![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het was trouwens gewoon een vraag. Uw icoontje vertelt trouwens veel over uw ingesteldheid. En ik kan u verzekeren dat deze ingesteldheid mij er niet toe zal aansporen. Maar op de grond van de argumentatie betreffende Duitsland en de solidariteit antwoord je niet. Enfin een volleerd politicus ben je dus al. mvg,
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel geloof er dan in en ga ervoor, weet dat we dit decenium onafhankelijk zullen zijn. Tenminste als iedere nationalist zich inzet voor Vlaanderen!
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er vrij zeker van dat dat n�*ét het geval zal zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En ik blijf erbij dat de Brusselaars (zowel de franstaligen als de nederlandstaligen) het bestuur in de autonome staat Vlaanderen niet zullen tegenwerken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De Walen, da's een slecht volk, daar valt niet mee te besturen... [size=7]MAAR MET DIENE DUCARME HEE[/size] ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dus dat er met Franstalige Brusselaars niet te besturen valt, Patriot?
Nou sta ik toch wel even te kijken, hoor. ![]()
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Wat enigszins grappig is aan Vlaams Blok (mocht het uiteindelijk niet zo triest zijn) is dat Vlaams Blok ook 'solidariteit' vermeld in hun kiescampagne.
Ze kunnen nog niet eens solidair zijn met Wallonië. En natuurlijk kennen we allemaal de geschiedenis van België, dat Vlamingen vroeger onderdrukt werd en naar de voorlinies werden gestuurd en dat Walloniërs moeilijk doen over Nederlands leren. So what: mocht ik in Wallonië leven en ik moet een 2de taal leren, dan zou ik Engels nemen en géén zo'n klein taaltje waar je buiten Vlaanderen en Nederland niets mee bent. Vlaams Blokkers lijken mij voornamelijk een volk van ergernis: zo zijn er bvb. véél Vlaams Blokkers die géén job hebben, maar dan moet je ook eens hun houding en intelligentieniveau bekijken. Mocht ik bedrijfsleider zijn en ik heb de keuze tussen een vreemdeling die bekwaam is voor de job te doen, of een Vlaams Blokker die meteen in leuzetaal begint te ratelen en racistische taal begint te verkopen, dan geef ik ook die job aan die vreemdeling. En Vlaanderen Eerst? wat is dat voor kortzichtige onzin: ik ben voor alle volkeren eerst, het doet er mij niet toe als dat nu een kleurling of een Vlaming is. Met zo'n partij als Vlaams Blok ben ik soms beschaamd Vlaming te zijn.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke taalgemeenschap zitten rotte appels, Knuppel, dat wilde ik even onderlijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En duitsland heeft zijn deelstaten met eigen bevoegdheden, en niet zoals bij ons. Bij ons mogen die deelstaten er eens over babellen, en dan zal de Wallonie wel beshikken wat er gedaan wordt. |
|
![]() |
![]() |