![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Praktisch'. Ja, man dat zal het wel zijn. Probeer je er vooral niet uit te lullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Ik heb het over zionisten in het algemeen. Ik heb hier nu al 20 keer getypt dat onschuldige kinderen omleggen verkeerd is, afkomst en religie maken niet uit. Althans toch niet volgens mensen die niet in strijd zijn met de islam.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Voor wie morele bezwaren heeft tegen zelfmoordaanslagen, geef ze dan tanks en F16's als u dat beter afgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Laat ons niet lachen. 99,9% van je postings bestaan uit vunzig leedvermaak. En hier bewijs je weer maar eens hoe oneerlijk je wel niet bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar toch je behoefte aan oorlog?
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van 'kinderen mag je niet omleggen' maak je maar meteen 'zionisten mag je niet omleggen'. je beschuldigt een ander van 2 gezichten te hebben als zionisten niet mogen omgelegd worden, maar Palestijnen wel. Voor jou mogen zionisten wel omgelegd worden, dus Palestijnen ook? Sorry, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om te geloven dat je het doden van palestijnen ok vindt.
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Ach, wat betekent in dit geval 'vrijgelaten'? Ik schat de kans vrij groot dat een heleboel van de 'vrijgelatenen' binnenkort dood in de straten van Gaza teruggevonden worden.
Zelfs als je dit per se wil voorstellen als een oorlogshandeling (wat het juridisch in ieder geval niet in), dan is het nog steeds een oorlogsmisdaad. Mensen die het lollig vinden dat ze een paar kinderen gedood hebben (zelfs geen normaal gedrag bij geharde soldaten) laten ze beter niet los rondlopen. Kan me niet schelen onder welke vlag ze zich scharen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Stel dat ik zou beweren dat het omleggen van zionisten me geen moer kan schelen, en het omleggen van Palestijnen me wel iets zou doen. Zou je het even erg vinden als ratatosk (ofzoiets) die stelt dat er geen zionisten mogen worden omgelegd maar Palestijnen wel (want ja, meneer is in oorlog met de islam). Wees eens redelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Wel, de militaire vleugel van Hamas wou gevaarlijke joodse terroristen uitschakelen, vermoed ik. Die terroristen verschuilen zich nu eenmaal in publiek domein. De schuld ligt volkomen bij de joodse terroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Het gaat hier niet over het feit wie nou feitelijk anti- of pro-Palestina is. Dat interesseert me namelijk geen reet. Maar dat was natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Ik weet genoeg.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 oktober 2011 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben uit de pro-Palestina beweging 'gestapt'* omdat ik het compleet gebrek aan empathie voor het gewone volk in israël niet kon vatten. Niet omdat ik ineens een zionist meer waard vond dan een palestijn, maar omdat ik een palestijn niet echt meer waard vindt dan een doodgewone jood die daar uiteindelijk ook maar is omdat ie er geboren is. wat ik wél merk, is dat het leven van zo'n wijf uit de openingspost me minder aan het hart ligt. als ze morgen doodgeschoten wordt ga ik dat inderdaad minder erg vinden dat dat joodse 1-jarig kindje dat vorige maand is omgekomen. Volgende maand is dat wijf een jood, en het kind een palestijn, en dan ga ik net hetzelfde voelen. En ik word kwaad van mensen die meesupporteren voor de oorlog daar, aan eender welke zijde. * niet 'gestapt', gewoon uiteindelijk weggebleven
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik ben Israel, ik creëer zulke psychopaten. Gelieve de bezetting verder te steunen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()