![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot die vleugel, die blijkbaar wel 'geduld' wordt, is, is nog zeer de vraag. Hoe groot is de extreem-linkse vleugel in de Spa, in het ABVV .. ? Hoe extreem katholiek is het Belang, omdat ze een kern van extreem-kaloten in hun midden blijven dulden ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]zwak antwoord maar u kan niet beter
Citaat:
heb even uw "extreem" gedoe gescreend: - Dietsland-Europa...orangisten = extreem rechts Tobback zal zowat de bekendste extreem rechtsie zijn zeker? - tegen de joden = extreem rechts De sossen en groenen zijn dus extreem rechts - schrijven over collaborateurs = extreem rechts Hugo Claus (Het verdriet....) was dus extreem rechts
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schoofzak : je vraag is belangrijk. Is een partij uiterst rechts omdat een vleugel dat is ? Dat gaat nog een stap veder dan mijn punt, namelijk dat ze het zijn omdat de partij een aantal leden tolereert die dat duidelijk zijn.
Volgens mij is het antwoord "ja". Vergeet niet dat het hier gaat om leden die sinds het prille begin van het blok bezig waren met ultra rechtste toestanden. En zelfs uiterst rechtse toestanden die als misdaad te boek staan. Negationisme is een misdaad, en niet alleen in België. Ik begrijp niet dat men dit gewoon onder de mat schuift. Je kunt als partij al die opgesomde feiten niet afoen als incidenten, en dan gewoon voortgaan. Reden ? Dat is impliciet ermee akkoord gaan. De partij serveerde hen af op nationaal vlak, maar liet ze lid blijven en zelfs mandataris, zij het op lokaal vlak. Is het niet vreemd dat geen enkel forumlid van Vl Bl strekking hierop zelfs maar een gefundeerd antwoord geeft ? Het enige dat je krijgt zijn wedervragen, om de aandacht af te leiden. Lees hierboven de reactie van Born2bewild. Zinloos, zo discussieer je niet. Ik kan nu de hete patat doorschuiven naar de volgende door te zeggen : "ja maar, in die tijd was dat overal zo, zie maar de partijsecretaris van cvp Leo Delcroix, enz, enz." En ondertussen gaan we voorbij aan de vraagstelling : is het Vl Bl extreem rechts omdat ze dergelijke sujets tolereert in haar partij ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Als u het VB extreem rechts vindt dan moet u daar criteria voor hanteren. Diezelfde criteria moet ook bij andere partijen worden gebruikt omdat "links-rechts" en "extreem" relatieve begrippen zijn. Een voorbeeld: Op dit forum beweren Speurneus en Pelgrim dat groen niet links is en dus rechts, bijgevolg wordt Sos extreem rechts, de tjeven super extreem rechts, de NVA mega super extreem rechts en het VB Giga mega super extreem rechts... ![]() U wil dus een partij als links/rechts ( en dan nog "extreem"...hihi...wat een subjectieve zever zeg) bestempelen door de levenswandel van een paar leden. Welnu: dat mag op voorwaarde dat u dat ook bij die partijen doet die u als ijkpunt gebruikt. En het is nu net daar dat u zich eindeloos belacheljk maakt omdat andere partijen ook minder aantrekkelijk volk rondlopen hebben. Zou u het daarom niet eens wat eerlijker spelen en eens naar het programma gaan kijken? Is dat nu niet de vlag die de lading dekt?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 juli 2011 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Iedereen, rustig, de acteur van Tommy leeft nog en heeft geen strafblad.
![]() Hij heeft nu wel ander haar... Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 juli 2011 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;5588489]
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door peter1962 : 26 juli 2011 om 10:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Aha...nog beter...we gaan als enige criterium de eventuele link met eventueel negationisme gebruiken...
Maar nu we toch bezig zijn...laat ons als enig criterium de corruptie nemen, de veelverdieners, de multipostjesmandatarissen, de grote bonusopstrijkers, de politieke benoemde miljonairs, enz enz... Laat ons wel wezen hé P, ik begrijp u onmacht 100% hoor...hoe zou u ook naar het programma van een partij kunnen of willen kijken als wij hier partijen hebben zoals tjeef, blauwzuur en sos wiens handelen nu net 180° staat op hun programma... edit: hoe durft u zo denigrerend te doen over mensen van Bachten de Kuppe...ik heb als student altijd enorm fijne contacten gehad met de jongens (en vooral meisjes) van Bachten de Kuppe..die waren minstens tien maal inteligenter dan u en veel liever ook... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 juli 2011 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Weet iemand wie die duizend anderen waren die een cc van het manifest kregen toegestuurd? of is dat niet interessant genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kost het je echt zoveel moeite om toe te geven dat het vlaams belang hier een veroordeelde misdadiger als mandataris in haar rangen heeft ? Plezant fenomeen... het negeren van een veroordeling wegens negationisme. Je zet hier echt nieuwe standaarden neer ![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 26 juli 2011 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Stel je voor dat het een moslimterrorist dit gedaan had (dat was ook bijna zo volgens de media) en hij had een mail gestuurd naar andere moslims. Stel je dan nog voor dat het naar een belgische politicus was gestuurd met islamtische achtergrond. Denk je dat er ook maar 1 iemand van die mailinglist nu nog vrij rondliep?
Democratie-vrijheid-gelijkheid in west europa. Ik noem dat mythomanie, eerst liegen en het daarna zelf geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, iedereen die zo'n filmpje heeft gekeken toch maar bejubelen ofzo?
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, moslimterrorist of uiterst rechtse terrorist, speelt geen rol. Op zijn minst zal men al die e-mailadressen screenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2011 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() de daden gesteld door dat individu zijn verwerpelijk of ze nu links, rechts of centrum georiënteerd zijn
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 27 juli 2011 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |