![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Proefondervindelijk onderzoek met decibel-meting?
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2011 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die beestige rechter vindt dat ook normaal: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2011 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon een VS-bashtopic, alsof er geen ergere dingen gebeuren in deze wereld...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij ratatosk?
:suqar pakt een riem: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gefrustreerde mensen moeten van zichzelf weten dat ze beter geen kinderen op de wereld zetten in de hoop dat het perfecte engeltjes zijn. Zulk een debiel is dan niet in staat recht te spreken. Maar misschien is het niet zijn gefrustreerdheid maar een cultureel gegeven dat maakt dat mensen hun kinderen daar serieus slaan. Helpen doet het alleszins niet gezien het percentage van de bevolking dat in Amerikaanse gevangenissen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb hier niemand zien uithalen naar de VS. Allé 1 persoon wel om precies te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat gaat over de echtgenote(s) - zie 4.34 - zijn dochters daarbij gevrijwaard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() lees de topic dan maar terug ik vind er minstens 2
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 3 november 2011 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Als ik jouw postings zo lees, dan kan ik jou mijn boekje alleen maar aanraden.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 3 november 2011 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb jij die video bekeken? Ik vind dat een educatieve tik moet kunnen maar dit gaat er toch zwaar over. Zeker voor zoiets belachelijks als het downloaden van wat muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() neen dank je in mijn omgeving zit het al genoeg met zulke mafkezen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is er misschien nog zo ene die rock'n roll des duivels vindt
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgt die amerikaan de koran dan, zou in ieder geval veel verklaren
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben 90% zeker, dat hij een fundamentalistische christen is. Die de Bijbel als een letterlijk, historisch document zien. Daar staan ook een hele hoop leuke straffen in hoor.
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een paar tikken met een riem is overdreven maar zeker geen aframmeling. Ga maar eens vragen aan de moeders die in een vluchthuis zitten wat een aframmeling is. De vader heeft uit frustratie (nadat ie meerdere malen de dochter een preek had gegeven over illegaal downloaden) slechts een keer zijn dochter een paar tikken met de riem op de poep gegeven. Hij heeft zich daarvoor verontschuldigt bij de dochter. Meer is er niet gebeurd. Als de dochter tot bloedens toe en overal op het lichaam was geslagen dan kunnen we spreken over mishandeling. Maar dat is het geval niet. En de dochter was geen kind maar een jongvolwassen vrouw van 16 jaar die perfect in staat was om te weten wat mocht en wat niet mocht. Toch iets anders dan een kiund van 5 jaar oud. Ik wil de reactie is zien van de forumleden hier als één van hun kinderen hun gezin in gevaar brengt na meerdere keren de betreffende kind van 16 jaar gewaarschuwd te hebben. Ik durf wedden dat ze een slag in het gezicht normaal zouden vinden maar owee als een rechter uit frustratie in gelijkaardige omstandigheden een 16-jarige een paar tikken met de riem op de poep geeft.
![]() |