![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestaat dat? Belgisch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() . chocolade
. bier . kaas . politiek En dan hebt ge het zowat gehad zeker ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo erg is dat niet, uit èèn van haar dubbele kinnen kan je waarschijnlijk vier van die handtassen maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuld nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan natuurlijk, het Belgische model dat de hele wereld ons benijdt.
En de pensioenkassen natuurlijk. Oh, nee, wacht, dat geld is allemaal verbrast en verkwanseld.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan zal hij wel eerst een stukje van tussen zijn benen moeten laten wegsnijden, vijf keer per dag aan "jonger dan je denkt" doen en alle jaren een maand rammedammen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() de vuisten van de koning ... hilarisch ...
we hadden al een 'keizer koster' een 'koning ridder' en deze wil de geschiedenis in als 'koning bokser' blijkbaar ... voil�*, de N-VA is eraf, nu heeft iedereen vakantie verdiend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo? Albert heeft toch gelijk, dat alle Belgische partijen na de federale verkiezingen incompetent blijken te zijn, nu ze niets zijn opgeschoten na de verkiezingen. Ik zou dus eerder de politici wat verwijten...
|
![]() |
![]() |