![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben naar het getokkel van mijn typende collega hier aan het luisteren...zucht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JM Jarre - Equinoxe.
Ik heb de synthesizer zopas herontdekt. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() 'Crying at the discotheque' van Alcazar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Merci Johan, heb inmiddels al een van de beschikbare nummers van Mars Volta beluisterd. Het is inderdaad zeer rijke muziek die enkel beter kan worden bij herhaling. Wat toegankelijheid betreft ben ik het echter niet eens met je maar dit is misschien te wijten aan de kennis mijnentwege van veel minder toegankelijke muziek of ken jij bijvoorbeeld veel mensen die Caspar Brotzman bij het ontbijt nemen? Ik heb helaas geen link naar online muziek maar zal es kijken of ik iets van m'n cd's kan plaatsen.
Zal wel voor morgen zijn.
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Naar de wind tegen de lattestoor (what the hell is het AN weer) beukt
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je the Mars Volta life kunt zien moet je het zeker eens doen. Check ook eend At the Drive-Inn , zijn de zanger en gitarist van The Mars Volta, maar in een meer punkachtige groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() ter vervollediging....
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() 16armedjack "bust outta dis"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Funeral Dress- Party Political Bullshit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarnet:
"Dames en heren opgelet. Wegens een goederentrein die de sporen blokkeert is er momenteel geen treinverkeer mogelijk tussen Gent en Aalter. Wij zullen dan ook een nog onbekende vertraging oplopen." Een kwartiertje later "Dames en heren, we zullen de goederentrein op een zijspoor duwen en daarna terugrijden tot voorbij de wissels" Een half uur later "Dames en heren, de trein uit Brussel zal ons inhalen." Een kwartier later "We hebben een vertraging van ongeveer een uur." Twintig minuten later "Dames en heren opgelet. De verkeersleiding in Gent heeft ons net gemeld dat deze trein wordt afgeschaft vanaf Brugge. Reizigers naar Oostende dienen over te stappen op de trein van 20u." Om 20u20 in Brugge "De eerstvolgende trein op het spoor 9 is de trein met bestemming Blankenberge." Maar goed, ik ben thuis geraakt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() 'Bang bang' van V-Punk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() 'No Pasaran' van Gesta Bellica
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() tot voor enkele uurtjes naar Raymond vh Groenewoud, op het personeelsfeest van de KULeuven (waar ik rondliep met een vuilzak, om alle rommel op te ruimen, als jobstudent).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Faithless - Mass Destruction
![]() |
#96 |
|
![]() Antidote - No nazis in punk
Sorry Guderian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Metallica - Fuel
![]()
![]() |
#98 |
|
![]() The Scientist van Coldplay
daarnet: Star Spangled Banner van Jimi Hendrix (waaw, kon ik ook maar zo goed gitaar spelen - en ongestraft zwaargewonden maken door de brandende overblijfselen van mijn stratocaster het publiek in te slingeren)
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja... 'Scheiss Punks' van Kraftschlag nog eens opgelegd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Ik heb vandaag op een rommelmarkt ergens te lande de LP 'Kiss me Kate' van Lavvi Ebbel op de kop getikt... Een verdraaid lekkere plaat en zonder meer één van de betere (en zeker één van de origineelste) van de Belgische New Wave. Cas van der Taelen, two thumbs up!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |