![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat ik daar beter investeer dan een extra donsdeken om het 's nachts te overleven. Dat gezegd zijnde kruip ik onder mijn donsdeken en een stapel handdoeken. ![]() Bedankt voor de tips allen, morgen zal ik op z'n minst minder koud hebben. In het slechtste geval door bloempotten of stenen, in een beter geval door een electrisch vuurtje en in een voor ons allen goed geval door een gestegen buitentemperatuur. Slaap zacht!
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, als kleine bengel had ik zo een van GB, daar zat een holter bij. Dat was ook van plastiek.
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig met die pellets doen ze veel naar de kloten. Bedrijven laten tegenwoordig zo'n shredder komen en ze verkopen dat.
Zo'n camion hout, van de dok is tegenwoordig ver onvindbaar. (gratis) Mocht ik al mijn hout kopen, dat zit ik op toch zo'n 600 euro per jaar. Chance dat ik nu toch nog ergens wat bomen gevonden. ![]()
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bende mietjes allemaal. Ik zit hier gewoon in een zomerpyjama. En dat zonder verwarming etc.
Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 augustus 2011 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een halve uitzondering maken voor de glock van de Djallal, omdat die dusdanig gepimpt is dat 'm er maar voor de helft op een glock lijkt. Er zijn zot pittoreske pistolen, die ook niet buiten het zwart komen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah!
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez beziet dat nu. Zwart, mat zwart dan nog. Een slede, zo hoekig als iets, ideaal als je je winkelhaak vergeten bent op den bouw. Dan ineens een kas, in plastiek. Onder een stalen slede. Zo een mottige trekker die enkel werkt als je er druk op uitvoert. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 augustus 2011 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mat zwart om geen reflecties te hebben
Plastieken kas om gewicht te besparen Ne safe action trigger Meer moet dat niet zjn ![]() en nu de nest in, met de 26 naast mij, een kat (of 2,3) aan mijn voeten en een poes tege mijn......rug? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel een stalen kast, en een stainless, doorgeboorde, geribbelde trekker. Als ge dan toch die klein speelgoed wilt S&W 1911 pro series compact. Be prepared! Maar omdat ik toch liever iets in mijn schouder heb staan en anders echt helemaal alleen in bed lig.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, om te lachen kan ik ook een houtkacheltje, petrolvureke of electrisch blazerke brengen.
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Idioot! Die wou gewoon in je lekker warme bedje liggen! Dat je dat niet door had!? Haar zo afwijzen door haar dat vuurtje te geven Tuurlijk dat ze afstandelijk was nadien. Jij hebt geen avances gemaakt, dat deed zij.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 augustus 2011 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Ik heb hier nog een goed electrisch vuurtje dat ik zelf in een noodsituatie gebruikt heb, maar nu niet meer nodig heb. Ik heb eens een nacht geslapen op een werf (ramen stonden er wel al in op een stuk gyproc-plaat) op de grond toen het ijzingwekkend vroor. Zonder enig deken. Die nacht heb ik 30 minuten geslapen. Levensgevaarlijk gewoon. Bon, daarmee weet ik wat daklozen elke nacht moeten meemaken.
Gisteren liep ik ook de hele dag in t-shirt rond. Dat Groentje het zelfs aan de spieren ondervindt is opmerkelijk. Ik denk ook dat jij in een kil en vochtig huis woont. |
![]() |
![]() |