![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik doe alle moeite opdat mijn kind gezond en gevariëerd eet. Is niet altijd simpel hoor. Bijna altijd 2 maaltijden koken...ppfff. Ik voel mij wel gerustgesteld door dat maandelijks diëtist-bezoek en nu doe je mij twijfelen...ggrr. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n B12 tekort toont zich pas na een paar jaar en kan echt ernstig debiliterend zijn. ![]() Jouw dochter zit op EVA-forum Dat forum staat bol van de B12-draden Plus dat ze zelf B12 verkopen Je dochter zal wel B12 slikken... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2011 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wil slikken moet ze vlees, zuivel, of vis eten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze eet wel zuivel, maar alleen als er geen dierlijk stremsel inzit. Yoghurt en pudding moet van soya zijn. Kaas : smeerkaas en sneetjes jonge kaas. Ik weet intussen welke soorten stremsel-vrij zijn. Dat eet ze wel dagelijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevarieerd eten? ga alles bij de boer halen! die gaan langzaam aan verdwijnen en het voedsel van hun is en geweldig en supervers en superlekker. En nooit iets op gezag aannnemen en zeker niet van dietisten! ![]() Laatst gewijzigd door CuriousPenetrator : 5 september 2011 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit effe lezen: http://www.stoptherobbery.com/SoyAlertTrifold.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Zuivel is dierlijk, ze is dus geen veganiste en zal dus geen B12 -tekort opbouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze is een volwassen vrouw van 22 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aspartaam en soya! Sommige potjes babyvoeding hebben het equivalent van een tiental maal DE PIL! o ja en er is een reden voor! Laatst gewijzigd door CuriousPenetrator : 5 september 2011 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een deftige diëtist zal zelden of nooit light-producten met aspartaam aanbevelen. Niet zozeer omdat je er op zich van verdikt - dat is nonsens, iemand die de dagelijkse anderhalve liter gewone cola vervangt door anderhalve liter cola light valt wel degelijk af - maar vooral omdat aspartaam zorgt voor prikkels in de hersenen waardoor mensen toch zin krijgen in meer suiker. Waar ze dan veelal ook aan toegeven. Het standaardadvies van diëtisten is dan ook frisdranken te vervangen door water of (beperkte hoeveelheden) vers fruitsap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je wordt wel degelijk dikker van producten met aspartaam. En dat niet aleen je kan er behoorlijk veel lichamelijke en geestelijke problemen van krijgen. bekijk dit eens: Aspartame: Sweet Misery A Poisoned World Laatst gewijzigd door CuriousPenetrator : 5 september 2011 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mischien hebben ze het in de video wel over wetenschappelijk onderzoek! want weet jij veel, je hebt de video niet eens gezien!! belachelijk zo'n praat van zo'n iemand! en erg erg erg onwetenscahppelijk en oerdom ga die video eerst eens kijken slimmerd!!!! jezus!!! Laatst gewijzigd door CuriousPenetrator : 5 september 2011 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |