Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2011, 17:49   #81
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Nee, dan kunnen ze je nog wat voorliegen, lees de Koran zelf.
Over dat outcast-gedeelte moet je bij hen zijn die zich daadwerkelijk hebben afgekeerd van de Islam.
http://ex-muslim.org.uk/
Hoezo? Dus alles wat ze zeiden tegen mij over de Islam waren leugens?

Overigens bedankt voor de link, zal ik eens checken.

Citaat:
2. Freedom to criticise religion. Prohibition of restrictions on unconditional freedom of criticism and expression using so-called religious ‘sanctities’.
Volledig mee eens. Als ik de Islam bekritiseer op mijn school, en de moslims horen het, owee mijn gebeente! En dit lieg ik niet, want ook al heb ik hen hier wat zitten verdedigen, ze kunnen zelf ook agressief uit de hoek komen.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 2 oktober 2011 om 17:53.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 17:49   #82
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Eindelijk iemand die het over 'sommige' Marokkanen heeft.
Natuurlijk, niet alle marokkanen zijn klootzakken, er zijn er genoeg die in NL of B en andere landen een normaal leven opbouwen zonder geweld of intimidatie of beiden.
Het zijn echter deze etterbakken die het voor de gehele groep verpesten.
Het ook zo dat bestaande p.p. (ik noem de groene en quasi-linksen als SP-A en de Nederlandse PvdA) deze groep jarenlang in bescherming heeft genomen. Zelfs nu mede-Marokkanen als Ahmed Marcouch roepen dat deze groep veel harder moet worden aangepakt.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 17:50   #83
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ga ik eens navragen.
Je zou beter de koran eens zelf gaan lezen, i.p.v. zaken na te vragen.
Vertrouwen is goed, controle is beter. En dat controleren doe je best zelf.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 2 oktober 2011 om 17:50.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 17:51   #84
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Natuurlijk, niet alle marokkanen zijn klootzakken, er zijn er genoeg die in NL of B en andere landen een normaal leven opbouwen zonder geweld of intimidatie of beiden.
Het zijn echter deze etterbakken die het voor de gehele groep verpesten.
Het ook zo dat bestaande p.p. (ik noem de groene en quasi-linksen als SP-A en de Nederlandse PvdA) deze groep jarenlang in bescherming heeft genomen. Zelfs nu mede-Marokkanen als Ahmed Marcouch roepen dat deze groep veel harder moet worden aangepakt.
Bwa, ze verpesten het meestal enkel voor zichzelf.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 17:54   #85
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Je zou beter de koran eens zelf gaan lezen, i.p.v. zaken na te vragen.
Vertrouwen is goed, controle is beter. En dat controleren doe je best zelf.
Mijn oom heeft de Koran liggen. Hopelijk dat er Nederlandse vertaling bij staat. Help het mij onthouden, want nu ben ik momenteel een ander boek aan het lezen.
Oud 2 oktober 2011, 18:00   #86
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hoezo? Dus alles wat ze zeiden tegen mij over de Islam waren leugens?
Dat weet ik niet, ik weet niet wat ze juist allemaal gezegd hebben. Ik weet wel dat voor elke moslim de Koran dé absolute waarheid is. Lees die en je weet hoe ze echt denken.

Citaat:
Overigens bedankt voor de link, zal ik eens checken.
Graag gedaan.

Citaat:
Volledig mee eens. Als ik de Islam bekritiseer op mijn school, en de moslims horen het, owee mijn gebeente! En dit lieg ik niet, want ook al heb ik hen hier wat zitten verdedigen, ze kunnen zelf ook agressief uit de hoek komen.
Kritiek is inderdaad niet toegestaan, een kenmerk van een totalitaire ideologie.
Oud 2 oktober 2011, 18:04   #87
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Mijn oom heeft de Koran liggen. Hopelijk dat er Nederlandse vertaling bij staat. Help het mij onthouden, want nu ben ik momenteel een ander boek aan het lezen.
Hier staat heel dat abjecte boek in de Nederlandse vertaling online. Dat heb je in één avond helemaal uitgelezen.

Hier heb je alvast wat te lezen over afvalligheid in de islam en de doodstraf die daarop staat en andere islamitische gezelligheid.
Oud 2 oktober 2011, 18:07   #88
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier staat heel dat abjecte boek in de Nederlandse vertaling online. Dat heb je in één avond helemaal uitgelezen.

Hier heb je alvast wat te lezen over afvalligheid in de islam en de doodstraf die daarop staat en andere islamitische gezelligheid.
Ok, bedankt Zo leer ik nog eens wat bij

Ik zal hem later eens lezen. Het is zondag en ik moet nog studeren.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 2 oktober 2011 om 18:16.
Oud 2 oktober 2011, 18:09   #89
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet wel dat voor elke moslim de Koran dé absolute waarheid is. Lees die en je weet hoe ze echt denken.
Dat zal ik zeker doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror
Kritiek is inderdaad niet toegestaan, een kenmerk van een totalitaire ideologie.
Eigenlijk is dat waar, inderdaad.
Oud 2 oktober 2011, 18:22   #90
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Neoconservatief was duidelijk al lang aanwezig en bleef tot het bittere einde.

Had je dan geen hulp moeten verlenen of de politie roepen? Je weet duidelijk meer dan gerecht en politie. Ben je je getuigenis al gaan afleggen?
En wie komt hier als de kippen op af : onze forum-advokaat van de duivel, euh pardon van de allochtonen. En pro deo dan nog, die man doet dat geheel gratis en voor niets, 100 % uit idealisme...Of euh...Verdien je er toch iets mee ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 18:49   #91
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...t.htm?rss=true

Zelfs een vooraanstaand PvdA lid moet dit toegeven.....
Een monopolie op overlast is toch ietwat overdreven.

‘Onze eigen probleemjongeren zijn gekend door de wijkinspecteurs. Zij zijn dus het probleem niet. Dat is de va-et-vient van wildvreemde, jonge bezoekers die hier hun grenzen zoeken in de zomer wél.’ De korpschef doelt op probleemjongeren die tijdens de zomer vanuit de banlieues van Lille, Roubaix, Duinkerke of het binnenland afzakken en van grote anonimiteit genieten. (…) Het bezorgt probleemjongeren een grote vrijgeleide voor storend gedrag, overtredingen of misdrijven. (…) Paelinck zegt dat de VIP al van de eerste julidag geconfronteerd werd met jonge skinheads uit Noord-Frankrijk die voor problemen zorgden op de tram. De jongeren waren met de bus uit Duinkerke naar De Panne afgezakt. (…)

‘Er waren klachten over de Hitlergroet die ze brachten, over racistische liederen, over roken op de tram, de tram doen stoppen met de noodknop om te plassen en het lastigvallen van ouderen.’
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...es-helpen.html
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 18:54   #92
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er bij telkens weer dezelfde bevolkingsgroep, ongeacht in welk ander Europees land die specifieke bevolkingsgroep zich bevindt, stelselmatig meer schorriemorrie zit dan op grond van hun aandeel van de totale bevolking verwacht mag worden, gaat er dan bij jou geen belletje rinkelen?
Als het aan de islam ligt, zou dit aandeel ook moeten gelijk zijn voor de moslims in hun thuisland.
Blijkbaar speelt de omgeving en situatie waar ze in opgroeien ook mee.
Oud 2 oktober 2011, 18:54   #93
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Inderdaad, een beetje overdreven. Maar het scheelt niet veel.
Oud 2 oktober 2011, 19:02   #94
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als het aan de islam ligt, zou dit aandeel ook moeten gelijk zijn voor de moslims in hun thuisland.
Dat is nu net het punt. Wij krijgen het marginaal gedeelte van die landen naar hier. En marginalen maken marginalen.
Maar verder is er ab-so-luut geen probleem hoor.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 19:17   #95
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
Jonge afpersers joegen Gentenaar (16) dood in
Drie Gentse jongeren zijn opgepakt in verband met de dood van een zestienjarige jongen uit Ledeberg. Het lichaam van Sander van Yper werd eind augustus gevonden aan de voet van het flatgebouw waar hij woonde, melden de Coreliokranten.

Er werd gedacht aan zelfmoord, maar de familie en vrienden van de jongen geloofden niet dat Sander zelf een einde aan zijn leven had gemaakt. Er was geen afscheidsbrief, en de jongen had nooit te kennen gegeven dat hij levensmoe was. Sander had toekomstplannen, en bovendien bleek er geld gestolen uit het appartement op de negende verdieping.

Afpersing
Onder zijn vrienden gonsde het van de geruchten dat de jongen de dood was ingejaagd. "Tijdens de Feesten is hij bedreigd door een groepje Marokkanen", zeggen zij. "Hij vroeg ons toen of we hem wilden beschermen als het zou nodig zijn."

De Gentse recherche heeft nu twee achttienjarigen en een zeventienjarige opgepakt. Allen zijn in verdenking gesteld van "afpersing met de dood tot gevolg maar zonder het oogmerk te doden", meldt An Schoonjans van het parket. "Die afpersing gebeurde onder meer kort voor de dood van de jongen."

Mishandeling
"Er zijn sterke aanwijzingen dat Sander niet één keer werd afgeperst maar maandenlang werd geterroriseerd door een van de drie", vernamen de kranten van iemand die het dossier kent. Die kwelduivel is de minderjarige T., die een schrikbewind zou hebben gevoerd in de volkswijk de Brugse Poort, waar hij ook actief zou zijn als drugsdealer. "Iedereen is bang van hem", klinkt het. Sander, die heel wat allochtone vrienden had, zou verschillende keren zwaar onder druk gezet zijn door T., die hem ook fysiek mishandelde.

Sander is die avond in het appartement geweest met de drie opgepakte Marokkanen. Het is niet duidelijk wat zich daar afspeelde, maar een van de opgepakte jongeren zegt dat Sander nog in goede gezondheid verkeerde toen hij het appartement verliet.

Duw
Er zouden nog geen bewijzen zijn dat Sander van het balkon werd geduwd, maar het is volgens de kranten niet ondenkbaar dat de diefstal de doodsbange en moegetergde Sander het laatste psychologische duwtje gaf om zelf over de reling van het balkon te klimmen.

Het zoveelste Christelijke slachtoffer dat door onverdraagzame aanhangers van "de religie van vrede" om zeep werd geholpen. En de politiek??? Nou, seg het is toch maar een autochtone lul. Een lezer van het laatste nieuws verwoord het zo:

And another one bites the dust. Meer valt er niet over te zeggen ... want ze zullen het nooit leren. Als dit niet keihard aangepakt wordt, hard genoeg om een signaal te sturen, gaat dit gewoon door. Waarom zouden ze stoppen? Er zijn geen gevolgen aan. Iemand is dood maar ... so what, dat is niet hun probleem. Dus allemaal gewoon verder doen en wachten tot de volgende dood is. Dan spreken we elkaar weer 5 minuten en steken we er weer meer in luxeflats

MET DANK AAN DE LINKSE PARTIJEN, KUNSTLULLEN EN OLIERAFFINADERIJEN, EN JA HOOR LAAT DE OLIE MAAR STROMEN......

Christelijke slachtoffer??? Komaan zeg!
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met een te groot aantal Marokkaanse jongeren maar dat gedoe over" Christelijk " vind ik er dik over!
Dat heeft er geen reet mee te maken zeg!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 19:18   #96
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Islam staat zulke dingen op ongelovigen toe, roept er deels zelfs toe op. In hun islamitische thuislanden zijn er (nagenoeg) geen ongelovigen of andersgelovigen meer om zulke dingen mee te doen, en bijgevolg is daar dit soort islamitisch geïnspireerde wandaden relatief onbestaande.
Hier daarentegen zijn er genoeg ongelovigen en andersgelovigen waarop de islamitische haat en wangedrag botgevierd kan worden. De dood van Sander van Yper is daar een schrijnend voorbeeld van. Één van de vele schrijnende voorbeelden waarmee we vrijwel dagelijks geconfronteerd worden.

Kortom, jouw bewering berust op niets en is louter lariekoek.
Oud 2 oktober 2011, 19:19   #97
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Christelijke slachtoffer??? Komaan zeg!
Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met een te groot aantal Marokkaanse jongeren maar dat gedoe over" Christelijk " vind ik er dik over!
Dat heeft er geen reet mee te maken zeg!
Inderdaad, 'ongelovigen' worden in de Islam allemaal over één kam geschoren.
Oud 2 oktober 2011, 19:19   #98
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Bwa, ze verpesten het meestal enkel voor zichzelf.
Dat is gezien het onderwerp nu niet echt een intelligente opmerking....ze verpesten het vooral voor hun slachtoffers, denk je niet?
Oud 2 oktober 2011, 19:20   #99
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Inderdaad, 'ongelovigen' worden in de Islam allemaal over één kam geschoren.
Inderdaad, en of dat slachtoffer " christelijk " was doet totaal niet ter zake!
Oud 2 oktober 2011, 19:22   #100
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Dat is nu net het punt. Wij krijgen het marginaal gedeelte van die landen naar hier. En marginalen maken marginalen.
Maar verder is er ab-so-luut geen probleem hoor.
Er zijn dus meerdere factoren waarmee rekening moet gehouden worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be