![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat Flynn van Machine Head een eikel is had ik wel gedacht. Maar goed zolang hun muziek maar goed is. Ze hebben onlangs weer een album uitgebracht Unto The Locust die mannen blijven maar beuken, toch weeral een schitterend album.
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De arrogantie en de ongeïnteresseerdheid zelve. Scott Ian van Anthrax eindigt in dit lijstje wat mij betreft overigens op een verdienstelijke tweede plaats.
Overigens zijn er nog interviewpartners waarmee het altijd leuk converseren is. Ik denk ook aan Mille (zanger Kreator). Net als Barney nogal uiterst links van signatuur, wat niet wegneemt dat er ook wel rechtsen zijn die interessante gesprekken opleveren. Ik denk bv. aan Billy Milano (S.O.D.) of Rich Ward (Fozzy)... Laatst gewijzigd door SDG : 20 oktober 2011 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ik nog maar een nummer hoor van Korn zou ik toch ook mijn radio door het raam smijten.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele dag door diezelfde liedjes... Alle dagen opnieuw, dan mankeer je toch iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op de werkvloer staat de radio altijd aan meestal een mix van Waalse zenders en onze Vlaamse dat dezelfde muziek vaak wordt gespeeld akkoord.
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had je van die mensen die me vertelden dat ze aan het luisteren waren. Ik vroeg hen dan welk liedje er aan het spelen was toen ik hem afzette? Dat wisten ze niet, waarop ik dan zei dat ze niet aan het luisteren waren, en dus zette ik de radio af.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In St. Anger zit er toch nog structuur en veel songs blijven toch hangen bij mij. Frantic, My World, The Unnamed Feeling, St Anger, Invisible Kid, Some Kind of Monster. Death Magnetic dat is een volledig lege doos.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil zit er hem in dat St.Anger geen leuke instrumentale stukjes bevat. Op Death Magnetic kan je bij elk nummer wel zeggen: "dit zijn toch wel leuke stukjes" of "dit riffje is op zich wel leuk". Je herkent wel degelijk Metallica in Death Magnetic. Als je Death Magnetic aan iemand laat horen die het album nog nooit gehoord heeft, dan zal die - zonder dat ie Hetfields stem hoort - er Metallica in herkennen. St.Anger lijkt een demo te zijn van 14-jarige SlipKorn-fans die niet door hebben dat een volwaardige band meer telt dan een drumstel zonder snare-drum en een halve gitaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige nummer van St.Anger dat de laatste jaren nog gespeeld werd was Frantic:
Frantic (live 2008) "This is from the very well loved St-Anger album" ![]() Mij niet gelaten dat ze nummers live-spelen. Maar waarom er geen jam van maken? Is interessant voor diegenen die die nummers leuk vinden, en voor het gros die vinden dat het suckt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ei Ei & the Klutsers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Heavy metal satan worshop shit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() prachtschijf beste wat ze ooit gemaakt hebben naar mijn bescheiden mening
![]() bands i dislike deus ghost radiohead dio ozzy osbourne black sabbath the rolling stones enz... zowat alle folk pagan bands zoals korpiklaani fintroll amon amarth enz... dat was het eerste wat bij me opkwam in de eerste minuut
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de rolling stones ? :-O
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() heavy metal heeft meestal niets met satan te maken ![]() ![]()