![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De minderbelaste weg kiezen! Dan moet ik een diesel kopen! Ik wil geen auto die longziektes en doden veroorzaakt. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het geld dat ze daarvoor nodig hebben uitgeven aan onderzoeken of het haalbaar is om olympische spelen naar hier te halen, om meedingen om het WK-voetbal naar hier te halen, om projecten zoals de Lange Wapper te laten ontwerpen, om bouwafval tentoon te stellen als kunst, om niet verkochte kunstwerken aan te kopen, om de parlementairen loonverhoging te geven gebruiken en dan afkomen dat ze hun taken niet kunnen uitvoeren wegens geldgebrek en dan komen vertellen dat het geen nieuwe belastingen zijn maar een eerlijke verschuiving volgens vervuiling, terwijl het om CO² gaat iets dat onder federale bevoegdheid valt, is niet toelaatbaar. De nieuwe taksen maken trouwens geen onderschijt tussen fossiele dieselmotoren en biodieselmotoren.En kom niet af van wel, want er is geen verschil tussen de motor, enkel de gebruikte energiedrager is verschillend. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de voorgestelde maatregel gaat over het vergroenen van het wagenpark en daarbij gaat het niet alleen over co2.. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen gaat hier dus volledig in tegen de richtlijnen van Europa. En je zou er versteld van staan hoeveel die zaken ons gekost hebben en hoeveel van die zaken er zijn. Laatst gewijzigd door Jantje : 17 juli 2011 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
A/ Kyoto gaat over co2 en niet over fijn stof...dus is deze verschuiving logisch.
B/ kan iemand mij vertellen waar ik een lijst kan vinden van de BIV? ik twijfel nog steeds tussen een Merc E cabrio 200 (benzine) of 220d (wordt die nu BIV-gewijs goedkoper?)
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juli 2011 om 20:50. |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
De VLAAMSE regering...en het was toch wel Muyters die de boodschap bracht, gesteund door zijn partij en de CD&V. Slimmen
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
Onbegrijpelijk dat deze maatregel, die dan nog niet eens definitiief is, zo'n kabaal veroorzaakt... zonder dat men het fijne er van weet.
Misschien zou het niet onverstandig zijn enkele dagen te wachten om alle gal van de wereld op dit forum te spuwen (uiteraard geldt dit niet voor de beroepsspuwers van kleinlinks)... De verhoging die Telenet kortelings gaat doorvoeren (internet & kabel) - en die vermoedelijk enkel dient om hun schandalig duur voetbalcontract te bekostigen - zal voor de meesten onder ons groter zijn dan de BIV wijziging... maar daar wordt over gezwegen.. Maar die werd natuurlijk niet bepaald door de Vlaamse regering.. en zeker niet door de N-VA... |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
|
Citaat:
Domme Chineeskes!
|
|
|
|
#93 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oeioeioei, wat een vervelende vergelijking
Destijds had den Dolf gezegd dat als Duitsland de oorlog won, elke duitser met een VW ging rijden....
|
|
|
#95 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
daarom zijn ze de facto medeschuldig sinds een jaar of 2 Laatst gewijzigd door 1207 : 18 juli 2011 om 06:54. |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het voorstel van decreet is principieel goedgekeurd door de Vlaamse regering. De Vlaamse regering = CD&V, SP.a, N-VA Het is natuurlijk mogelijk dat alle regeringsleden van de N-VA lapzwansen zijn die altijd ja knikken. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De hypocrisie van de huidige politiek is dat niet meer gekeken wordt naar de waarde en de inhoud van een maatregel, er wordt alleen nog maar gekeken naar welke partij die maatregel voorstelt om deze al dan niet te steunen. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#99 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb jij hier in deze draad geen kritiek gelezen die kijkt naar de waarde en de inhoud van de maatregel? Ik geef je een tip : "Er wordt nauwelijks rekening gehouden met het milieubelastende fijn stof e.d. giftige stoffen." |
|
|
|
|