![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Straks gaat u nog beweren dat BDW geen neen heeft gezegd tegen de nota di Rupo.
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten de Sp.a zaten al die partijen in lopende zaken. De enige manier die ze konden gebruiken om de N-VA te dwingen een coalitie te starten was vergaande subversiviteit in lopende zaken. Dit wil zeggen gewoon hun kat sturen als er gelijk maar wat door de ministerraad moest worden gedaan. Ze hebben echter in lopende zaken uit verdomde plicht de taak van goede huisvaders waargenomen. Ze hebben zich dus laten bespelen door de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() is dit niet een FEIT !
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 december 2011 om 22:09. |
||
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Jij zou nog geen feiten herkken moesten ze naakt voor je dansen met een bord voor je neus. Ik zie het nut van dit topic niet, degene tot wie de OP zich richt zijn van zo'n kwade wil dat eenderd hoe het tegendeel aangetoond zou worden Zelfs niet alle onderhandelaars durven beweren dat de N-VA geen akkoord wou. Dat PS etc direct de nota BDW afschoten weten we, de reactie wanneer N-VA de nota EDR buist weten we ook, enough said.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de aandeelhouders van Dexia zich een beetje meer éénzijdig hadden opgesteld, het liefst vertegenwoordigd door een uitvoerend orgaan met vergaande volmachten en vergaande discretie, dan hadden we ons niet dermate laten rollen door Frankrijk. Maar neen, al dat zwarte piet gezever van onze heren/dames politici is veel belangrijker. Ze lachen daar in Frankrijk maar wat af met Les Petits Belges.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb over wat je terugtrekt. Deze bedragen zijn gewoon identiek. Mocht je beweren waar zijn dan zou er een enorm medisch toerisme zijn van Walen en Brusselaars naar Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 december 2011 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het omgekeerde lijkt me inderdaad onlogisch te zijn.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Bartje heeft blijkbaar niet begrepen dat hij geen "nee" mocht zeggen, maar dat hij "ja" moest zeggen.
#94 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor. Bij gebrek aan beters, zal het nv-a terug met een controversieel onderwerp moeten uitpakken: "stapte hij op/moest hij opstappen". Niks makkelijker dan een zinloze maar stemmenronselende tweespalt creëeren tussen BDW-believers en BDW-sceptici dan via dit soort futiliteiten.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 22:25. |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Het feit dat de Belgicisten zo in paniek zijn laat toch vermoeden dat ze zelf niet overtuigd zijn dat EDR de "reder des vaderlands" is.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welneen, meneer Di Rupo is zeker de "reder" des vaderlands niet, daar hoeft niemand van overtuigd te worden.
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik lees alvast nergens in mevrouw Cantillons document dat een ziekenhuis opname in Wallonië meer dan het dubbele zou kosten als in vlaanderen. Heb ik erover gelezen ? Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de formateur aan al de onderhandelende partijen (die ruim overschot hadden om een 2/3 meerderheid te vormen de vraag stelt : wie wil de onderhandelingen starten op basis van mijn nota. En hij krijgt één NEEN via een persconferentie waar de nota tot brandhout is gemaakt. En hij krijgt van alle anderen een ja, maar. En hij kan tellen : hij merkt dat hij probleemloos zijn benodigde 2/3 meerderheid kan vormen. Wel, dan trekt de karavaan voort. En zoals het spreekwoord het ons dan leert, blijven de blaffende honden achter. Sorry, maar dat was niet alleen voorspelbaar maar ook gewoon evident. Wie niet mee wil, blijft achter. Daar is niks oneerbaars aan. (ik zou het veel beter gevonden hebben hadden ze mee gestart want dan konden ze het resultaat mee aansturen en veranderen, maar je kunt niemand dwingen) Onderhandelingen mee opstarten is niet hetzelfde als akkoord gaan met het eindresultaat. Ze hadden er nog op elk zelfgekozen moment terug kunnen uitstappen hadden ze het resultaat niet goed gevonden. Nu hebben ze zelfs geen poging gedaan. Of een partijtje blufpoker willen spelen, in de simpele gedachte dat de anderen dan misschien zouden volgen. Politiek is geen kleutertuin. De versie van "eraf gereden" is een achterafje, een communicatie handigheidje om de sympathie van de vlaming niet te verliezen en zelfs nog bij te winnen. Hoe kunnen ze anders aan al hun nieuwe kiezers die naar hen kwamen voor verandering en -eindelijk- een regering, gaan uitleggen dat ze er zelf uitstapten ? Dat gaat niet, dus MOET de n-va obstinaat bij de versie van "eraf gereden" blijven. Het gaat niet om de waarheid, maar om de perceptie. |
|
![]() |