Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2011, 15:21   #81
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik heb ook de bordjes "vreemdelingen niet toegelaten" gekend maar toen ging 't tegen Italianen en Spanjaarden.
Behalve in Oostende, daar was 't boel met Engelsen.
Nu mogen er geen dekpassagiers meer op de ferries en zoeken de Kenny Bolles er andere uit om mee te vechten.
Bullshit...

Het doet weer vree pijn de waarheid zie ik...

De waarheid is dat er veel volk vertrok als er gewoon een groep allochtonen binnenkwam..gegarandeerde ambras zonder enig compenserend consumeringen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 15:28   #82
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Bullshit...

Het doet weer vree pijn de waarheid zie ik...

De waarheid is dat er veel volk vertrok als er gewoon een groep allochtonen binnenkwam..gegarandeerde ambras zonder enig compenserend consumeringen..
Dus m.a.w. woorden, als er andere rassen in het moeras van de witten komen, is er ambras �* volenté?
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 15:29   #83
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Wordt gevormd door de steden Aarschot-Diest-Tienen. Daar is zelfs een tijdlang een artikel over geweest op Wikipedia: http://www.zelan.be/zelan/fun/1120/M...pedia_org.html
In Leuven is het trouwens ook veel erger geworden op het moment dat Mechelen en Vilvoorde een sluitingsuur ging invoeren waardoor al dat gespuis naar Leuven kwam afgezakt om de oude markt op stelten te zetten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 15:35   #84
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Dus m.a.w. woorden, als er andere rassen in het moeras van de witten komen, is er ambras �* volenté?
Weer ene (snotneus ?) die het nooit aan den lijve heeft moeten ondervinden..

Kijk eh jongen, groepen moslimallochtonen weren was toen helemaal niet 'politiek incorrect' maar de enige manier om uw zaak draaiend en leefbaar te houden..
Men heeft dit trouwens toen ook toegepast bij motorbendes die overlast veroorzaakten...dus niks CGKR gemekker..
Die gasten gingen nooit individueel op stap en nooit om zich te amuseren..nooit..nooit...nooit ofte nimmer..die hadden nooit geld noch (eigen) vrouwvolk bij..
Oud 24 augustus 2011, 15:40   #85
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
In Leuven is het trouwens ook veel erger geworden op het moment dat Mechelen en Vilvoorde een sluitingsuur ging invoeren waardoor al dat gespuis naar Leuven kwam afgezakt om de oude markt op stelten te zetten.
Ik heb inderdaad ook de indruk dat ze al vanuit Heist-op-den-berg en dergelijke beginnen te komen. Ik heb tijdens het academiejaar eens op donderdagavond (nota bene) in Aarschot de trein naar Leuven gepakt en het zat al vol ietwat marginale scholieren die blijkbaar kwamen feesten.

Momenteel is het wel redelijk rustig in Leuven, zeker op weekdagen, als je om twee uur 's nachts in de Tiensestraat rondloopt is er bijna geen kat te zien.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 15:48   #86
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Weer ene (snotneus ?) die het nooit aan den lijve heeft moeten ondervinden..

Kijk eh jongen, groepen moslimallochtonen weren was toen helemaal niet 'politiek incorrect' maar de enige manier om uw zaak draaiend en leefbaar te houden..
Men heeft dit trouwens toen ook toegepast bij motorbendes die overlast veroorzaakten...dus niks CGKR gemekker..
Die gasten gingen nooit individueel op stap en nooit om zich te amuseren..nooit..nooit...nooit ofte nimmer..die hadden nooit geld noch (eigen) vrouwvolk bij..
Opeens hebben we het over moslims... Het is altijd wel iemand of iets zijn schuld. En je moet ook geen snotneus zijn omdat niet aan de levende lijve te ondervinden.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 24 augustus 2011 om 15:50.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 15:52   #87
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Opeens hebben we het over moslims... Het is altijd wel iemand of iets zijn schuld.
Het ging over overlastjongeren..ondanks het feit dat mijn streek 'vergeven 'was van italiaanse,spaanse en poolse immigranten hebben we nooit last gehad van georganiseerde groepen..dus ik kan daar moeilijk over klagen niewaar..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 augustus 2011 om 15:54.
Oud 24 augustus 2011, 15:58   #88
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Opeens hebben we het over moslims... Het is altijd wel iemand of iets zijn schuld. En je moet ook geen snotneus zijn omdat niet aan de levende lijve te ondervinden.
Inderdaad, je kan ook in Vlamertinge gaan wonen. Dan heb je nog wel even respijt. Woon je echter in Brussel, ben je niet wereldvreemd en ga je graag eentje drinken dan heb je het wel al aan de lijve ondervonden. Iemand die dat durft te ontkennen is een huichelaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 16:03   #89
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Inderdaad, je kan ook in Vlamertinge gaan wonen. Dan heb je nog wel even respijt. Woon je echter in Brussel, ben je niet wereldvreemd en ga je graag eentje drinken dan heb je het wel al aan de lijve ondervonden. Iemand die dat durft te ontkennen is een huichelaar.
Wat er vandaag speelt in het uitgangsmilieu, daar heb ik weinig zicht op..ik sprak daarom ook alleen over mijn 'jonge' jaren..
Oud 24 augustus 2011, 17:28   #90
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb inderdaad ook de indruk dat ze al vanuit Heist-op-den-berg en dergelijke beginnen te komen. Ik heb tijdens het academiejaar eens op donderdagavond (nota bene) in Aarschot de trein naar Leuven gepakt en het zat al vol ietwat marginale scholieren die blijkbaar kwamen feesten.

Momenteel is het wel redelijk rustig in Leuven, zeker op weekdagen, als je om twee uur 's nachts in de Tiensestraat rondloopt is er bijna geen kat te zien.
Moet nogal een boost voor uw studentenego zijn, zo een beetje neerkijken op scholieren...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 17:43   #91
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moet nogal een boost voor uw studentenego zijn, zo een beetje neerkijken op scholieren...
Bwa, valt wel mee, ik keek eerder neer op hun platte accenten.
Oud 24 augustus 2011, 17:49   #92
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat er vandaag speelt in het uitgangsmilieu, daar heb ik weinig zicht op..ik sprak daarom ook alleen over mijn 'jonge' jaren..
Bij mij ook héééél lang geleden...wij hadden in Leuven soms ambras met dat langharig werkschuw tuig van 't Stuc, de amadisten en soms ook groepjes para's...ik herinner mij nog dat ik (gepet en gelint) eens ben moeten gaan lopen voor een paar amadisten...ik kon toen nog de 100 lopen in 11,8....liep het hoekje rond en liep recht in de armen van mijn toenmalige vrienden van de RARC........genieten....
Amadisten zijn niet snel wegens veel blowen en slechte gezondheidshygiëne...

Oeps...
Oud 24 augustus 2011, 17:49   #93
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Bwa, valt wel mee, ik keek eerder neer op hun platte accenten.
Mijn stiefdochter (17) is een paar maanden geleden vanuit Heist-op-den-Berg met vrienden naar Leuven getrokken om te feesten.
Ik had haar al gewaarschuwd dat er in Leuven op hen zal worden neergekeken.
Het kind begreep niet juist waarom, ik eigenlijk ook niet. Is het dan zo'n verdienste een paar jaar ouder te zijn?

Ook opvallend dat dat alleen in Leuven voorkomt.
Oud 24 augustus 2011, 18:01   #94
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Mijn stiefdochter (17) is een paar maanden geleden vanuit Heist-op-den-Berg met vrienden naar Leuven getrokken om te feesten.
Het kind begreep niet juist waarom, ik eigenlijk ook niet. Is het dan zo'n verdienste een paar jaar ouder te zijn?

Ah, je meent het.

Ik stelde dat er scholieren op de trein zaten die toevallig ook marginaal waren. Hoe leid je daaruit af dat ik neerkijk op scholieren? Ik snap 'm niet zo goed. Is dat nu echt beledigend?
Oud 24 augustus 2011, 18:21   #95
december
Banneling

Standaard

Heb het ook al aan de stok gehad met de 'verdachten', hoop dat ze nu echt de bak in draaien. Mja dat zijn gewoon krapulekes he, t wordt tijd dat de politie eens kuis houdt in de aalsterse dancings En Zele , Ninove, enzo is het allochtoon krapuul dat de plak zwaait....

Laatst gewijzigd door december : 24 augustus 2011 om 18:23.
december is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 18:29   #96
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kijk neer op zowat heel Leuven. Achtergesteld kutdorp.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 18:36   #97
Vlaanderen Boven

Standaard

Ik heb hier weer eens wat in gang gezet.
Oud 24 augustus 2011, 18:37   #98
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb hier weer eens wat in gang gezet.
Was a probleem pet?
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2011, 20:16   #99
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Kenneth Vanbaeden, hoofdrolspeler in de Vlaamse topfilm 'De Helaasheid der Dingen': in het midden.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 24 augustus 2011, 20:18   #100
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, je meent het.

Ik stelde dat er scholieren op de trein zaten die toevallig ook marginaal waren. Hoe leid je daaruit af dat ik neerkijk op scholieren? Ik snap 'm niet zo goed. Is dat nu echt beledigend?
Ach neen, het is eigenlijk geen discussie waard.
Het stelt niets voor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be