![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Update 04/11 – 21:26 UTC : A strong magnitud UTe 4.4 occurred at 20:36C West of Frontera. It was felt as a IV MMI light shaking. First reports from Frontera are mentioning NO damage. These quakes are threatening the re-opened ‘Los Roquillos’ tunnel. Mr. Santana, chief safety of PEVOLCA declared earlier this week that from 4.5 on, the situation of the tunnel has to be reviewed. Joke felt it in El Pinar as a big explosion (‘knal’ in Dutch, she is originally Dutch ![]() "Een grote knal", rapporteerde Joke. Dat is goed gezegd. En het is dus wel die Friese op de bus en met haar gekleurde rok in de Mentidero bar. Ik heb ze nog niet terug ontmoet. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2011 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kent ge deze site ? Dit is de link van Archivar por octubre, 2011 http://desireemartinphoto.com/blog/?m=201110 veel foto´s, wie weet sta je er ook bij. ![]() de foto´s in de Mentidero bar zijn ~ halfweg te vinden. Die Joke Volta lijkt een heel vlijtig vrouwtje te zijn, en krijgt lof: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2011 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vervolg, foto´s van Joke:
Citaat:
Citaat:
... wel scheve vertaling, best originele Eng-link nemen: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2011 om 17:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ja zoals ik zei belde het Belgisch Consulaat me om contact te nemen met twee niet door hen gelocaliseerde Belgische families, maar ik verloor het stukje papier waarop ik de namen geschreven had. Voor de 4 Hollanders is er een helicopter voorzien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ![]() De Jacuzzi komt boven water ![]() La Restinga is weer geëvacueerd vanavond. Tweede keer. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2011 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Op El Hierro blaast maanden al een vulkaan
Zwavel en pyroklasten over mijn zwembaan Maar ik laat me niet afschrikken En ga er een handeltje rond flikken Met opgeviste puimsteen moet dat wel gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() ge zijt erin aan het komen eno.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor puimsteen afnemers genoeg .......
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2011 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() 0.21h vannacht:
De zwaarste schok tot op heden: 4,6 Richter |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Het staat nu al weken te bubbelen.
We wachten op de bovenwaterse fase. ![]() (klik op het schip om te vergroten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() ![]() Steeds actief Klik op de yacuzzi om te vergroten Laatst gewijzigd door eno2 : 4 december 2011 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Ik wacht op de uitbarsting van yellow stone park. Andere uitbarstingen zijn ook leuk en spectaculair maar yellow stone brengt veel meer goeds met zich mee.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Voor het eerst weer eens naar La Restinga afgezakt sinds drie maanden geleden de vulkaan de evacuatie veroorzaakte.
Baden is niet verboden, maar wordt afgeraden. Ik baad dagelijks kort (geen geen afstandzwemmen). Het water is trouwens nog fris. De jacuzzi staat nog steeds te borrelen op minder dan 1 km buitengaats. Ik probeer nu Restingalieten (pyroclasten) te slijten aan toeristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ![]() Met de ouwe links zit ik elke dag op de bus. Joke zag ik Dinsdag. Dit is een foto uit die fantastische fotoreportage van desireemartinphoto.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach zo.
Jij vindt dat "nen ouwe". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |