![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Na 120 jaar kapitalisme:
Homelessness In America: http://www.youtube.com/watch?v=5Tely...eature=related America largest homeless no jobs 2011: http://www.youtube.com/watch?v=82B0RSwcl2g The poor and impoverished turn to the forest: http://www.youtube.com/watch?v=kGRkC4YM62k Homeless Camp Lakewood NJ http://www.youtube.com/watch?v=UaKEA...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wat de VS-armen betreft: geef ze 750€/maand zoals aan Eno2 in Europa Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2011 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bwa 't is al goed, 'k zal 't zelf opzoeken Bovendien moet je alleen de EU-jaren rekenen van Griekenland en de toetredings-voorbereidende regering Er was in elk geval een paar keer wissel tussen PASOK en NEA DEMOCRATIA, beiden in hetzelfde bedje ziek. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2011 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
5-3 in de legislaturen voor PASOK voor de EU-periode en kort daarvoor (de huidige legislatuur niet meegerekend) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging mij gewoon over de idee dat Griekenland van oudsher een links bewind kent, terwijl het land tot voor inderdaad de periode van de Europese Unie samen met Spanje en Portugal een zeer rechts beleid kende.
Dit was ook zo afgesproken met Stalin. Griekenland viel binnen de Westerse invloedsfeer. Pas na de Koude Oorlog kon dat veranderen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Churchill heeft Joegoeslavië in Jalta aan Stalin verkocht in ruil voor Griekenland. Stalin liet de gRIEKSE COMMUNISTEN IN DE STEEK Na de dictatuur is het wel meestal links geweest. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2011 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Over de aard van het monetaire systeem is me ook nooit iets uitgelegd overigens???
![]() ![]() ![]() De machtsstructuur van het economisch, politieke en monetaire kapitalisme en de private vrije markt: 1. Bilderberg groep, (niet democratisch verkozen) (invloedrijke figuren uit het bedrijfsleven) 2. WTO,…… (niet democratisch verkozen) (Wereldhandelsorganisatie) 3. Wereldbank, (niet democratisch verkozen) (eigendom van haar aandeelhouders) (krediet) 4. Council on Foreign Relations wordt de TLC in een aantal theorieën wel gezien als de grote machtsdriehoek van de heersende geprivilegieerde elite. (niet democratisch verkozen) 5. De Trilaterale Commissie (TLC) is een privé-organisatie opgericht in 1973 op initiatief van David Rockefeller. (niet democratisch verkozen) 6. G20 (niet democratisch verkozen) (illegale politieke bemiddeling achter gesloten deuren) 7. De 9.000 hoofdfondsen, de instrumenten van de economische wereld dictators. (krediet) 8. IMF,……… (niet democratisch verkozen) (Internationaal Monetair Fonds) (krediet) 9. Europa…… (Hulp en krediet voor landen in nood) (krediet) 10. Nationaal politiek (democratisch verkozen worden betekend niet democratisch regeren) 11. Privaat banken en staats banken. (krediet) 12. De CIA staat in voor de vrijheid en veiligheid van deze niet democratisch verkozen organismen. 13. NATO, het militair verdedigingsmechanisme van de machtsstructuur (niet democratisch verkozen) 14. Burgers. (krediet) (de gedupeerde en sociale slachtoffers) 15. Volgende generatie, eerst het krediet betalen van de vorige generatie! (de gedupeerde) Voorbeelden: 1. http://www.youtube.com/watch?v=E0yU37mHf_M 2. http://www.youtube.com/watch?v=gfgCYGi65WM |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() [QUOWTE=eno2;5732763]Dikke 2 op tien[/quote]
Waarom? Ik vind me best in een en ander terug overigens. We lijken opgescheept te zitten met politiekers die eerst en vooral op eigen voordeel uit zijn en geen millimeter verder kijken dan hun neus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Genuanceerdere benadering gewenst. Zaken als dit zijn inderdaad hallucinante wantoestanden Maar de enige partij die ertegenop komt wordt algemeen weggebashed Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2011 om 12:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In communistische landen verhongeren mensen maar zit er haast niemand onder de armoedegrens. De armoedegrens = minder dan 60% vh mediaaninkomen. Dwz dat het de benaming de vlag dus absoluut niet denkt. Het is een maatstaf van inkomensongelijkheid, niet van armoede. Het is wat mij betreft het zoveelste voorbeeld van manipulatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Gini is de maatstaf van de inkomensongelijkheid, niet de armoedegrens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Nu gaan ze zeggen dat China niet communistisch meer is.
Of nee, dat durven ze toch niet. Dan zeggen ze maar dat het kapitalistisch is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Was dat land ooit communistisch? Zelfs een kind van 7 kan al zien dat het duidelijk een leninistische-maoïstisch land was tot de dood van Mao, en daarna begon af te breken tot wat het nu is.
|
![]() |
![]() |