![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks goed te keuren. Het is een kwestie van't recht van de sterkste.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- De holocaust was slechts een kwestie van 't recht van de sterkste - Dutroux die kinderen misbruikte, da's slechts een kwestie van 't recht van de sterkste - ... Lijkt me dus eerder de wet van 'ik lul er maar op los' te zijn dan de wet van de sterkste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien dat ze kunnen gaan lobbyen bij de Chinezen om hen te voorzien van een veto in de VN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ge kunt de holocaust industrie/exploitatie toch moeilijk ontkennen?
De zigeuners, communisten ea hadden nu eenmaal geen geld en media, holywood achter hen, om als slachtoffer uit de bus te komen... Over de miljoenen die de joodse commie butchers gebutcherd hebben, hoor je nooit wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel een probleem met heb: - Er zijn te veel zionisten in Israel. Het natuurlijke evenwicht, zoals dat er al was in de middeleeuwen en daarvoor is verstoord. - Die Joodse minderheid hoeft geen (imperialistische) eisen te stellen aan de meerderheid. Net zoals de Marokkanen in Borgerhout de Vlamingen de les niet moeten spellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze eeuwenlang zijn bezet door het (Turkse) Ottomaanse rijk doet daar niets aan af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U gaf wel de premisse om me te laten denken dat U dat niet wist. Citaat:
Aangezien de protocollen niet in de koran staan...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 november 2011 om 01:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vraag ik het nog eens: wat doet dit terzake in dit onderwerp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeruzalem is maar 1 stad in het hele Arabische rijk. Te vergelijken met Borgerhout in Vlaanderen, of een druppel olie in een volle emmer water.
Laatst gewijzigd door bgf324 : 2 november 2011 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb mijn posting een beetje herzien. U gaf me reden om te denken dat U de protocollen wou aanhalen met uw uitzetting over wat de joden pre-1948 van plan waren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 november 2011 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wélk Arabische rijk? Turken zijn geen Arabieren, Perzen zijn geen Arabieren etc. Dus welk Arabisch rijk? Ik ken wel een Turks/Ottomaans rijk waarvan Palestina deel uitmaakte maar dat bestaat al bijna honderd jaar niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het Arabische volk vanouds verdeeld is geraakt door stammentwisten, machtsgeile monarchen en Europese kolonialen is een spijtige zaak. Dat er nooit staatkundig een Arabische rijk is geweest, is een historische fout die ooit rechtgezet zal worden. Tezamen kunnen de arabieren de zionistische dreiging hun land uitschoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 arabier is onrust, 2 ruzie, 3 oorlog.
![]() |