![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen.De oorlog is al lang bezig en het speelt zich af tussen de rijken onderling, de financiële middens en zelfs tussen de landen en de financiële groeperingen. En binnen de bevolking, tussen rijk en arm.Waaruit polariteit ontstaat, tussen dun en dik, tussen arm en rijk. De oorlog is al een paar jaar bezig en profileert zich gewoon sterker de komende weken, maanden. Er zal heus geen burgeroorlog komen, mensen gaan daar niet aan mee doen aan dat marginaal debat. Ze kijken naar hun koopkracht, hun welvaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
m.a.w. een land dat wil blijven vasthouden aan de goudstandaard kan zichzelf de markt uitprijzen. Een kwalijk gevolg is natuurlijk wel de waardevermindering van bezittingen en spaargeld van de gewone mens die hierin absoluut niets te zeggen heeft. Maar als de goudstandaard terug moet ingevoerd worden moet dit wel op internationale schaal gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In mijn slaap kan ik uw argumenten van tafel vegen, geblindoekt zelfs lol...
Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U begrijpt blijkbaar geen bal over de echte grondslagen, de filosofie van het communisme. Want het is inderdaad nooit in de praktijk gebracht. het gedachtengoed werd verkracht, vervormd naar een totaal iets anders, waar ze inderdaad een label op plaatsen 'communisme'. Dus u kunt zoveel keren ![]() U bent eerder gevaarlijk, want U kijkt enkel naar Uw eigen navel. Een kortzichtig, egoistisch gegeven om alleen maar Uw eigen welvaart te verkrijgen op kap van andere mensen door exploitatie. Want dat is uiteindelijk het doel van het liberale, het blauw gedachtengoed. Slapend rijk worden, vandaar de slaapmuts in uw avatar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U ziet de werklijkheid niet onder ogen, want U vormt zelfs inhoudelijk niet eens een tegenargumentatie. U voert geen debat, en kletst gewoon een sentimentele evaluatie uit uw nek, die niet gestaaft is door argumenten, stellingen en logica. De waarheid onder ogen zien, is zien dat het geldsysteem rot is. En dat is de waarheid die iedereen ziet die een beetje kennis heeft van zaken. En besparen in een corrupt, mank geldsysteem is gewoon zinloos. Evenzeer als te wijzen naar de bevolking om te betalen, of erger zelfs, de marginalen in de maatschappij die moeten meebetalen, zoals de werklozen, de gepensioneerden enzovoort. Als u een mening op een thread 'kakt', kom dan naar voor met argumenten. En niet met een holle uitspraken. Laatst gewijzigd door JurgenD : 30 november 2011 om 04:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 04:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn waarde, al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding. De mond zegt wat het hart bevat. Stop toch eens met uw emotionele, laagdunkende uitspraken. Als U niet weet waarom 'Goud' dient, dan moet U zich maar eens afvragen welk land in Europa de grootste goudvoorraad heeft, en daarna het tweede. Ze liggen allebei heel dicht bij België. Als puntje bij paaltje komt, is het goud dat telt. Niet gedrukt papier. En de reden hiervoor is, dan men geen synthetisch goud kan maken en dat van oudsher, een betaalmiddel is, waar zelfs regeringen niet mee kunnen foefelen. Leest U een boek over goud, kijkt U naar de goudvoorraden van de landen. En het zal dagen in het oosten voor U. Enkel domme mensen geloven in papieren geld (en derivaten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Het is goud geworden omdat toen de mens nog niet kon schrijven en men schrik had dat als men de goden niet vereerde de zon de volgende dag niet zou opkomen, onze nauwelijks post-baviaanse voorouder dachten dat goud magisch was omdat het niet oxideerd en een beetje glinsterde gelijk de zon 3) Alle Europese centrale banken zijn al jaren en jaren bezig met hun goudvoorraden te dumpen, dit gebeurt traag omdat ze afgesproken hebben van de goudprijs niet op onbehoorlijke manier onderuit te halen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Aantal landen die de goudstandaard hanteert nu: Nul. Geen enkel land geeft u gelijk... Citaat:
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 04:50. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol manneke - wat is daar nu emotioneel aan?
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 04:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Er zijn al Salvadori's die in Italië zilveren ringen kopen voor hun vriendin, omdat ze geen geld meer hebben voor een gouden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=subocaj;5833711]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zei enkel dat moest ik dan toch een andere ring moeten kopen dat helemaal geen ramp zou zijn. Misschien kunnen we een compromis sluiten een onze munt op spiegels baseren...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 05:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zal maar zelf het antwoord geven op mijn aanwijzing, Duitsland heeft de grootste goudvoorraad, en daarna Italie, Frankrijk. Vandaar dat zij de wetten dicteren in Europa. Gewone mensen stellen ze tevreden met papieren rommel, certificaten, geloofsbriefjes. En ze zijn nog ongedekt ook. ref: http://www.goud-beleggen.com/2011/05...bezitters.html Land Ton Inwoners (mln.) per inwoner 1 United States 8133,5 300 $ 1.308 2 Germany 3401 82 $ 2.000 3 IMF 2814 4 Italy 2451,8 60 $ 1.971 5 France 2435,4 62 $ 1.895 6 China 1054,1 1300 $ 39 7 Switzerland 1040,1 7,7 $ 6.515 8 Russia 792,3 142 $ 269 9 Japan 765,2 128 $ 288 10 Netherlands 612,5 16 $ 1.846 World 30522,8 7000 $ 210 All countries 27226,9 7000 $ 188 Euro Area (incl. ECB) 10792,4 360 $ 1.446 Bron World Gold Council En nu zie je ook meteen wie het meest voor het zeggen heeft in de wereld. 't is goud dat telt. En 't is altijd zo geweest. Als U meent dat goud waardeloos is, wel stuur het op met taxipost naar mijn huis, ik ga per kg, 25 euro geven voor Uw zogenaamde rommel, en ik wil nog de verzendkosten op mij nemen ook. Je bent goed geprogrammeerd geweest dat papieren, funny money, fiat money, het echte geld is. Maar goed, Bernanke was al even geprogrammeerd. Ron Paul vs Bernanke: Is Gold Money? De hamvraag was, waarom houden de centrale banken dan goud in hun kluizen als het slechts een asset, een commodity is ![]() Nu ja, Je pist niet alleen als een dronkelap naast de pot, je lalt nog als een dronkelap ook. Laatst gewijzigd door JurgenD : 30 november 2011 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 05:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En NB volgens uw eigen cijfers en logica zou dus Italie megaveel te zeggen moeten hebben, en zeker niet onder curatele staan, met Europa die zelfs de Premier tot onslag dwingt. Wat klopt er niet met dit beeld?
En ik durf bovendien wedden dat ge geen enkel idee hebt wat inwoners van het IMF zijn... ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 06:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En probeer in het vervolg in één post Uw antwoord te doen, kwestie van elementaire beleefdheid, of is dat niveau gelijkaardig aan Uw kennis van economie ? Ik ga gaan werken. Ik heb nuttiger zaken te doen dan naar Uw commentaar in de kantlijn te antwoorden. Laatst gewijzigd door JurgenD : 30 november 2011 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Man, double facepalm is er voor het geval dat één facepalm niet genoeg is, maar wat moet men doen als een double facepalm niet genoeg is, zelfs niet een double facepalm d'or... uw vertrouwen steken in een magische ring zeker? Precious, precious... Citaat:
Citaat:
Must have my precious!
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 07:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Staatssecretaris
|
![]() @salvadori, zoals je merkt antwoord ik al niet meer op je zinloze, inhoudloos commentaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |