![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela, vriend. Black outs, dat ken ik niet, hoor. Ik onthou zéér goed en zéér lang.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Was een grapje hé
![]() ![]()
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb mij vandaag nen bak tripel gekocht en ben nu aant genieten van een fris biertje vers uit de ijskast.
Smakelijk e mannen!
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zie je nu al een overtuigde atheïst beweren dat hij geen trappist gaat aanraken omdat hij hiermee economisch het kalotendom steunt ? (alhoewel, ziet ge nu al een regering opteren voor iets anders dan de 'beste' - op vlak van veiligheid, herkenbaarheid door optische systemen voor nummerplaatherkenning ...- oplossing voor de nummerplaten, omwille van .. ja, omwille van wat ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wijn en godsdienst gaan reeds samen van in het jaar 30. Het eerste mirakel dat Christus deed, was water veranderen in wijn. Als dat niet duidelijk is ! Schol ! Ik haal een "Vlaamse Leeuw" uit de frigo. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 7 september 2011 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk bleek het door "de Vlaamse brouwerij" ofzoiets gebrouwen te worden.
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet van levensbelang maar je bronnen even checken kan nooit kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom vermelden ze het bier niet zelf op hun website?
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerste wat ik overmorgen doe, morgen examen.
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat is enkel om stoute schoofzakjes te controleren. Of zou het misschien zijn om de uitvluchten van parlementairen te controleren die niet aanwezig zijn in het halfrond. Zo kunnen ze tenminste controleren of hun binnen gebrachte uitvlucht wel klopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() ZWARE fout voor een drankenmerk dat zich beroept op het Vlaamse karakter:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 7 september 2011 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Brrr.. zoiets zou ik nog niet in mijn keel steken om te kunnen overgeven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeite waard als je die prachtige stad bezoekt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De diverse merkloze producten in de grootwarenhuizen worden ook 'ergens' gemaakt, maar daar wordt niet veel publiciteit aan gegeven. Nog niet zo lang geleden gezien dat een (grote) afdeling van een soort bedrijf een bier had met hun eigen afdelingslogo. Ik weet niet hoeveel je er moet afnemen om niet economisch helemaal zot te worden, maar heeel veel zal dat niet zijn. 200 bakken ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |