
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Over erfenissen:

As we shall see the Quran does not expressly state the share of the male agnate relatives as such, although it does enact that the share of the male is twice that of a female

source: Islam101.com (een pro-Islam site)

Nu jij...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2011 om 00:00.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:59   #95
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zeg het toch: ik heb mijn mening daarover gegeven in een discussie met maddox. Ik heb nu geen zin om die draad opnieuw te zoeken.
maw all bird, no cage...
Oud 27 juni 2011, 00:00   #96
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Misschien door eerst te stoppen met leugens neer te poten U misschien niet, anderen wel) en zelf eens op zoek te gaan naar het onderscheid tussen de islam en de Marokkaanse, Turkse culturen...
Ik kan dat onderscheid waarschijnlijk niet maken omdat ik geen 'gelovige' ben? maar jij zou me dat onderscheid wel kunnen duidelijk maken vermits jij zowel een visie op de ware islam als op die verdorven Marokkanse, Turkse culturen hebt.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 27 juni 2011, 00:00   #97
smiley

Standaard

Citaat:
Wie heeft mij die 'foute' versie wijsgemaakt? Vreemd, ik ben nochtans zelf opzoek gegaan naar de waarheid.
Het hangt ervan af waar jij op zoekt bent gegaan naar de waarheid. Welke tekstjes je hebt gelezen en welke niet. Of je als een linda bogaert dingen leest die er niet staan maar die je wenst dat die er zouden staan enz. enz. Als je de juiste teksten leest, leest zoals het er staat en enig moreel besef hebt dan loop je weg van islam.
Oud 27 juni 2011, 00:01   #98
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb jij, islamapologeet, een bewijs dat Jezus een legeraanvoerder/roofovervaller was ? Natuurlijk niet.
Ik ben géén islamapologeet, mijn beste.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 00:02   #99
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn mening over Mohamed kan niet geloofwaardig overkomen bij een atheïst.
Ik ben in eerste plaats een agnost wat een verschil is. Mohamed is een mens daarvoor moet men niet in God geloven om zijn daden en handelingen te kunnen evalueren.
Oud 27 juni 2011, 00:02   #100
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Constateer ik hieruit dat jij een autochtoon meisje bent dat zich tot de islam bekeerd heeft?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 juni 2011 om 00:12.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be