![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() we hadden een stuk boom in de garage liggen en ik klopte daarop met onze hamer , als 10 jarige kon ik al ferm meppen want ik brak de steel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EEN echt trauma . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Leuke story uit mijn jonge leven .
Ik was 21 en verhuisde naar een leuke boerengemeente , ver weg van mijn ouderlijke omgeving . Wat ik niet wist dat er via een enorme roddeltante in de straat woonde en dat was toevallig de echtgenote van een colega van mijn broer . Ik stond er gewoon perplex van hoe die alles wisten over mij tot het uitkwam dat die rodeltante werkende op de dienstbevolking van die gemeente en .... zo ze in mijn dorp eigenlijk meer wisten dan ik dacht . welk uur thuis , een vriendin blijven slapen , nachtje niet thuis geweest enz . Ok ik werkte als barman in een discoteek . op een zaterdag , pas na openingstijd , nog maar amper een paar klanten binnen komt er me daar een zeer mooi mijsje binnen en kwam voor me aan de toog zitten . tussen mijn voorbereidend werk door raakten we aan de praat . Zij : ik ben van Dorp x Ik : Ho echt , ik ook . ik woon daar pas een paar maand . Zij : Echt . Zij : ik woon in de beekstraat . weet je dat al zijn ? Ik : De Beekstraat ..... ha ja, dat is juist achter den hoek , dat komerewijf die op het gemeentehuis werkt woont daar ook . Zij : Das juist , dat is mijn Ma . .........en toen werd het even stil ..... Ik dook achter mijn toog , de berging in en toen ik terug kwam keek ze me vuurrood aan en verdween . |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons moeder had ook een stuk boom liggen, een tak van een meter lang. Ik als 10 jarige kreeg serieuze meppen want ze brak de stok op mijn rug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |