Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2004, 22:32   #81
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Steek uzelf in brand voor de gebouwen van PB. Beste manier om de aandacht te trekken.
Oh nee den blokfuhrer is er weer ze. Kom ga wat uw hitlergroetje brengen met uw hitlerjugend vriendjes.
Hier, neem wat suiker tegen je verzuring...

PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:35   #82
niet-blanke belg
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
zozo

Volgens u ? Volgens zowat iedereen die het nuchter leest WEL

Maar dat ge blijft ontkennen en dit zelfs GOEDSPREEKT of terug brengt tot zuivere semantiek duidt zeer goed aan wat uw effectief huidskleurtje is
GEEN ENKELE NIET BLANKE DIE ER ZELFS NOG MAAR AAN DENKT OM DIT GOED TE PRATEN

nice try

wel als gij er effectief UITZIET als een marokkaan/turk , kom gerust es af naar antwerpen . ik zal met u de Blokcafeés en verzamelplaatsen es afdoen . Ge zult direct weten hoe "welkom" ge zijt
Er staat :

Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?

Zo volgens u betekent dit dus dat allochtoon=pedofiel.

Dus als ik zeg dat suiker op 100graden smelt zoals sneeuw smelt voor de zon, betekent dit volgens u dat suiker=sneeuw ?
[/i]
niet-blanke belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:38   #83
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

uw ongelooflijke idiote en kinderlijke semantische discussie mag u gerust tegen eenieder voeren
hoor

MAAR ZE MAAKT HOEGENAAMD GEEN INDRUK

als ge uzelf daarmee belachelijk wilt maken / BE MY GUEST
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:45   #84
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
wel wel,

nog iets bewezen : dat veel blokkers geen besef hebben wat hun partij doet...en enkel makkelijke slogans hoort

Lees UW BLOKVONNIS es
Het Vlaams Blok heeft reeds geruime tijd afstand genomen van die uitspraken. Als er in het verleden als eens zaken te scherp gesteld zijn is dat enkel en alleen omdat de andere partijen het altijd hebben doodgezwegen. Het zijn vooral verzuurde types zoals jij die met dergelijke uitspraken staan te zwaaien.
hoe, nog geen post geleden zat men hier te bewern dat die utispraken nooit gepubliceerd zijn, en dat het verzinsels waren van "het regime en de politiek-correcte linksen"??? En zo is het altijdhetzelfde liedje met het Blok: allerlei rommel publiceren omdat het goed scoort bij de mensen, en nadien wanneer blijkt dat het duidelijk racistisch is komen zeggen dat "ze er afstand van doen". Stellen jullie julliezelf nu nooit eens vragen hoe dat het komt dat het Blok zoveel afstand neemt van uitspraken die ze zelf gedaan hebben, precies alsof dat normaal is??
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:49   #85
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niet-blanke belg
Citaat:
zozo
Volgens u ? Volgens zowat iedereen die het nuchter leest WEL
Maar dat ge blijft ontkennen en dit zelfs GOEDSPREEKT of terug brengt tot zuivere semantiek duidt zeer goed aan wat uw effectief huidskleurtje is
GEEN ENKELE NIET BLANKE DIE ER ZELFS NOG MAAR AAN DENKT OM DIT GOED TE PRATEN
nice try
wel als gij er effectief UITZIET als een marokkaan/turk , kom gerust es af naar antwerpen . ik zal met u de Blokcafeés en verzamelplaatsen es afdoen . Ge zult direct weten hoe "welkom" ge zijt
Er staat :

Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?

Zo volgens u betekent dit dus dat allochtoon=pedofiel.
Dus als ik zeg dat suiker op 100graden smelt zoals sneeuw smelt voor de zon, betekent dit volgens u dat suiker=sneeuw ?
[/i]
Ben niet zeker van de temperatuur maar dan krijg je karamel en dat is de kleur van een Turk.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 22:52   #86
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Het Vlaams Blok heeft reeds geruime tijd afstand genomen van die uitspraken. Als er in het verleden als eens zaken te scherp gesteld zijn is dat enkel en alleen omdat de andere partijen het altijd hebben doodgezwegen. Het zijn vooral verzuurde types zoals jij die met dergelijke uitspraken staan te zwaaien.
hoe, nog geen post geleden zat men hier te bewern dat die utispraken nooit gepubliceerd zijn, en dat het verzinsels waren van "het regime en de politiek-correcte linksen"??? En zo is het altijdhetzelfde liedje met het Blok: allerlei rommel publiceren omdat het goed scoort bij de mensen, en nadien wanneer blijkt dat het duidelijk racistisch is komen zeggen dat "ze er afstand van doen". Stellen jullie julliezelf nu nooit eens vragen hoe dat het komt dat het Blok zoveel afstand neemt van uitspraken die ze zelf gedaan hebben, precies alsof dat normaal is??
verzuurd ? ik ? ik zou niet weten waarom 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 9 juni 2004, 22:58   #87
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Steek uzelf in brand voor de gebouwen van PB. Beste manier om de aandacht te trekken.
Oh nee den blokfuhrer is er weer ze. Kom ga wat uw hitlergroetje brengen met uw hitlerjugend vriendjes.
Pffft, zo'n vulgaire opmerking van een waardeloos broekventje Geen wonder dat dit soort ongecultiveerde wilden het moet hebben van zijn meest primaire instincten, in casu het wild en ongecontroleerd uiten van een of ander rudimentair oergevoel op fora. Tja, dat het jochie jaloers is op de sterke politieke keuzes en de onafhankelijke, non-politiek correcte opstelling van het blok is maar logisch. Een rat is waarschijnlijk ook jaloers op een jaguar.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:06   #88
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rival

Nog eentje om het af te leren?

Verkrachten: is in een multiculturele samenleving de intiemste vorm van integratie. Door domme en ouderwetse Vlamingen onbegrepen vorm van interraciale fysieke communicatie".(vrij Vlaanderen, Sterk Europa, december 1997)
[size=6]Nog een paar om het af te leren ???????[/size]

BRON http://www.nieuwrechts.nl/forum/onde...kijk/6015.html

Meisje (16) verkracht door groep

ALKMAAR, maandag

Een groepje mannen heeft vrijdagmiddag in het centrum van Alkmaar op gruwelijke wijze een 16-jarig meisje verkracht en vervolgens met een mes mishandeld.

Het slachtoffer was tussen de middag op haar fiets naar de stad gereden om boodschappen te doen, toen ze in een stil straatje door drie of vier belagers werd tegengehouden. In eerste instantie eisten de mannen geld van de scholiere om haar vervolgens met geweld de bosjes in te trekken. Tijdens de worsteling met de verkrachters, waarbij haar kleren werden stukgetrokken, werd onder meer een mes in de vagina van het slachtoffer gestoken.
Na de gebeurtenis fietste de scholiere over haar toeren naar huis, waar ze vervolgens instortte.

Een arts die het meisje onderzocht constateerde diverse snijwonden en verwees haar tevens door naar psychische hulp.

Met behulp van haar hulpverleners heeft het slachtoffer, zover zij daartoe nog in staat was, tegenover de politie een verklaring afgelegd. De vader van het meisje roept getuigen op zich te melden. „Dit is zo verschrikkelijk gruwelijk, deze mannen moeten zo snel mogelijk worden opgepakt.”

Bron: Telegraaf

Eerder was op www.geenstijl.nl te lezen:

Waar dit toe leidt, is duidelijk. In Alkmaar werd gistermiddag op klaarlichte dag een 16-jarig meisje door een groepje Marokkanen beestachtig verkracht en mishandeld, omdat ze geen geld bij zich had. Hells Angels in Limburg mishandelen twee cameramensen, die uit angst voor represailles geen aangifte durven te doen. Ga zo maar door en aan de top van justitie staan twee volstrekt wereldvreemde idioten: Donner en De Wijkerslooth. Ik durf nu al te voorspellen dat DIT over drie jaar het belangrijkste verkiezingsthema zal worden. Laat die twee opkrassen voordat het te laat is en Peter R. de Vries van mij met harde hand het justitiële apparaat in het gareel mag trappen.

Commentaar: het meisje blijkt een bekende te zijn van de columnist die bij www.geenstijl.nl werkzaam is. De Telegraaf durft waarschijnlijk niet te reppen over Marokkanen maar dat blijkt dus wel zo te zijn. Het is vijf over twaalf, mensen. Dat je het even weet.

[size=6]Nog een paar om het af te leren ????[/size]

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=2761

[size=6]Nog een paar om het af te leren ????[/size]

En dit is wel de grofste !!!

http://www.nieuwrechts.nl/forum/onde...kijk/6743.html

Ik kan nog wel even doorgaan als het moet hoor ?

Deze moest er ook nog even bij.. kwestie van af te sluiten in schoonheid...

http://krant.telegraaf.nl/krant/vand...ie.daders.html
Oud 9 juni 2004, 23:11   #89
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Die zaken horen voorgoed tot het verleden, ik daag u uit nog zo één recente publicatie te vinden. Zijn wij verantwoordelijk dat men liever de kop in het zand stak dan de problemen te erkennen? Wij hebben de problemen bespreekbaar gemaakt, het taboe doorbroken. Dat men daarbij al eens tegen de schenen heeft gestampt is enkel en alleen maar omdat de andere partijen het altijd hebben doodgezwegen.
Oud 9 juni 2004, 23:13   #90
bruut geweld
Minister-President

Standaard

ja , zo kennen we ze weer

Door deze opsomming geef je dus AAN dat je VOLLEDIG akkoord bent met de aangehaalde passages.
Oud 9 juni 2004, 23:16   #91
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:

Door deze opsomming geef je dus AAN dat je VOLLEDIG akkoord bent met de aangehaalde passages.
In de de gepaste tijdgeest? Zeer zeker!
Oud 9 juni 2004, 23:21   #92
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

ah zo, dus het feit dat een Marrokaanse politieagent zwart op wit wordt vergeleken met een pyromane brandweerman of een pedofiel in het onderwijs moeten we maar "bekijken in de tijdsgeest"???
Ik vidn ook dat het vreemdelingenprobleem zwaar wordt genegeerd, maar voor de stijl waarop het Blok de zaken aanpakt (en nadien uiteraard steeds opnieuw komt rechtzetten met excuses als "tijdsgeest", "misschien iets te scherp gesteld", ..) pas ik ook
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:28   #93
Hingis
Schepen

Hingis's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hingis
Standaard

Hoe kunnen Franstaligen voor zo'n partij stemmen ? Ze zijn juist in de streek gevalen. Vlaams Blok, het partij van de dubbel taal, van de leugens en fascisme. Ik moest wel lachen met een Franstalige Brusselaar die komt zeggen dat hem voor het Vlaams Blok is terwijl hij geen Nederlands kan. Franstaligen die stemmen voor het Vlaams Blok stemmen tegen hun eigen. Het Vlaams Blok wilt resoluut van Wallonie en Franstaligen af zijn.
Hingis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:31   #94
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hingis
Hoe kunnen Franstaligen voor zo'n partij stemmen ? Ze zijn juist in de streek gevalen. Vlaams Blok, het partij van de dubbel taal, van de leugens en fascisme. Ik moest wel lachen met een Franstalige Brusselaar die komt zeggen dat hem voor het Vlaams Blok is terwijl hij geen Nederlands kan. Franstaligen die stemmen voor het Vlaams Blok stemmen tegen hun eigen. Het Vlaams Blok wilt resoluut van Wallonie en Franstaligen af zijn.
Martina, uw eerste opslag trekt op niet veel.
Oud 9 juni 2004, 23:32   #95
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Filip Dewinter in de jaren '90: "En ja, wij willen een Vlaams Vlaanderen en ja, wij willen een blank Europa!" (letterlijk, we zagen de beelden op Ne2 gisteren)
Diezelfde Filip Dewinter in de jaren '00: "Ooh, een Marrokaanse bij 't Blok, wat fijn!"

Neemt u het mij kwalijk als ik die man niét geloof?
oh.. maar ik zie dat u millitant bent van de NVa.. neemt u mij niet kwalijk dat ik u niet geloofwaardig vind !! ??
Antwoord eens op de vraag:
Gelooft u dezelfde Dewinter die enkele jaren geleden een blank Europa wilde en nu blij is met een Marokkaans lid van zijn partij?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:33   #96
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
ah zo, dus het feit dat een Marrokaanse politieagent zwart op wit wordt vergeleken met een pyromane brandweerman of een pedofiel in het onderwijs moeten we maar "bekijken in de tijdsgeest"???
Ik vidn ook dat het vreemdelingenprobleem zwaar wordt genegeerd, maar voor de stijl waarop het Blok de zaken aanpakt (en nadien uiteraard steeds opnieuw komt rechtzetten met excuses als "tijdsgeest", "misschien iets te scherp gesteld", ..) pas ik ook
Toegeven, het is erover maar ik pin me dan ook niet vast op één publicatie. Ik bekijk dit in zijn ruimere context en je kan er niet omheen dat het zijn werk gedaan heeft.
Oud 9 juni 2004, 23:34   #97
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Filip Dewinter in de jaren '90: "En ja, wij willen een Vlaams Vlaanderen en ja, wij willen een blank Europa!" (letterlijk, we zagen de beelden op Ne2 gisteren)
Diezelfde Filip Dewinter in de jaren '00: "Ooh, een Marrokaanse bij 't Blok, wat fijn!"

Neemt u het mij kwalijk als ik die man niét geloof?
Ik neem u niets kwalijk, dutske.
Ik vind het gewoon zielig dat jij niet aanvaardt dat een mens met ouder worden ook meer relativeert.
U noemt dat "relativeren"? Kan u dat nog eens herhalen, want ik geloof niet wat ik net gelezen heb...

Iemand die een blank Europa wil, maar enkele jaren later blij is als hij een Marokkaanse in zijn eigen partij terugvindt, dat noemt u dus relativeren?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:34   #98
Hingis
Schepen

Hingis's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hingis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Ik reageer maar wat ik gezien heb op La Une daarstraks.
Hingis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 23:38   #99
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Ik reageer maar wat ik gezien heb op La Une daarstraks.
Al ooit gedacht dat er Walen of Brusselaars zijn die ook niet akkoord zijn met hun beleidspartijen met een reden? Dat Wallonië structureel achtergeraakt is en er niks aan gedaan wordt behalve geld dumpen tot in 't eeuwige?
Oud 9 juni 2004, 23:47   #100
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Correctie beste vriend, het Vlaams Blok wil helemaal niet af van de franstaligen. In een onafhankelijk Vlaanderen worden de franstaligen volwaardige Vlaamse staatsburgers. Zij krijgen een aparte identiteit door bijzondere waarborgen op taalkundig, cultureel en onderwijsvlak. In Brussel wil het Vlaams Blok een raad van de Brusselse franstaligen oprichten die bevoegd is voor hun culturele aangelegenheden en de organisatie van franstalig onderwijs. Dus stellen dat franstaligen die op het het Vlaams Blok stemmen tegen hun eigen stemmen bewijst alleen maar dat je niks kent van ons programma.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be