![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanendert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant steken A. Schleck en Contador normaal er nog bovenuit tegenover de andere toppers. Een Basso heeft bijvoorbeeld al moeten lossen, maar kan daarna gemakkelijk terug aanpikken. Dat duidt er bij mij op dat het tempo bij de toppers nog veel te laag ligt. Ik verwacht in de Alpen nog een serieus niveauverschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Van den Broeck merkt het ook op
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-D...r-winnen.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van den Broeck had volgens mij wel kans op eindoverwinning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De mensen die de ronde een beetje kleur geven zijn voor mij tot nu toe:
Vanendert, S Sanchez, Hushovd, Voeckler en Gilbert. Normaal is Contador ook een renner die graag eens aanvalt maar het zit er deze ronde niet in, misschien dat hij in de Alpen eens wat explosiever voor de dag komt.
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Contador vlamt de Schlecks er al af op een niet zo steile col.
Nu nog een harder tempo opleggen in de stevigere bergritten en Evans krijgt ook minuten aangesmeerd. Vanendert staat nog een stuk onder de echte rasklimmers ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah wat baal ik van die Schlecks!!
![]() ![]() ![]() Lees hier hun subjectieve commentaar op de rit van vandaag. Onverantwoord! vindt bleiter Andy Schleck. Toevallig wanneer hijzelf ettelijke seconden heeft verloren, en Contador het goed heeft gedaan. Dat sujet durft dan nog te beweren dat Contador de favoriet van de Fransen is. Is hij misschien vergeten dat Contador bij de voorstelling door de Fransen werd uitgefloten?? ![]() Dat hautain ventje, met al zn degoutante hubris denkt dan nog zich te kunnen veroorloven zich uit te spreken dat dergelijke ritten verboden zouden moeten zijn. ![]() Kijk, niemand verplicht je deel te nemen aan deze ritten, niemand verplicht je te rijden als een gek. Staat het je niet aan, trap het dan af. Wat een walgeijke kerel is dat?? (kotssmiley's ontbreken! ![]() Zo zien jullie maar het grote verschil van karakter tussen absoluut positieve Contador en de absolute negatieve Andy Schleck. http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-D...antwoord.dhtml
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder heb ik jammer genoeg vandaag niet kunnen kijken, maar als de afdalingen idd een risico inhouden heeft hij wel gelijk, er zijn er al genoeg plat gegaan. Kijk, ik zie graag ritten in de bergen (ook voor 't schoon landschap) maar als je weet dat die gasten tegen 90/u naar beneden duikelen mogen de wegen er wel wat redelijk bij liggen. Wat ik uit de beelden op't nieuws heb kunnen afleiden is dat VdB zeker mee had kunnen bollen. Zo'n geweldige toeren haalt Contador nu ook weer niet uit... ![]() Ook onze zuiderburen lijken hun held Gilbert kwijt te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Dat OPL een dopingploeg is, is nu dus wel bewezen. Zo'n Vanendert heeft nog nooit iets in het hooggebergte bewezen en rijdt nu met 2 vingers in de neus weg van alle favorieten. Zo bond hebben zelfs Ricco, Kohl, Schumacher en Sella het niet gemaakt. Het is nu slechts wachten op een positieve test voor Vanendert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je dan vanuit het niets alle topklimmers belachelijk maakt en sneller dan Armstrong in z'n beste dagen Plateau de Beille beklimt, dan ben je gewoon een pakhaas. Duidelijker kan niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gisteren geen zo'n 'zware' rit maar door het slechte weer was het een rit voor de durvers. Afdalen in zulke weersomstandigheden is gevaarlijk. Hushovd heeft weeral eens getoond dat hij een uitstekend daler is en met Boasson Hagen staat z'n opvolger klaar
![]() ![]() Met vriend Samuel Sanchez heeft Contador er wel een bondgenoot bij. Sanchez is een subliem renner, maar hij komt altijd dat procentje te kort om een grote ronde te winnen. 'k Ben er zeker van dat die al hebben gepraat met elkaar ![]()
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou een stuk betrouwbaarder overkomen indien Vanendert in kleine stapjes dit resultaat had bereikt. In één stap van anoniem in de bus naar alles en iedereen kapot rijden is gewoon too much. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het laatste product van zo'n generatie is Lance Armstrong. Een man die alles kon en mocht en waarschijnlijk af en toe positief plaste, maar goed het werd wel met de mantel der liefde bedekt ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je naar de prestaties van Vanendert kijkt dan moet je haast concluderen dat hij de beste Belgische klimmer is sinds Van Impe. Ja, hij heeft veel blessures gehad. Maar niet constant (in 2009 niet veel), en wist toch nooit indruk te maken in de bergen, nooit op een trainingskamp liet hij zijn onvoorstelbare klimmersbenen zien, nooit in een test liet hij zien dat hij de gelijke was van Evans en Basso bergop...is het dan gek dat ik even sta te kijken als hij dat nu wel allemaal kan? Dat ze de doktor van Saunier Duval hebben overgenomen, maakt het allamaal nog iets ongeloofwaardiger. |
|
![]() |
![]() |