![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Liever een renteloze lening aan een kleine innovatieve zelfstandige, dan zakken vol subsidies aan sanerende, verouderde en verhuizende multinationals zoals in Vlaanderen gebeurd. Onze slimme Vlaamse politici hebben leren lullen over innovatie, maar daar blijft het bij.
![]() ![]() Geen woorden, maar daden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aansluiten bij Vlaanderen: de Vlaamse gemeenschap omvat het grondgebied Brussel, 't zal dus iets anders zijn dan 'aansluiten' Er is een verschil tussen iets financieren, en een bodemloos gat financieren. Maar het is wel een contradictie om een volwaardig gewest te willen zijn, zonder dat er uitzicht is om dit financieel te kunnen bolwerken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we zouden dat ook aan de Waalse ondernemers kunnen vragen. Die weten beter dan Schoofzakie, waar en hoe ze graag zouden ondernemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Ik woon in Brabant maar voel mij Limburger.
Ik ken de Limburger van Lanaken tot Sentruin. Geweldige regio. Weinig of geen pretentie (behalve de obligate omhooggevallen nouveau riche �* la Kumpen en Steve "ik betaal mijn hoeren niet zelf" Stunt). Niks dan goede ervaringen.... veel warmer dan hier in Brabant...
![]() |
#89 |
|
![]() Al die St.Truidense miljoenen die naar Standaard Luik zijn gevloeid. Wat een schande!!
![]() ![]() ![]() Of is dat gebeurd om Iefke een plezier te doen? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Standart daarentegen heeft aan zijn komst nog ni veel plezier beleefd. Maar de kanaries gaan in ieder geval weer verschrikkelijk moeten krasselen om in de jupkesleage te blijven... ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Of ik zoals nu, voor jou als "echte" Vlaming, of voor een Waal moet betalen, mijn geld ben ik in beide gevallen kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. We gaan die omhooggevallen schepenen van Brussel niet helpen door hun wanbeleid nog eens extra te subsidiëren. Maar eens de Brusselse gewestmuur afgebroken, zullen we de stad weer helemaal in de hand nemen.
![]() |
#96 |
|
![]() http://forum.politics.be/image.php?u...ine=1311759540
Zonder de CD&V is de N-VA gedoemd tot oppositie. |
![]() |
![]() |