![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef : 2 Positieve discriminatie is inderdaad discriminatie. Maar deze wordt gebruikt om discriminatie tegen te gaan. Als jij een minder slechte maatregel kent, laat het ons weten.Ik zeg nergens dat ik voorstander ben van die maatregel. Dat geldt ten andere niet specifiek voor allochtonen, maar voor elke bevolkingsgroep die gediscrimineerd wordt: vrouwen, andersvaliden, holebi's, allochtonen, ouderen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Neen artisjok. Dat was in het geheel geen poging om af te wijken, maar wel een droge constatering dat jij die altijd om bronnen en citaten met linkjes aan het gillen bent, zélf nogal eens verstek laat gaat wanneer aan jou bronnen en citaten met linkjes gevraagd worden. Dat jij graag met een vergrootglas op zoek gaat naar eventuele splinters in de ogen van je tegenstanders terwijl jouw eigen ogen vol zitten met zwaar gewapend betonnen H-balken, vaak als geïntegreerd deel van die plaat voor je hoofd. Citaat:
Integratie moet volgens jou van twee kanten komen, nietwaar artisjok? En als jij op dit forum wilt integreren, dan zul je zelf toch echt ook over de brug moeten komen. Practise what you preach zogezegd. Dus kom maar af met dat citaat + link waarnaar ik hier al vroeg. En als je dan toch citaten met links aan het opzoeken bent, dan wil ik ook de linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we die gewoon als leugens categoriseren? Tot jij de desbetreffende gevraagde citaten + links hebt gegeven, ben ik jou geen enkel citaat met link verschuldigd. Zorg er zelf eerst maar eens voor dat jij jouw eigen schaapjes op het droge hebt wat dat betreft en kom niet bij anderen bleiten om citaten + links.
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. En je punt is? Dat ze mogen discrimineren?
Het bedrijf waar ik werk is ook geen liefdadigheidsinstelling, toch zijn alle groepen binnen de bevolking goed vertegenwoordigd. Vrouwen, mindervaliden, ouderen, mensen van verschillende afkomst en nationaliteit. Maar we wijken af. Dit topic gaat over de integratie van Vlamingen in het buitenland. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2011 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O jawel hoor, ze kennen ons als onverdraagzaam volkje. Leer er maar mee leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er dus tussen de 10-12% van bepaalde allochtonengroepen in de gevangenis zitten, mag ik deze bevolkingsgroep ook bestempelen als gekend voor zijn criminaliteiten ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 september 2011 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Daar gaat het niet over, het beeld dat men over ons heeft is niet positief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit : en zelfs dan nog, voel ik me ni aangesproken ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 30 september 2011 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ten andere niet direct waar er veralgemeend wordt. Citaat:
Je verzet je eindelijk tegen veralgemenen, en gaat nu zo overdrijven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij zouden dan ook, jouw "logica" volgend, de Grieken, Italianen, Noord-Ieren en zelfs Noren en Ieren als "onverdraagzame volkjes" gekend moeten zijn. Overigens, als je om de bronnen van deze beweringen te vinden, op de linkjes in dat artikel dat je aanhaalt, klikt, dan blijken dat lege linkjes te zijn naar niet bestaande zaken.
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het feit dat wij in Europa op Duitsland na de meeste asielaanvragers krijgen ,nu niet net het tegenovergestelde bewijzen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De home-page van de site naar waar gelinkt wordt. http://www.worldvaluessurvey.org/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met 13% representatieven geeft Karo ons de raad om 'er maar mee te leven' met het feit dat we allemaal een slechte naam hebben...als dat geen fatalistische veralgemening is.. Kunnen we ook de cijfers eens krijgen van de verdraagzaamheid in Arabische,aziatische en Afrikaanse naties a.u.b. ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 september 2011 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag de % van je "bepaalde allochtonengroep waarvan 10-12% in de gevangenis zit" Weet je wat dat betekent "in aanraking met de justitie"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Dit is een eufemisme voor "een bedrijf discrimineert als die dat wil."
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ik dacht dat jij naar eigen zeggen ambtenaar was? Je weetwel, die werkgever die zelf niet aan de opgelegde quota allochtonen geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
blijkbaar weet jij ook niet wat 'in aanraking met justitie' betekent
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 september 2011 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |