![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Zou dat scenario van "Finland aan de Noordzee" en "Griekenland aan Samber en Maas" dan toch kloppen ?
Het strafste tegenargument van de belgicisten tot nu toe is dat Nederland en Frankrijk ook aan de Maas liggen... |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat willen de demandeurs de rien niet, dus dat argument telt niet echt mee.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse partijen zijn zelf ook te laf om dat voorstel met alle consequenties die daaraan gekoppeld zijn op de onderhandelingstafel te gooien, hoor.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de N-VA incluis.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem in Belgistan is in de eerste plaats de onbekwaamheid van de meeste politici. In de meeste landen zouden zij met een dergelijk gedrag, gewoon uit de politiek gezet worden en nooit geen belangrijke functie meer kunnen uitoefenen, in Belgistan komen de partijen die door de kiezers worden afgestraft terug in de regering en worden de partijen die door de kiezers worden aangewezen als regeringspartijen naar de oppositie verwezen. Het is dus gewoon onze politiek die ziek is. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in Wallonië wilt men de hangmatcultuur behouden. in Vlaanderen wilt men een degelijk beleid gebaseerd op democratie en gelijkheid. in Brussel willen de frankofonen terug naar de goede ouden tijd dat ze over alles te zeggen hadden. Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 oktober 2011 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn we weer vertrokken ? |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... zegt 'Riske Kak', prinsbisschop van Groot-Luik!
![]()
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar Henri toch, we kunnen toch niet in iedere post over "den dikken" en "frituur het draakske" zitten kakken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Merci, maar u doet mij te veel eer aan! Mag ik u bij wijze van wederdienst een nick aanbevelen. Dat Henri, alhoewel de naam van mijn grootvader, staat u niet echt. The Shitmeister1 dekt de lading veel afdoender! En 'k heb efkes gekeken in de ledenlijst... ge zijt the one and only shitmeister.
![]() Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 25 oktober 2011 om 20:21. |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zouden we overigens al die kak blijven halen? Een mens geraakt toch een keer "uitg...sch...t...n"!
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat probleem stelt zich nog veel meer op Europees niveau maar dat belet N-VA niet om de verkiezingsoverwinning te vieren tegen de achtergrond van een gigantische Europese vlag. Ten andere. Als we het eens goed bekijken kent Europa alle problemen die België kent maar dan op een veel en veel grotere schaal, maar dat Europa van N-VA moet ons wel gaan bevrijden van België. (Ok ik weet dat niet alle Vlaams-nationalisten die theorie van N-VA slikken en volgens mij geloven de mensen van N-VA daar zelf ook helemaal niet in maar klinkt het nu eenmaal goed.) |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit heb ik nooit begrepen. De meeste belgicisten erkennen de problemen van België niet, laat staan dat ze er een oplossing voor willen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |