![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal daarom zijn dat je er niet op kan of durft te antwoorden zeker...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Waarom zouden de roze leeuwen dan bij N-VA blijven, als ze er echt zo slecht behandeld worden?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 augustus 2011 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke partijen hebben dan wel iets bereikt, en wat? Het emanciperen van bepaalde groepen is nooit de verdienste van een partij of persoon. De holebi-acceptatie is het werk van een hele groep mensen uit verschillende partijen ... ook uit N-VA!
Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 augustus 2011 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Aan Raf en consoorten, wat heeft N-VA al gedaan voor de holebigemeenschap?
http://www.n-va.be/nieuws/persberich...arding-holebis http://brussel.n-va.be/citaten/n-va-...eleid%EF%BB%BF http://www.n-va.be/nieuws/persberich...olebi-activist http://brussel.n-va.be/nieuws/persbe...og-niet-gestre http://www.jongnva.be/index.php?page...460&page_id=43 http://www.weljongniethetero.be/viewtelex.asp?id=4440 Aan Raf en co, wat ga je nu weer voor zeik komen verkopen? Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2011 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uit een grote tekst op de site van jong N-VA. Opgesteld door: Matthias Diependaele, Theo Francken, Thomas Pollet, Tony Tilkens en Hendrik Theunissen |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat noem je dan wel een prestatie? N-VA die in haar eentje het homohuwelijk goed keurt? Ben Weyts die in zijn eentje alle homofobie in Vlaanderen aan pakt? ... Welke partijen hebben dan wel prestaties geleverd, en wat voor prestaties zijn dat dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- een partij die niets presteert en zegt te willen en niets doet vanuit de regering - een partij die niets presteert maar wel wil, alleen nog nooit in de regering heeft gezeten ( en dus nooit echt de kans heeft gehad ) mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat linkse roddelblad heeft weer eens een neutrale bron gevonden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() ik heb vorige week het artikel gelezen en een goed gelachen. Luyten zijn persoonlijke frustratie druipt er gewoon vanaf. Vanaf het moment dat hij begint te klagen dat hij geen verkiesbare plaats kreeg op de senaatslijst, wist ik al hoe de vork in de steel zat.
Ik heb mijn oor eens te luister gelegd bij collega's die hem al langer kennen en met hem hebben samengewerkt: best dat men bij n-va niet natrapt op zijn manier, anders zou hij wel eens heel klein uit dit mediastormpje komen ![]() Verder, voor de mensen die vinden dat de n-va homofoob is en dat luyten gelijk heeft: als n-va homofoob is, waarom geven we de positie van senaatsvoorzitter aan Danny Pieters? Als we volgens Bas homofoob zijn, waarom dwingen we dan zijn teergeliefde vriendin tot opstappen in de senaat om ze dan te vervangen met een Senator die homo is? Waarom hebben we dan zoveel personeel dat homo is en werkt voor onze fracties en ook op ons hoofdkwartier (benoemd en onder het toezicht van personen die als homofoob worden aangewezen door Bas)? Als we homofoob zijn, waarom stemmen we dan vóór de homoadoptie in het parlement http://www.hbvl.be/Archief/guid/kame...f-58923f4aa40d Een beetje serieus blijven hé aub. N-VA is niét homofoob. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. En dat kan van u niet gezegd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() ik heb nochtans al een vb gepost van daadwerkelijk wetgevend werk waar n-va pro holebirechten was. U ontkende nochtans het bestaan daarvan.
Dan kan u toch niet meer ontkennen dat n-va wel degelijk meegeholpen heeft aan die verwezenlijkingen. Ook al was het toen nog met een veel kleinere fractie dan die we nu hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is voor RAF dan wel en partij die zich in zet voor holebi's, en in welk opzicht verschillen ze dan van de N-VA ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is dus vooralsnog zeer triestig gesteld met andere woorden. Laatst gewijzigd door poekieJ : 29 augustus 2011 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan niet geloven dat de N-VA een homofobe partij is + ik vind de bronnen onbetrouwbaar. (en ik snap niet wat een deel van 'progressief' Vlaanderen heeft met Humo, dat is een kutblad
![]() |
![]() |
![]() |