![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() En ik moet eerlijk bekennen dat dit forum een totaal vertekend beeld weergeeft van de personen die hier posten. De lijn tussen haat en liefde is echt wel relatief en heel dun. Ik ben hier nu pas iets meer dan een jaar actief en heb ondertussen een paar forumers ontmoet. Zeggen dat dit een leerrijke ervaring was is nog zacht uitgedrukt ....
![]() Hierbij denk ik aan Pelgrim ,Duupje, Txiki, Dronkoers, Jaani Dushman,Dark-lord-of-belgium...... Die waren totaal niet wat ik mij van hen voorstelde, verre van zelfs.....en mocht ik hen niet persoonlijk kennen , ik zou hen waarschijnlijk ook wel af en toe achter het behang hebben willen plakken. ![]() ![]() Een forum is maar een virtueel iets, maar de onderwerpen kunnen soms tot op het bot snijden. Meningen verschillen nu eenmaal, en we hebben allemaal wel eens een slechte dag....dus virtueel is een hard en kwetsend woord er al vlugger uitgespuwd dan irl en we vergeten al eens vlugger dat er aan de andere kant van ons scherm ook maar gewone mensen van vlees en bloed zitten, mensen met hun fouten maar ook met hun gaven....mensen die ook hun privé-zorgen hebben en hun verdoken verdriet. Ik ben vreed slecht in het onthouden van namen, misschien vergeet ik die wel gemakkelijkshalve....maar bij deze, aan iedereen die ik hier op dit forum ooit al tegen de schenen heb geschopt: een welgemeende sorry, meningen verschillen nu eenmaal en ik ben ook maar een mens met een paar gaven en heel veel fouten. Dus neem mijn venijnbraaksels niet te persoonlijk op. ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 25 juli 2011 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Touché
![]() Maar dat symbolische verhaal ga ik toch niet vlug vergeten ,waarvoor dank ![]()
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat iedereen er iets van opsteekt. Geschreven woorden zijn hard en maken soms gaatjes ook al is het de bedoeling niet.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Awel krijg ik geen enkel compliment, al die jaren toogdansen....allemaal voor nix
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() zucht ... nostalgie en sweet,sweet memories ... ![]() en ook wel steamy windows ! ![]() Nubian dus voor al het positivisme ook en natuurlijk just for being yourself ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de overgrote meerderheid van mensen hier op het forum: ik heb jullie stuk voor stuk graag in feite virtueel. Ook al botst het af en toe wel een keer.
Moet kunnen, anders zeiden we constant hetzelfde tegen elkaar en dat zou de boel veel te saai maken. Overlijdens zoals dat van onze aller Jazzie brengen dan toch nog iets goed naar boven. Goeie draad Suqar. Super initiatief! ![]() En diegene die ik irl ken, weten best wel hoe ik over ze denk. Ik vertel hen dat regelmatig zo wel. Ik ben blij dat het virtuele ook een echte vriendschap irl geworden is. (heel PBL-RKT dus) ![]() Vl. krolse Leeuwin: ge zijt een supermens/moeder/vriendin... zoals jij kom ik ze niet vaak tegen! Wij hebben gewoon TE veel gemeen met elkaar. ![]() TrilDronKwaKoerskeuh: ge zijt ne schat van ne mens, kheb mij al ziek gelachen met u, maar ge zijt er ook as het ff tegen zit! En dankzij u is Double D in da house! ![]() Pelleke: jou ben ik pas echt gaan waarderen door je irl te leren kenne, stille waters diepe gronden en uiteindelijk hebben we meer gemeen met elkaar dan we willen. ![]() Txikitje: onze rots in de branding! Ene om op te bouwen! En je eet toch zo super charmant! ![]() Jaani: De meest gezellige mens die ik hier heb leren kennen jaren geleden! Dark-Lord: stoere bink met blanke pit, ik waardeer uw oprechtheid ten allen tijde en je bent een echte no-nonsense dude! SDG: irl ben je zo'n grote taterwater! Maar altijd wel te vinden om eens veel plezier samen te maken. Lang leve PBL-RKT ![]() ![]() ![]() mantake: Ik ken u nu al een paar jaar en ge zijt er keer op keer voor mij, ik bewonder u enorm voor al wat je doet irl. Uw droog gevoel voor humor is de max bij momenten. Kheb bij u al geweend en gelachen, kwaad geweest, en blij geweest. Rollercoaster van emoties en toch zijn we er altijd voor mekaar als het nodig is. Love you zene maatje! En dan al de mensen die ik niet irl ken op dit forum maar echt zeer weet te waarderen, ook al liggen de meningen soms mijlenver uit elkaar. Ik ben er bijna zeker van dat het merendeel onder jullie irl ook gewoon supertoffe mensen zijn. Laatst gewijzigd door Duupje : 25 juli 2011 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |