![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister-President
|
Is een ja of een nee zo moeilijk? Politici moeten alles doen in het belang van het volk niet in hun eigenbelang dus zou dit het minste zijn dat men zou kunnen doen.
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
WIlt u misschien ook de vraag voor een referendum formuleren ook ? |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kom eens wat meer op straat.
Ik zag nog geen enkele Waal een Vlaming aanvallen of Visa-Versa. Het probleem bestaat dus enkel op politiek niveau. Ik wens niet gegijzelf te worden door politiekers. Hoogtijd dat die eens uitgezuiverd worden, in heel het land. |
|
|
|
|
#87 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
alsof iemand daar een boodschap aan heeft ![]() Ze schijten gewoon in hun broek om nu verkiezingen te houden, dixit Béatrice Delvaux, die zonet het einde van België voorspelde. Geen seconde zie je haar lachen. Ik kan niet ophouden met lachen dat er iemand , ne struize, op mijn bakkes komt slaan, want ik kan niet ophouden met lachen ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
Je verwart alles. Het VB is niet buiten de wet gesteld: het heeft niets tegen de wet gedaan. maar de Grondwet negeren zoals de Franstaligen doen met BHV is tegen de GRONDwet. Dus stellen ze zich volgens je eigen redenering buiten de wet. Alleen je grootheidswaanzin laat het niet toe dat te snappen!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 9 juli 2011 om 11:48. |
|
|
|
|
#89 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je hebt gelijk dat het probleem bij de politici ligt maar laat de Walen dan op straat komen voor een beter bestuur. Indien niet is dit een gebrek aan plichtsbesef en staan ze mee in voor de uiteindelijke splitsing van België. Ik kom waarschijnlijk meer in contact met Walen dan jij met Vlamingen. |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Burgemeester
|
Precies, wordt een beetje moe van "den bolle", terwijl ik hem vroeger best symphatie voor hem kon opbrengen, nog triester is de houding van de partijen die geen verantwoording willen/durven te nemen om zonder de N-VA tot een accoord te komen.
|
|
|
|
|
#93 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#95 |
|
|
Nee, natuurlijk niet. Ze zou de wil van de meerderheid wel eens kunnen uitdrukken. Democratie!! Wat een SCHANDE dat MAG NIET in Beliegië (geen typfout)
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 9 juli 2011 om 11:53. |
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Minister-President
|
Ik werk in Brussel, gemengd team van Walen, Brusselaars, Vlamingen. Ook telefonisch sta ik dagelijks in contact met hen. Ik weet hoe men denkt en de meningen liggen zelfs niet ver uit elkaar over bepaalde zaken. |
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
ik snap niet dat julie nog willen discuteren met een waals soepkieken dat niks dan onzin uitkraamt ,laat die in zijn eigen vet sudderen,niet op antwoorden
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dank u. |
|
|
|
|
|
#100 | |
|
|
Citaat:
Terug naar de lagere school manneke!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|