![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet weer vree pijn de waarheid zie ik... De waarheid is dat er veel volk vertrok als er gewoon een groep allochtonen binnenkwam..gegarandeerde ambras zonder enig compenserend consumeringen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Dus m.a.w. woorden, als er andere rassen in het moeras van de witten komen, is er ambras �* volenté?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eh jongen, groepen moslimallochtonen weren was toen helemaal niet 'politiek incorrect' maar de enige manier om uw zaak draaiend en leefbaar te houden.. Men heeft dit trouwens toen ook toegepast bij motorbendes die overlast veroorzaakten...dus niks CGKR gemekker.. Die gasten gingen nooit individueel op stap en nooit om zich te amuseren..nooit..nooit...nooit ofte nimmer..die hadden nooit geld noch (eigen) vrouwvolk bij.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is het wel redelijk rustig in Leuven, zeker op weekdagen, als je om twee uur 's nachts in de Tiensestraat rondloopt is er bijna geen kat te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henkerd : 24 augustus 2011 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Het ging over overlastjongeren..ondanks het feit dat mijn streek 'vergeven 'was van italiaanse,spaanse en poolse immigranten hebben we nooit last gehad van georganiseerde groepen..dus ik kan daar moeilijk over klagen niewaar..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 augustus 2011 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, je kan ook in Vlamertinge gaan wonen. Dan heb je nog wel even respijt. Woon je echter in Brussel, ben je niet wereldvreemd en ga je graag eentje drinken dan heb je het wel al aan de lijve ondervonden. Iemand die dat durft te ontkennen is een huichelaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() Amadisten zijn niet snel wegens veel blowen en slechte gezondheidshygiëne... Oeps...
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had haar al gewaarschuwd dat er in Leuven op hen zal worden neergekeken. Het kind begreep niet juist waarom, ik eigenlijk ook niet. Is het dan zo'n verdienste een paar jaar ouder te zijn? Ook opvallend dat dat alleen in Leuven voorkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Ik stelde dat er scholieren op de trein zaten die toevallig ook marginaal waren. Hoe leid je daaruit af dat ik neerkijk op scholieren? Ik snap 'm niet zo goed. Is dat nu echt beledigend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Heb het ook al aan de stok gehad met de 'verdachten', hoop dat ze nu echt de bak in draaien. Mja dat zijn gewoon krapulekes he, t wordt tijd dat de politie eens kuis houdt in de aalsterse dancings
![]() Laatst gewijzigd door december : 24 augustus 2011 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() ![]() Ik heb hier weer eens wat in gang gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kenneth Vanbaeden, hoofdrolspeler in de Vlaamse topfilm 'De Helaasheid der Dingen': in het midden.
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het stelt niets voor. |
|
![]() |
![]() |