![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben geen Belgicist uit angst. Verkleinen en splitsen is onlogisch, ik zou zelfs de Benelux willen herenigen tot de Nederlanden, naast culturele redenen ook wegens de grootte. Verder heeft een onafhankelijke Vlaanderen en een onafhankelijk geen enkel precedent, zeker omdat die eerste slechts een misvatting was door mensen die oorspronkelijk francofoon waren. |
||
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u andere Ideen heeft over de inhoud zie ik geen probleem. Als u personen gaat afkalken over wie ze zijn dan weer een andere. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Albrecht;5844860]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#86 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik verdedig Di Rupo niet. Ik verdedig het principe dat de onschuld staande blijft tot de schuld bewezen is, zoals in het geval van Buisseret die notabene op het partijsecretariaat van het vlaams blok twee minderjarige meisjes verkrachtte. En dat creatuur zit vandaag weer even vrolijk te zetelen voor het vlaams blok, alsof er niets gebeurd is. Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijn. Blijbaar werd mijnheer Di Rupo valselijk beschuldigd door een fortuinzoeker, die inmiddels een hele waslijst aan criminele feiten bij elkaar sprokkelde... En toch zijn die valse beschuldigingen voor mensen als Fieseler voldoende om mijnheer Di Rupo aan de schandpaal te nagelen. Ik zei het eerder al: zich bedienen van laster en eerroof om een politieke tegenstander in diskrediet te brengen, is allesbehalve fraai.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar aanwijzingen van?
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Di Rupo hebben ze de wet moeten aanpassen. Di Rupo is pas in cassatie vrigesproken. Vuur - Rook
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat.
Nee, het dossier werd door Cassatie naar de prullenmand verwezen, wegens "te licht". Dat betekent dat er nooit een rechtszaak geweest is. Als er geen rechtszaak was, kan er ook geen "vrijspraak" zijn.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb de indruk dat hier sommigen in feite gewoon nog altijd homo-zijn gelijkstellen met pedofilie. triestig dat zulke standpunten nog altijd leven in het Vlaanderen anno 2011. en dan maar klagen over andere culturen terwijl ze gewoon dezelfde ideeën hebben, alleen maar wat verpakt in een blank sausje.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet het. Het wordt een dagelijks dramaspektakel waarbij de 540 dagen formatie verbleken.
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was hij tot nu toe niet. Maar ik hoor links en rechts toch triomfantelijke berichten die erop wijzen dat hij die status misschien aan het krijgen is.
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé Raf, als je wel eens in het Brusselse homomileu komt, dan heb je die verhalen over die auto met chauffeur die in de buurt van Fontainas jonge mannen komt ophalen, zeker al gehoord.
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet dat dat uitsluitend kan na het verdwijnen van de Belgische staat. België is precies opgericht om de eenheid in de Nederlanden te breken, en zolang die separatistische staat nog bestaat zal dat zo blijven.
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een landen met een gesloten systeem is dat vaak de enige mogelijkheid, nietwaar?
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bedoelt zoals de cd&v al bezig was de laatste weken tegen de NVA? Nee te laag niveau voor de NVA, die houden zich aan feiten.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Even samenvatten...Volgens u is Di Rupo onschuldig omdat enerzijds zijn eigen politiek benoemde rechters hem niet hebben willen (durven?) vervolgen en omdat diezelfde rechters ooit een Blokker hebben veroordeeld...
Rare jongens die holebi's.... En ondertussen maar blijven janken dat "de mensen" een parallel trekken tussen homofilie en pedofilie....maar dat zal dan weer zuiver toeval zijn zeker... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 december 2011 om 09:01. |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() En Vlaams-Nationalisme gaat dat verhelpen? Breken om dan terug te lijmen? Mogelijk permanent verlies van Wallonië en Luxemburg?
|
![]() |