![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tel daar dan ook nog 1 compensatieuur per week bij voor sport, x aantal uren voor recepties, pensioeneringsfeesten, dienstfeesten e.a. Uiteraard wel te presteren. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wachtrij voor een ambtenaar is in feite, binnen een uur ben ik van mijn werk af, en dan moet die volgende dat werk doen, dus hoe kan ik zo weinig mogelijk werken, zodat de volgende dat deel van het werk doet, want de vorige heeft mij dat ook zo gelapt etc..; ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De ambtenarij is inderdaad nodig, maar het mag geen verlengstuk zijn van partijpolitiek, en moet zich enkel en strikt toeleggen tot dienstverlening. Maar blijkbaar zijn er nog veel die niet doorhebben wat dienstverlening inhoud. Het is vooral belangrijk dat het statutair contract eruit gaat. Dit maakt de dienstverlening veel competitiever en maakt komaf met het nepotisme tussen politiek en ambtenaar versus de belastingbetaler. Blijkbaar wil diruppo met zijn hervormingen nu ook de interimsector inschakelen binnen de ambtenarij. Als je dan weet dat de politiek juist de interimsector gecrëeert heeft, dan hoef ik er niet aan te twijfelen dat heel wat partijkaarten kunnen uitkijken naar een parachutage. Kortom, de belastingbetaler blijft zo het slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Manifeste onzin. Het is juist om dat nepotisme te vermijden dat het statuut van de ambtenaren er is. Als dat er niet was, ware de ambtenaren bij elke bestuurswissel overgeleverd aan de willekeur van de politici, die allemaal wel een zoontje, dochtertje, neef of nichtje hebben om te lanceren in de ambtenarij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons verlof wordt inderdaad in uren uitgerekend, maar dat betekent geenszins dat we er (omgerekend) meer hebben. Buiten drie extra feestdagen, die niet in de privé gelden, hebben wij dezelfde hoeveelheid verlof. Compensatieuren voor sport (?), recepties en dies meer, zijn fantasietjes. U verzint maar wat.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Post =/= de ambtenarij.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je mag aannemen dat er een laag is van politieke kabinetten, en dat er een laag in contact staat met kabinetten die dan 'politiek onafhankelijk denkt en werkt', dat jij die laag bedoelt Wij denken natuurlijk aan de laag die daaronder werkt.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 november 2011 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm... werkzekerheid? Of vind jij dat het moet kunnen dat een werknemer van de ene dag op de andere wordt buitengezet, zodat het lievelingetje van de burgemeester die plaats kan innemen?
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ze hebben er gewoon nog alle trekjes van mee, lekker kapotgestaakt, servicelevel naar zero, proberen u zoveel mogelijk te kloten, kijken om zoweinig mogelijk te werken, staan te zuchten als je 3 pakjes afgeeft.
en dan die servicelevel die je krijgt bij de loketten in het stad, dat ik ook zo fantastische file van uren leedvermaak en kijken naar een buro met 10 ambtenaren waar iedereen ogenschijnlijk naar een scherm zit te turen, en één dan het loket openhoudt |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je ehbt toch automatisch werkzekerheid, en stel dat er een nieuw softwarepakket komt die uw werk automatiseert, dan doe je iets anders ?? Die bomen lopen niet weg, maar het kan wel beter gaan door een privé soms, en die archieven verdwijnen niet direct, maar he tkan wel allemaal gedigitaliseerd worden, en die registraties verdwijnen meestal ook niet maar het kan wel een app worden
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 november 2011 om 12:53. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Blijkbaar niet voor statutairen in Antwerpen die thuis in hunne zetel gaan zitten.
Citaat:
We kunnen alleen maar vaststellen dat er vandaag politieke benoemingen zijn terwijl het statutair statuut bestaat. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politieke benoemingen zullen er altijd zijn, maar dat ligt niet aan de ambtenaren; dat ligt aan de politiek.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent geen ex-ambtenaar. En ja, je verzint het wel.
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eens ingevult, terug 15 min aanschuiven om af te rekenen. De wereld op zijn kop! |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |